holycrus zei:
je leest blijkbaar alle woorden niet, kijk goed.
"God schiep de mens als zijn evenbeeld, als evenbeeld van God schiep hij hem, mannelijk en vrouwelijk schiep hij de mensen. 28 Hij zegende hen en zei tegen hen: ‘Wees vruchtbaar en word talrijk, bevolk de aarde en breng haar onder je gezag: heers over de vissen van de zee, over de vogels van de hemel en over alle dieren die op de aarde rondkruipen.’ 29 Ook zei God: ‘Hierbij geef ik jullie alle zaaddragende planten en alle vruchtbomen op de aarde; dat zal jullie voedsel zijn. 30 Aan de dieren die in het wild leven, aan de vogels van de hemel en aan de levende wezens die op de aarde rondkruipen, geef ik de groene planten tot voedsel.’ En zo gebeurde het. 31 God keek naar alles wat hij had gemaakt en zag dat het zeer goed was."
God zegent hen en zegt dingen tegen hen.
Maar soit wat jij zegt klopt niet, want op pagina 1 zegt god expliciet naar zijn evenbeeld en op pagina twee staat expliciet NIET vermeld naar zijn evenbeeld.
uhm.. God Schiep hen naar zijn evenbeeld => beeltenis => uiterlijk
pagina 2 stof en as => innerlijk
=> 1 soort mens
ik blijf bij mn standpunt, mijn argument werd niet weerlegd.
maar daarover wil ik het niet hebben,
het ging hier natuurlijk over het ontstaan van de moderne mensheid en u haalt er al de planten en dieren bij => planten waren er voor de dieren btw!!!
ja ik spreek het weeral tegen omdat het gewoon niet klopt.
maar soit.
ik zal u geschiedenis met mijn rationeel denken es samensmijten:
Volgens u geschiedenis is de van nu mens dus ten vroegste 100.000jaar oud (ontstaan homo sapiens). 2 soorten met beide alien crossbreeding
Adam en Eva's
Cain en Abel's
beiden keren zich tegen de aliens en iedereen gaat dood want alles wordt verschroeid in de atmosfeer door oorlog en "iets anders".
Als atlantis had gewonnen had het nog steeds bestaan en waren de mensen zich gaan uitbreiden op andere plaatsen en geloofden wij stévast dat het waar was wegens alle historische bewijzen. Als de aliens hadden gewonnen waren wij allen slaven en zou er gen discussie zijn over ja of nee van buitenaards leven.
Dus conclusie: iedereen dood
"Then where do the stories come frome, one might ask"
Maar dan komen de aliens nogmaals terug (vlucht thuisplaneet), horen dat "een vijand" achter hun zit, vluchten terug maar spannen een net om de maan.
Om uiteindelijk niemand te beschermen want we zijn allemaal vergaan tot as toen de atmosfeer ons verbrandde; ocharme ons mooi zwarte planeet.
Dus eigenlijk zijn er geen mensen meer op onze planeet..