grey-turtle
Legacy Member
Hmgrwngd zei:Gemakkelijk ?![]()
Ik weet niet van jou, maar mezelf ophangen, doodschieten of doodzuipen zie ik NIET als een gemakkelijke uitweg.
Je hebt gelijk in die zin van dat de stap naar het effectief plegen van zelfdoding zeker niet vanzelf gaat, omdat je een soort barrière moet overbruggen. Mensen die een zelfmoordpoging ondernomen hebben, zullen veel gemakkelijker een 2e poging ondernemen.
Hmgrwngd zei:Beter zou zijn om te zeggen dat die mensen geen andere uitweg zien dan zelfmoord; maarja; dat past niet in de algemeen aanvaarde theorie van "zelfmoord is voor lafaards die het leven nie aankunnen".
"Life, what are you gonna do about living? " ...
Ik geef je daarin gelijk. Geen ander uitweg vinden, vind ik mooi verwoord.