mtlifter
Legacy Member
holycrus zei:Wat een humor zeg, geniaal gewoon, ik lach mij te pletter. Maa meer hoefde echt niet meer bij te dragen kwestie van het nog iets of wa serieus te houden![]()
Toch zal ik dit doen. Ik kan u VERPLETTERENDE bewijzen leveren dat er zelfs nog een DERDE ras in het spel is, nl. de Venusiërs.
Wie zijn dat, vraag je je af.
Wel, hun opperhoofd noemt Rawlings. In 2075 zal hij een verschroeiende oorlog ontketenen hier op aarde waarna hij enorm veel aardse kinderen zal ontvoeren naar zijn Dominium.
Kijk maar eens naar volgende bewijsmaterialen... Je zal geschokt zijn.
http://www.frankwatching.com/images/basketbal.jpg
Het béste bewijs dat wij, aardmensen niét als eerste op de maan waren. De Venusianen zijn er al lang geweest,e n hebben over een afstand van 7500 kilometer de naam van hun opperhoofd 'RAWLINGS' erin gegraveerd...
Je ziet zijn beeltenissen echt overal...
http://www.jimsclothing.com/images/rawlings-ball-ROLBLX.jpg
Volgens GOOGLE, die er toch wel minstens 20 jaar van hun leven ingestoken hebben (De Googlianen), is dit een beeltenis van Dhr. Rawlings. Toevallig in gezelschap van ex-president Clinton... Toeval, of niet?
http://edition.cnn.com/WORLD/9803/23/ghana.clinton/link.clinton.rawlings.jpg
.
Ma jonge toch!!! Ik ben een VOLWASSEN mens, die niet meer in sprookjes gelooft!