Hellrabbit
Legacy Member
Wie zegt dat ik niet de moeite gedaan heb?holycrus zei:ge pakt zelfs ni eens de moeite om het te bekijken,
Kvond dat die kerel hard moeite moest doen om zen lach in te houden
maw wat jullie nu doen is met jullie (even gokken) +-20 jaar vinden jullie jezelf zoveel beter dan een persoon die 20 jaar van zijn leven opoffert om zo'n dingen te onderzoeken.
20 volledige jaren ... om de hele geschiedenis van de mensheid zomaar op te bouwen ... respect zeg
Iemand die 20 jaar ergens aan werkt, dat moet een primeur zijn
Het is natuurlijk best intelligent om een of andere nozem te volgen die 20 jaar van zen leven heeft gewijd aan het onderwerp, in plaats van saai mee te lopen en een paar eeuwen wetenschappelijk onderzoek erbij te betrekken.
De reden waarom ik "oh hemel" zei, was dat al die zever hier al eens heeft gestaan en dat het, zoveel maand later, nog steeds zever isHet is natuurlijk veel toffer om direct commentaar te geven, zonder hem zelfs nog maar eens te bekijken. Zoasl Hellrabbit "Oh hemel , nie opnieuw" Ja man, echt zeer onderbouwd.
holycrus zei:Welke garanties? Ge kunt kopieen vinden op internet van alle grote oude geschriften enzo, ge hebt nog ni eens gezocht of de moeite gedaan, dan zoude zien da ge die letterlijk allemaal kunt nalezen, als ge bv de bijbel openslaat kunde al zien dat er in de bijbel alleen al minstens 3 goden staan. Waarom alleen op de eerste twee pagina's van Genesis alleen staat er expliciet "God" en "HEER God" Waarom praten deze twee dan ook nog eens tegen elkaar doorheen het scheppingsverhaal, waarom heeft nog nooit iemand anders deze conclusie gemaakt, of ze is wel al gemaakt, maar gewoon in de doofpot gestoken.
en ik mijn hele leven maar denken dat "Heer" een substantief is en geen eigennaam
Weetje wat dat zou betekenen, moest blijken dat die boeken veel meer waarheid bevatten dan ze ons eiglijk willen doen geloven, weetje wat dat betekent, dat de wereld op zijn kop zou staan. Dus ge kunt al raden waarom ze u en mij zo achterlijk mogelijk ivm met dit onderwerp zullen houden.
Dus ... als ik het goed begrijp is dit een complot van de groten der aarde die doorheen de geschiedenis er alles aan hebben gedaan om de bewijzen te vernietigen die naar deze ultieme waarheid zouden kunnen leiden, om de mens dom te houden?
Dezelfde groten der aarde die dan nu iemand 20 jaar (jawel, 20 !!!) onderzoek hier naar laten doen, toestaan dat ie daar conferenties over geeft en vooral geen moeite doen om de beelden hiervan van google video en dergelijke te houden?
Aannemelijk op zen minst
Stimpy zei:de kip natuurlijk, oorsronkelijk nog voortplante via celdeling etc, uiteindelijk geevolueerd tot een eierleggend dier, maar er was dus eerst een primitieve oerkip![]()
Ja nee he, het is nie alsof de kip rechtstreeks een afstammeling is van eencelligen ed
De kip is het broertje/neefje/... van een andere vogel
tijd voor er een phylogenetische stamboom bij te halen stimp0r

