GMotha
Legacy Member
Ge hebt openstaan en erover gaan.holycrus zei:Dat is compleet waarheid hoor wat jij nu zegt, alleen ben ik degenen die open staat voor dingen en jij niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge hebt openstaan en erover gaan.holycrus zei:Dat is compleet waarheid hoor wat jij nu zegt, alleen ben ik degenen die open staat voor dingen en jij niet.
User_BELGIUM zei:uhm.. God Schiep hen naar zijn evenbeeld => beeltenis => uiterlijk
pagina 2 stof en as => innerlijk![]()
=> 1 soort mens
ik blijf bij mn standpunt, mijn argument werd niet weerlegd.
maar daarover wil ik het niet hebben,
het ging hier natuurlijk over het ontstaan van de moderne mensheid en u haalt er al de planten en dieren bij => planten waren er voor de dieren btw!!!
ja ik spreek het weeral tegen omdat het gewoon niet klopt.
maar soit.
ik zal u geschiedenis met mijn rationeel denken es samensmijten:
Volgens u geschiedenis is de van nu mens dus ten vroegste 100.000jaar oud (ontstaan homo sapiens). 2 soorten met beide alien crossbreeding
Adam en Eva's
Cain en Abel's
beiden keren zich tegen de aliens en iedereen gaat dood want alles wordt verschroeid in de atmosfeer door oorlog en "iets anders".
Als atlantis had gewonnen had het nog steeds bestaan en waren de mensen zich gaan uitbreiden op andere plaatsen en geloofden wij stévast dat het waar was wegens alle historische bewijzen. Als de aliens hadden gewonnen waren wij allen slaven en zou er gen discussie zijn over ja of nee van buitenaards leven.
Dus conclusie: iedereen dood
"Then where do the stories come frome, one might ask"
Maar dan komen de aliens nogmaals terug (vlucht thuisplaneet), horen dat "een vijand" achter hun zit, vluchten terug maar spannen een net om de maan.
Om uiteindelijk niemand te beschermen want we zijn allemaal vergaan tot as toen de atmosfeer ons verbrandde; ocharme ons mooi zwarte planeet.
Dus eigenlijk zijn er geen mensen meer op onze planeet..
User_BELGIUM zei:@ hierboven, ok dan moet ge het maar zien als mens soort 1 (adam en eva) en mens soort 2 (cain en abel)
huh? dus gij probeert ons wijs te maken dat de mensen in 1882 geloofden dat de wereld plat was?
srry try again
holycrus zei:Weet ge dat er vroeger bij Abraham Lincoln, had een vreind wetenschapper die ongelimiteerd budget had gekregen van lincoln om eens en voor altijd bodemproeven etc te doen waardoor ze de ware toedracth van atlantis zouden kenne. Een week later was Lincoln vermoord. Klinkt wel heel toevallig.

GMotha zei:Ge hebt openstaan en erover gaan.
Hellrabbit zei:En nog maar is (aangezien ge nie hebt geantwoord op mijn post bovenaan pagina 4) : het vermoorden van een president om die redenen is doenbaar, maar die kerel vanuit uw filmke mag het wel allemaal rondstrooien?
Tweek zei:"een net rond de maan is de reden waarom we nooit verder dan dat zijn geweest"??? komaan laat me ni lache.
moest da zijn dan zou niks buiten of binnen ons gebied kunnen komen.
nochtans zijn onze satellieten en verkenningssondes er al veel verder voorbij gegaan.
nu gade wss zegge , mja das omda er gene mens inzit en dus wordt een metalen voorwerp alleen niet tegengehouden
wrong , de reden waarom we nooit verder zijn gegaan is omdat het:
- zeer duur is (wie wilt miljarden geven voor een reis naar mars , waar imo niet direct 100den voordelen uitkomen).
- het technisch moeilijk is .
- een reis naar mars jaren duurt met de huidige aandrijfmechanismes.
-> hetwelk problemen geeft qua brandstof,eten,gezondheidvan de astronaut (botontkalking).
holycrus zei:Wat zou het uitmaken? meer dan de helft van de wereld gelooft het toch ni, da weten zij ook ze. het systeem werkt al perfect zoveel jaren. Waarom zou het nu ineens weigeren te werken en de mensen hun ogen magisch opengaan. Zoiets gebeurt ni, of ge doet uw ogen zelf opengaan of ge houd ze dicht.
Hellrabbit zei:Dus dan was John Wilkes Booth beter thuisgebleven in plaats van heel die theatervoorstelling te verbrodden?
Zeg nu zelf, ge kutn alle beelden en bewijzen die hij aanhaalt gebruiken om een andere visie te vormen. Hangt er van af hoe ge't interpreteert.holycrus zei:of mss zo vast zitten aan het eigen idee, dat men niet meer kan openstaan voor andere ideen, waar dit toch wle erg hard op begint te lijken?
Er zou inderdaad een mogelijkheid zijn... maar er is ook een mogelijkheid dat ik de incarnatie van Poseidon ben, hier door het oud-griekse pantheon gezonden om met mijn drietand in alle ongelovigen hun kont te prikken.holycrus zei:Zoals ik al zei, ik zeg niet dat dit waarheid is, ik zeg dat het een plausibele mogelijkheid is die zeker verder onderzocht moet worden. Het feit alleen al dat er zoveel tegenkanting komt zelfs zonder het te zien zegt voor mij al genoeg. Da is al een verloren gesprek op voorhand, omdat men nog niet eens de moeite wil doen om het te begrijpen.
holycrus zei:Dat laat ik in het midden, hadden we een sluitender antwoord gehad als Lincoln niet vermoord was geweest, ongetwijfeld ja.
Holycrus

mtlifter zei:Hartelijk dank.
Ik zit momenteel op mijn werk, en ik heb zelden zo hard gelachen als met dit topic. Ik heb altijd al gedacht dat mijn baas een 'serpent' of een 'grey one' is... Maar shhh... Wat jij niet weet, holycrus, is dat wij (slaven) een opstand aan het beramen zijn...
In onze Heilige Ark nemen we van elke soort 2 individuen mee, en reizen we naar de maan. Daar gekomen, BREKEN we door het net, en dan gaan we in ware star wars stijl die vuile serpenten afknallen, die ons tot slaven hebben gemaakt!!!
HOEZEE!!!
![]()
Holycrus
![]()

User_BELGIUM zei:als we over een x aantal jaren die missie naar mars doen zullen we het wel weten..
ik begon mij daarnet ff dom te voelen toen ik u reply las van "kunt ge nie goe lezen" dus las ik alles nog es over en ik kwam tot de conclusie dat het aan u ligt.
Gij vertelt ons : De bijbel leert niet dat de aarde plat is maar dat het een mythe is door de Darwinisten.
Ik antwoord: Dat dit geen waar was, ten tijde van de darwinisten (1882+) al lang achterhaald was.
en dan krijg ik als reply: hebde nu echt zoveel last me lezen. Wat er staat is. dat het idee van de aarde is plat in de schoenen van de kerk is geschoven.
uuuuhmmm.. is het wel redelijk met u in discussie te gaan zou ik mij zo afvragen
.