Suphafly
Legacy Member
Djack zei:Met dat van lef hebben duid ik gewoon op het feit dat de kleine meerderheid
ook werkelijk zal overgaan tot het zelfmoord plegen. Ik wou er gewoon op wijzen dat de gedachte "zelfmoord" al in veel hoofden heeft rondgespookt, en dat het, zoals jij ook beweerd, enkel maar bij gedachten blijft. Omdat iedereen hier zo hoog van de toren zit te blazen dat het allemaal lafaards,enz ... zijn.
Hoe meer mensen het niet doen, hoe beter uiteraard. Het stoort me enkel
dat mensen niet durven toegeven dat ze er al wel eens aan gedacht hebben, en zo zitten er hier genoeg. Maar toegeven zullen ze niet doen.
²nd
imo is er nix mis mee zelfmoord


)
