Stancke
Legacy Member
sQuar3. zei:ken je het meisje persoonlijk?!
De zus van het meisje ken ik goed,en tegen het meisje zelf heb ik al meer dan 1x tegen gebabbeld maar nooit echt diep,dus het kan mij iets schelen. En zo denken er nog meer over in m'n klas.
Het gaat mij niet over 'het in het middenpunt van de belangstelling zetten' of wat dan ook,maar ik vind dat een school die zich als open,sociaal en solidair opsteld naar de buitenwereld zich ook zo moet 'gedragen'.
Die kaars brengt haar zeker niet terug maar wat is een dode met een mooie begrafenis?
)

