Archief - Oorsprong mensheid

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Legatus

Legacy Member
grey-turtle zei:
De wetenschap steutn altijd op het verstand en nooit op het gevoel. Soms vind ik dat we in een hyperrationele maatschappij leven, waarvan de mensen die er niet thuis horen genegeerd worden of belachelijk gemaakt.
Maar half on topic: Naar het schijnt zou de Amerikaande president Bush gezegd hebben dat de evolutietheorie niet bewezen is en daarom wordt in Amerika er weinig aandacht aan besteed. Naar mijn weten zijn er scholen in Amerika die liever de bijbelse theorie willen verkondigen.


Yep , GW Bush.
'beide kanten moeten gehoord worden'
hoe belachelijk en ongegrond die 'andere' kant ook maar is.

Er is wel 1 prob , geen godsdienst in public schools.
En ID en al die andere gezever spreekt over creatie en in de Dover trials hebben de courts dan ook beslist dat de 'andere' kant niet thuis hoort in PubS.

Quilombo

Legacy Member
metaphore zei:
sneller :)

Als ge heel u leven in een trein zit die pakt 500kph rijdt wordt ge ook minder snel oud :)

trager dus he ;)



Spliffsnatcher zei:
@Quilombo

Volgende keer als ze u flitsen zeg je maar gewoon dat je jong wilt blijven.
Immers hoe sneller je je verplaatst tov de referentie hoe trager de tijd blijkbaar vooruit gaat.

hahaha :D
mwah, ik rijd toch zelden met de auto maar toch bedankt voor de tip xD

Fighting Hobbit

Legacy Member
democracy02 zei:
deze topic ging over de oorsprong van de mensheid en alternatieve kijken op de wereld...

maar jullie zitten al 3 pagina's te zagen over doordeweekse wetenschapstheorietjes? :rofl:
"ik heb gelijk nee ik heb gelijk"

jullie onderling dicksizen over wie het meest zijn boekje vanbuiten heeft geblokt maakt mij misselijk.
het doet er niet toe wie van jullie gelijk heeft. onze wetenschap is dom, we don't know shit.

evolutietheorie; theoriën over de maximum snelheid en al die andere kak als waarheid aannemen is echt belachelijk.
tis nie omda we er een theorietje kunenn rond opstellen dat dit de waarheid is...

http://www.aonq09.dsl.pipex.com/pictures_main/humour/images/head_up_ass_in_suit.jpg

De speciale relativiteitstheorie is een van de meest ingenieuze theoriën van de afgelopen 100 jaar, en ze is zo vaak aangetoond en blijkt tot op enorm kleine details te kloppen, dat is gewoon een theorie die in alle opzichten klopt, zowel mathematisch als experimenteel. Het zou leuk zijn moest je daar niet zo licht over gaan en eerst eens de moeite doen om de theorie eens te bestuderen. Hier komen zeghgen dat het allemaal kak is die je niet mag geloven is een ding, maar het zou ook leuk zijn moest je kunnen uitleggen waarom een theorie die perfect overeenkomt met de werkelijkheid fout is...

Sir.Killalot

Legacy Member
Kheb enkel de beginposts gelezen, maar er is hier ooit is een discussie geweest over de Annunaki. Was ook enorm interessant ;)

Dees

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Kheb enkel de beginposts gelezen, maar er is hier ooit is een discussie geweest over de Annunaki. Was ook enorm interessant ;)

Annunaki waren gewoon de 'grote goden' der Sumeriërs. Dan had ge ook nog de Igigi, de kleinere godheden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan