Archief - Oorsprong mensheid

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^^pathfinder^^

Legacy Member
mss in het kort samenvatten, want ik(en mijn telemeter) hebben geen zin om een 2 uur durende docu te bekijk :>

holycrus

Legacy Member
hehe die rare vibes da vind ik ni hoor xD die mens heeft gewoon zoveel te vertellen dat die moet skippen tijdens zijn voorstellingen :) Where's the proof? hebt ge dan niet gekeken? Hij quote alle geschriften letterlijk, heeft alle research gedaan. Ge kunt op zijn website ook doorklikken naar alle links naar elk geschrift waar hij die info vandaan haalt

Thales

Legacy Member
zeg es over wa het gaat enzo
er zijn zo weinig replies omdat niemand da 2 u wil zien

who's with me !!! yeaah :unsure:

holycrus

Legacy Member
Ik kan echt ni anders zeggen dan da het echt de moeite waard is, die info is zo ongelooflijk goed ik heb echt al zovele uren gespendeerd met naar die verschillende voorstellingen te kijken, het klinkt echt superplausibel volgens mij. Alle geschriften worden geinterpreteerd op een nuchtere manier vind ik.

Ik kan da echt ni samenvatten, want ge moet da volledig zien anders gade nooit overtuigd zijn als ik het hier typ. Van mij hoefde de moeite ni te doen ze, maar ge mist iets echt.

http://www.ufoartwork.com/
hier bijvoorbeeld kunt ge duidelijk zien dat de mensen vroeger ufo's kenden en astronauten. Klopt dit wat onze geschiedenis ons leert? Ik denk het niet.

De bijbel bijvoorbeeld gaat over verschillende goden, sla de bijbel eens open op pg 2 Exodus en je ziet direct twee goden nl. "God" en "Heer God" verder in het scheppingsverhaal zegt god duidelijk dingen in die geschriften tegen een ander persoon over onze soort, want wij zijn een mengeling van hun buitenaards dna met homo sapiens (of neandertaler kweet het niet juist meer), voor ons was er al een een experiment geweest met hun dna en onze originele soort hier op aarde. Maar omdat zij (de buitenaardsen , de serpents) die wouden gebruiken als slaven maar ze allebei evenveel wisten koos die groep (sons of the serpents) om ergens anders te leven dit wordt atlantis genoemd. Atlantis is eiglijk beschreven gewoon in vele oude geschriften, da is ni mythisch ,da ist gewoon waar ze over spreken.

Nu onze soort het tweede experiment , de serpents hadden nagedacht over het feit dat als ze weer gewoon hun dna met het onze vermengen dat ze weer geen gehoorzaamheid gaan krijgen dus wat doen ze, ze moosen er wat aan dat we afgestompt zijn. (om het ff vlug te zeggen) Maar natuurlijk zien de sons of the serpents da, en die dragen ons dna, dus raken die bekommert om ons. We zien da ook in het scheppings verhaal (de slang in de bijbel zegt eet van de vrucht der kennis is eiglijk gewoon iemand da kwam zeggen tegen die groep slaven, ey mannen gulder wordt hier gebruikt om als slaven te werken voor hen !! Daarom dat daar de eeuwenoude haat tov vrouwen is begonnen. Ge kunt da letterlijk lezen in die geschriften, dat ze de vrouw veroordelen om voor de rest van haar leven hiervoor te boeten, terwijl het eiglijk zij was die ontvankelijk was aan de sons of the serpents, terwijl de man er niets van geloofde, dus basicly de vrouw heeft ons gered.

Der staat ook letterlijk in die geschriften enzo, daar staat Adam's race idd, Adams en Evas, gemaakt door een ras geen reptiloids maar menselijk zoals wij, maar wel buitenaards dan.( da is de conclusie natuurlijk) Cain en Abel bv, is de manier geweest om de mens verdeeld te maken, da was de creatie van het ego, Cain en Abel is niet de zoons van Adam en Eva, neen dat is een soort Dr. Jekkyl Mr. Hyde syndroom, waar iedereen mee sukkelt.

Nu ge kunt u voorstellen dat die serpents vrij pissed off waren als ze voro de tweede keer hun slaven kwijtwaren, dus wa doen die zei vallen "atlantis" (de nederzetting van de sons of the serpents en de adam's en eva's) aan. Atlantis retalieert en der komt een all out war. die echt bijna alle geschriften staat als "The War of the Gods", waar ze echt spreken over superweapons, waar ze die gedetailleerd in beschrijven. Men vind geschriften terug in het oosten over hoe men zo stil mogelijk door de lucht kan vliegen en verschillende soorten vreemde brandstoffen. Zelfs op egyptische tempels enzo staan er hyrogliefen die onderzeers, vliegtuigen, en anders wapentuig afbeelden).

Maar die oorlog de uitkomst wordt nooit geschreven dat zou dus willen zeggen dat er een bijkomende factor geweest is die ervoor gezorgd heeft dat die oorlogen stopte. Da is door al het geweld dat de aarde dat gedaan heeft. en da is een pole shift, der is bewezen dat de aarde nu 33% in een andere hoek staat dan vroeger, en da heeft ervoro gezorgd dat alles verbrande in de atmosfeer. er zijn zoveel legendes die daarover spreken.

die serpents btw zijn eiglijkj moeten gaan vluchten op hun thuisplaneet, wordt er aangenomen en dan hebben zij zich op een de planeet Tiamak gevestigd, waar in de oudste geschriften melding van wordt gemaakt, van de andere planeten trouwens ook :), daarom dat het zeer plausibel is om aante nemen dat die planeet dan ook bestond, waar is die dan nu, wel de serpents hadden op die planeet hun schip of base achtergelaten en zijn toen gevlucht naar de aarde, toen kwamen hun achtervolgens me hun scanners ofzo, bl iezen tiamak op, maar daardoor onstond der veel commotie enzo in onze zonnestelsel dus moesten die vlug maken dat ze hier wegkwamen, maar voordat ze dat deden want ze waren slim, hebben ze eerst een net geplaatst waar we ni voorbijkunnen en dat is de maan. Dat is ook de reden waarom nog nooit ieamand verder geweest is dan de maan, onze planeet is letterlijk in quarantaine.

nu wat deed de aarde door die pole shift, die begon de andere planeten aan te trekken, en voordien was de aarde, had diei maar 1 oceaan of groot water en da is wa wij nu kennen als rusland. maar door die pole shift trok die ook die asteroidengordel die in ons zonnestelsel hangt aan (de kapotgeschoten brokken van tiamak een oceaan planeet) daarom dat er toen sprake is van een great flood.

Ik hoop dat de intresse enigzins kan wekken, maar in de filmpjes van hem gaat hij echt uitvoerig opd e dingen in, ik zou het ecth bekijken als ik jullie was. :)

ElBramo

Legacy Member
Maar waarover gaat het in totaal? Hoe de eerste mens is ontstaan ofzo? Wat er het eerst was, de kip of het ei? Want mijn downloadlimiet is maar 15gig he ;)

Conqie

Legacy Member
Ik had het antwoord op die kip vraag!, maar ben het vergeten :cry:

holycrus

Legacy Member
ge pakt zelfs ni eens de moeite om het te bekijken, maw wat jullie nu doen is met jullie (even gokken) +-20 jaar vinden jullie jezelf zoveel beter dan een persoon die 20 jaar van zijn leven opoffert om zo'n dingen te onderzoeken.

Het is natuurlijk veel toffer om direct commentaar te geven, zonder hem zelfs nog maar eens te bekijken. Zoasl Hellrabbit "Oh hemel , nie opnieuw" Ja man, echt zeer onderbouwd.

Ik hoop dat er t och nog iemand het eens bekijkt, het is verdomme interessant. Maar jah het is natuurlijk moeilijk om te geloven dat een Bijbel en andere grote historische boeken zoals de mexicaanse populvu dat die waarheid bevatten, want ohnee, ons volk aanbid die boeken al jaren, nu weten we ook ineens waarom ze die aanbidden. We weten ook dat de astronomers aan het britse hof tijdens de middeleuwen, aan zware magie deden meerbepaald het oproepen van entiteiten via sacred geometry.

Jonges echt pech voor jullie als ge mij ni gelofot, of nog ni eens de overweging wilt maken. Pech voor jullie ni voor mij, want mijn oogskes zijn al langer openen an vandaag, en haha hij is daar weer met zijn illuminati, en al die zever, ja en deze keer kan ik u ook laten zien waar al die dingen vandaan kwamen.

**edit **
ohja toch nog even bijvermelden dat de populvu een van de twee nog resterende codexen zijn die de conquistadores niet verbrand hebben. Oh maar wacht eens als die mensen de planeten kenden , hun ligging wisten, en da klopte, en die spreken van nog een planeet groter dan de zon , een oceaanplaneet, maar ow ja ik zal wel zeveren, tkan ni anders, want da gaat in tegen alles wat wij geleerd hebben. Nog nooit afgevraagd als wa in die populvu staat klopt, wat die fuckers daar hebben liggen verbranden en om welke reden, ja idd als ze het niet hadden gedaan was de grootste scam uit de geschiedenis uitgekomen.

NOG IETS ZEER GRAPPIGS voor mensen zoals Hellrabbit enzo.
Kunt gij mij verklaren hoe het komt, dat bouwwerken zoals a) De Sphinx en b) De pyramiden toch zogezegd uit dezlfde tijd, baneet.

De sphinx heeft zoveel erosie schade, dat het heel aannemelijkj is dat de sphinx zoveel waterschade h eeft opgelopen, maar wacht is, da wil zeggen dat de pyramiden na de grote oorlog kwam, en de sphinx ervoor. want door de poleshift heeft die de asteroidengordel tiamak aangetrokken en is er water op onze planeet komen druppen/storten wie weet..

Kunt gij mij verklaren, waar ze in mexico, kleien vetnjes (ons maken ze da dan wijs dat het kinderspeelgoed is;)) die toch wel erg veel op ast ronauten en ruimtetuigen llijken, op ingangen van egyptische tempels kunne we helikopters zien (wtf, jaja geloof het maar) onderzeers, vliegers, ufos.

Ik had ook veel moeite om het idee dat ik ervoor had los te laten, maar iedereen die dit verder onderzoekt en zoals mij al die teksten zelf nog ies gaan checken om te zien of het weldegelijk waar is zal tot de conclusie moeten komen, uit oude en oudste geschriften dat deze mogelijkheid godverdomme wel eens heel reel is, en de foefkes die ze u proberen wijsmaken ala, de mens was dom si la, de mens dit de mens dat, allemaal dikke bullshit.

Als ge weet da de mens 500.000 jaar nodig had om door te hebben dat hij stenen kon splijten
nog eens 50.000 jaar had hij nodig om door te hebben dat hij aan een steen een handvat kon doen en zo een hakbijl of dno wat m aken.

Oh maar we geloven wel dat hij dan op een spanne van 7000 jaar ineens probes op de maan zet ofwa? Maak uzelf toch niets wijs jonges, hebt ge u nooit afgevraagd in uzelf, waarom is er zoveel misier, ben ik zo vanbinnen, jonges het is zeer simpel we worden al te lang int zak gezet, kijk er gewoon naar, ik stel voor da ge eerst kijkt en dan uw mening vormt.

Stimpy

Legacy Member
de kip natuurlijk, oorsronkelijk nog voortplante via celdeling etc, uiteindelijk geevolueerd tot een eierleggend dier, maar er was dus eerst een primitieve oerkip :cool:

Cin

Legacy Member
holycrus zei:

Er was eens 75 miljoen jaar geleden een Machtig wezen genaamd Xenu die over de Galactische Confederatie regeerde. Miljoenen jaren geleden bracht hij miljarden wezens naar de aarde in schepen die veel weg hebben van de Douglas DC-8 airliners. Hij gooide ze vervolgens in Vulkanen en blies ze op met waterstofbommen.

Geloof jij hier dan ook in? Dit verhaal is OOK door een science-fiction schrijver geschreven, en toch halen miljoenen mensen het in hun hoofd van dit echt te geloven. Scientology, weet je wel?

holycrus

Legacy Member
Maar jongen ge hebt het weer niet gelzen wat ik zei, Michael Tsarion ANNALYSEERT DE OUDSTE MENSELIJKE GESCHRIFTEN.


GEEN SCIENCE FICTION.

Ik begin het beu te geraken ok, als ge per sé IETS negatief wilt typen, be my guest, maar doe het dan wel onderbouwd ok. ge hebt nog ni eens de moeite genomen om het te lezen. Het is onderbouwd met de oudste documenten ter wereld. de oudste legendes ter wereld etc. meer dan 60 uur beeld materiaal als ge geintresseerd zijt. gvd kerel astemblieft ze, tabletten oude weet ik wa ni allemaal, die kerel z uigt da ni uit zijn duim ze.

Rogue

Legacy Member
holycrus zei:
Maar jongen ge hebt het weer niet gelzen wat ik zei, Michael Tsarion ANNALYSEERT DE OUDSTE MENSELIJKE GESCHRIFTEN.


GEEN SCIENCE FICTION.

Ik begin het beu te geraken ok, als ge per sé IETS negatief wilt typen, be my guest, maar doe het dan wel onderbouwd ok. ge hebt nog ni eens de moeite genomen om het te lezen. Het is onderbouwd met de oudste documenten ter wereld. de oudste legendes ter wereld etc. meer dan 60 uur beeld materiaal als ge geintresseerd zijt. gvd kerel astemblieft ze, tabletten oude weet ik wa ni allemaal, die kerel z uigt da ni uit zijn duim ze.

Welke garanties hebben we dat hij die bronnen correct leest en interpreteert? Welke opleidingen heeft hij genoten?

Akai

Legacy Member
Rogue zei:
Welke garanties hebben we dat hij die bronnen correct leest en interpreteert? Welke opleidingen heeft hij genoten?

Hij leest ze zoals ze daar staan en interpreteert ze zoals iedereen op zijn eigen manier.
Het al dan niet hebben van een diploma maakt geen verschil, hij heeft zich blijkbaar al genoeg bewezen.

Roodkapje

Legacy Member
Ik zou toch maar opletten holycrus. Hetgeen die vent daar vertelt heeft een grond van waarheid maar hetgeen wat mij stoort aan al dat ufo en atlantisgedoe is dat ze het veel te populistisch aanpakken. Het begint sektarisch te worden. Als je je wat in de materie verdiept kan je inderdaad niet anders dan tot de conclusie komen dat er meer is dan ze ons vertellen. De maya kalender, astronomische precisie en voorspellingen, piramides over de hele planeet, zondvloeden, kantelen van de aardkorst. De mensheid is zeker ouder dan we denken.

Maar om dat te gaan doortrekken tot in het extreme en daar allerlei buitenaardse rassen te gaan bijverzinnen, beetje war of planets, wat goedkope science fiction elementen en je hebt het zitten. Laat je toch niet zot maken.

Zelfde verhaal met die ufo's. Die blijken wel gezien te worden door de meest labiele mensen die er rondlopen. Ken jij iemand betrouwbaars die een ufo gezien heeft? Waarom hoor ik nooit meldingen van ufo's door amateur astronomen bijvoorbeeld? En als je je een beetje in de ufo materie verdiept komt in heel veel verhalen weer ongeloofwaardige kenmerken terug. Dan gaat men de president (van de VS) er natuurlijk weer bij gaan betrekken tot diana toe.

Cin

Legacy Member
holycrus zei:
ge pakt zelfs ni eens de moeite om het te bekijken, maw wat jullie nu doen is met jullie (even gokken) +-20 jaar vinden jullie jezelf zoveel beter dan een persoon die 20 jaar van zijn leven opoffert om zo'n dingen te onderzoeken.

Het is natuurlijk veel toffer om direct commentaar te geven, zonder hem zelfs nog maar eens te bekijken. Zoasl Hellrabbit "Oh hemel , nie opnieuw" Ja man, echt zeer onderbouwd.

De reden waarom mensen zoals Hellrabbit & andere reageren is puur omdat elk individu dat met zo een zever afkomt nooit een wetenschappelijk onderbouwt bewijs kan geven dat zijn verhaal ook klopt. Het is altijd via links van websites of 'je moet dit boek eens lezen'. Boeken die notabene door mensen zonder wetenschappelijke achtergrond worden geschreven. Het ergste is nog dat JIJ denkt dat ze die achtergrond wel hebben.

Ik hoop dat er t och nog iemand het eens bekijkt, het is verdomme interessant. Maar jah het is natuurlijk moeilijk om te geloven dat een Bijbel en andere grote historische boeken zoals de mexicaanse populvu dat die waarheid bevatten, want ohnee, ons volk aanbid die boeken al jaren, nu weten we ook ineens waarom ze die aanbidden. We weten ook dat de astronomers aan het britse hof tijdens de middeleuwen, aan zware magie deden meerbepaald het oproepen van entiteiten via sacred geometry.

Ah? Sinds wanneer 'weten' wij dat?

Jonges echt pech voor jullie als ge mij ni gelofot, of nog ni eens de overweging wilt maken. Pech voor jullie ni voor mij, want mijn oogskes zijn al langer openen an vandaag, en haha hij is daar weer met zijn illuminati, en al die zever, ja en deze keer kan ik u ook laten zien waar al die dingen vandaan kwamen.

Dat is natuurlijk relatief hé? Jij denkt dat je oogjes open zijn, maar eigenlijk ben jij net zoals al de andere blind. Elke persoon die zich iets of wat kritisch stelt tegenover zulke mythes zou eerst en vooral kijken naar de degelijke argumentatie die er wordt geleverd. In dit geval is er dus helemaal geen argumentatie, alleen een losse samenhang van vaststellingen die veel ruimte laten voor interpretatie, zoals de symbolen.

**edit **
ohja toch nog even bijvermelden dat de populvu een van de twee nog resterende codexen zijn die de conquistadores niet verbrand hebben. Oh maar wacht eens als die mensen de planeten kenden , hun ligging wisten, en da klopte, en die spreken van nog een planeet groter dan de zon , een oceaanplaneet, maar ow ja ik zal wel zeveren, tkan ni anders, want da gaat in tegen alles wat wij geleerd hebben. Nog nooit afgevraagd als wa in die populvu staat klopt, wat die fuckers daar hebben liggen verbranden en om welke reden, ja idd als ze het niet hadden gedaan was de grootste scam uit de geschiedenis uitgekomen.

???

NOG IETS ZEER GRAPPIGS voor mensen zoals Hellrabbit enzo.
Kunt gij mij verklaren hoe het komt, dat bouwwerken zoals a) De Sphinx en b) De pyramiden toch zogezegd uit dezlfde tijd, baneet.

De sphinx heeft zoveel erosie schade, dat het heel aannemelijkj is dat de sphinx zoveel waterschade h eeft opgelopen, maar wacht is, da wil zeggen dat de pyramiden na de grote oorlog kwam, en de sphinx ervoor. want door de poleshift heeft die de asteroidengordel tiamak aangetrokken en is er water op onze planeet komen druppen/storten wie weet..

Ooit van Winderosie gehoord?

Kunt gij mij verklaren, waar ze in mexico, kleien vetnjes (ons maken ze da dan wijs dat het kinderspeelgoed is;)) die toch wel erg veel op ast ronauten en ruimtetuigen llijken, op ingangen van egyptische tempels kunne we helikopters zien (wtf, jaja geloof het maar) onderzeers, vliegers, ufos.

Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij vindt dat die beeldjes enorm op de astronauten lijken dus moeten die mensen in die tijd ook astronauten gekend hebben. Jij beweert dat er op Egyptische wanden symbolen zijn terug te vinden die op helikopters lijken. Waarom? Omdat je dat wordt gezegd? Heb je er nooit aan gedacht als je ze 90° draait er gewoon een soldaat met speer staat? Of pas dat niet in jou logica?

Ik had ook veel moeite om het idee dat ik ervoor had los te laten, maar iedereen die dit verder onderzoekt en zoals mij al die teksten zelf nog ies gaan checken om te zien of het weldegelijk waar is zal tot de conclusie moeten komen, uit oude en oudste geschriften dat deze mogelijkheid godverdomme wel eens heel reel is, en de foefkes die ze u proberen wijsmaken ala, de mens was dom si la, de mens dit de mens dat, allemaal dikke bullshit.

Als ge weet da de mens 500.000 jaar nodig had om door te hebben dat hij stenen kon splijten
nog eens 50.000 jaar had hij nodig om door te hebben dat hij aan een steen een handvat kon doen en zo een hakbijl of dno wat m aken.

Oh maar we geloven wel dat hij dan op een spanne van 7000 jaar ineens probes op de maan zet ofwa? Maak uzelf toch niets wijs jonges, hebt ge u nooit afgevraagd in uzelf, waarom is er zoveel misier, ben ik zo vanbinnen, jonges het is zeer simpel we worden al te lang int zak gezet, kijk er gewoon naar, ik stel voor da ge eerst kijkt en dan uw mening vormt.

Apenlarie !

Evolutie gebeurt exponentiëel. In het begin weet je niets, daarna weet je een beetje en nog daarna weet je veel. Als je die lijn doortrekt besef je toch wel dat eens de mens verschillende kennis in verschillende gebieden kan opdoen? In de oertijd wisten ze van niets; geen chemie ,fysica, wiskunde, aardrijkskunde, enzovoort. Nu hebben wij zoveel verschillende vakken waar we uit leren dat hoe meer we weten hoe meer we kunnen leren.


Jij daarentegen staart je blind op het feit dat we niet op zulke korte tijdspanne naar de maan kunnen gaan 'omdat we al 500.000 jaar nodig hadden om een steen te splitsen.'

holycrus

Legacy Member
Welke garanties? Ge kunt kopieen vinden op internet van alle grote oude geschriften enzo, ge hebt nog ni eens gezocht of de moeite gedaan, dan zoude zien da ge die letterlijk allemaal kunt nalezen, als ge bv de bijbel openslaat kunde al zien dat er in de bijbel alleen al minstens 3 goden staan. Waarom alleen op de eerste twee pagina's van Genesis alleen staat er expliciet "God" en "HEER God" Waarom praten deze twee dan ook nog eens tegen elkaar doorheen het scheppingsverhaal, waarom heeft nog nooit iemand anders deze conclusie gemaakt, of ze is wel al gemaakt, maar gewoon in de doofpot gestoken.

Weetje wat dat zou betekenen, moest blijken dat die boeken veel meer waarheid bevatten dan ze ons eiglijk willen doen geloven, weetje wat dat betekent, dat de wereld op zijn kop zou staan. Dus ge kunt al raden waarom ze u en mij zo achterlijk mogelijk ivm met dit onderwerp zullen houden.

Cin

Legacy Member
holycrus zei:
Weetje wat dat zou betekenen, moest blijken dat die boeken veel meer waarheid bevatten dan ze ons eiglijk willen doen geloven, weetje wat dat betekent, dat de wereld op zijn kop zou staan. Dus ge kunt al raden waarom ze u en mij zo achterlijk mogelijk ivm met dit onderwerp zullen houden.

Wie zijn 'zij' ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan