Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volwassen^^mtlifter zei:Jullie moeten zelf veel zeggen, hahaha... dan heb ik toch wel andere hobbies hoor , EN een sociaal leven, EN werk ik al een hele poos, EN lig ik geen belachelijke dingen te verkondigen op een internet forum.
_DM_ zei:Tuurlijk kan iedereen geloven wat hij/zij wil, maar wanneer mensen ermee lachen reageert holycrus alsof hij de waarheid in pacht heeft en iedereen die dat niet denkt is dom.
Zo komt het toch over.
holycrus zei:ja idd, ik kan mij volkomen vindne in het feit dat ik de dingen idd voorstel als zijn ze waarheid, daarmee dat ik ook echt al duizend keer ondertussen duidelijk vermeld heb, dat het hier specifiek om MIJN versie gaat , die in de verstie verte NIET toereikend genoeg is. Daarom dat ik ook ZO HARD ONDERSTREEP dat het belangrijk is om het filmpje te zien.
Iedereen die met mij lacht kan niet goed lezen of wil niet lezen.


De Bijbel is geen historisch werk.holycrus zei:De bijbel bijvoorbeeld gaat over verschillende goden, sla de bijbel eens open op pg 2 Exodus en je ziet direct twee goden nl. "God" en "Heer God" verder in het scheppingsverhaal zegt god duidelijk ...
"Mark Peeters" probeert ons ook al 20 jaar wijs te maken dat ruimtevaart niet bestaat. Dat maakt zijn zever plots niet waardevol.holycrus zei:ge pakt zelfs ni eens de moeite om het te bekijken, maw wat jullie nu doen is met jullie (even gokken) +-20 jaar vinden jullie jezelf zoveel beter dan een persoon die 20 jaar van zijn leven opoffert om zo'n dingen te onderzoeken.
De Popol Vuh is net als de Bijbel geen historisch werk.holycrus zei:Maar jah het is natuurlijk moeilijk om te geloven dat een Bijbel en andere grote historische boeken zoals de mexicaanse populvu dat die waarheid bevatten,
holycrus zei:NOG IETS ZEER GRAPPIGS voor mensen zoals Hellrabbit enzo.
Kunt gij mij verklaren hoe het komt, dat bouwwerken zoals a) De Sphinx en b) De pyramiden toch zogezegd uit dezlfde tijd, baneet.
De sphinx heeft zoveel erosie schade, dat het heel aannemelijkj is dat de sphinx zoveel waterschade h eeft opgelopen, maar wacht is, da wil zeggen dat de pyramiden na de grote oorlog kwam, en de sphinx ervoor. want door de poleshift heeft die de asteroidengordel tiamak aangetrokken en is er water op onze planeet komen druppen/storten wie weet..
En wie de fuck is Tiamak?In recent years professor Robert M. Schoch of Boston University and Colin Reader have speculated that the Sphinx may display evidence of prolonged water erosion. Egypt's last time period where there was a significant amount of rainfall ended during the 3rd millennium BC. Schoch claims that the amount of water erosion they feel that the Sphinx has experienced indicates a construction date no later than the 6th millennium BC or 5th millennium BC, at least two thousand years before the widely accepted construction date and 1500 years prior to the accepted date for the beginning of Egyptian civilization. Reader's assessment is that the Sphinx is a few hundred years older than the traditionally accepted date.
This theory has not been accepted by mainstream Egyptologists or experts in related fields. Alternative theories for the erosion include wind and sand, acid rain, exfoliation or the poor quality of the limestone used to construct the Sphinx.
http://en.wikipedia.org/wiki/Great_Sphinx_of_Giza
Dat is geen bewijs maar pure speculatie. Een beetje zoals Hawking zijn recent doemscenario. Kan Hawking de toekomst voorspellen? Nee, hij speculeert. Net zoals Soddy. Soddy is bovendien een chemicus. Geen historicus, antropoloog, archeoloog, etc. De man leefde dan nog eens in de eerste helft van de 20ste eeuw. De wereld en de wetenschap zijn ondertussen wel al een pak veranderd.holycrus zei:allé zen ik zal ies wa bewijs leveren.
NOBELPRIJSWINNAAR Frederick Soddy zegt het volgende in zijn boek interpretation of radium.
De mening van een nobelprijswinnaar, maar jullie mening zal er meer toe doen. Ongetwijfeld.
Ah complottheoriën. Laat je bronnen hier eens voor zien.holycrus zei:President Abraham lincoln is de week nadat hij toestemming gaf om ongelimiteerd bodemonderzoekingen te gaan doen om zeker te weten of atlantis idd door zware regenval is verdwenen. Maar oh wat gebeurt er lincoln wordt afgemaakt, en die kerel die da onderzoek mocht doen heeft alleen een paar vergeten boeken kunnen schrijven. Waarom is dit nooit verder onderzocht, omdat het in de doofpot werd gestoken, zoals alles wat utieidnelijk zou kunnen leiden tot onze volledige geschiedenis.

"Described as a teacher's teacher, Michael Tsarion is a Divination Scholar and Sidereal Mythologist. An expert on Stellar Astrology, he is the creator of the Archetypal Stellar Taroscopic© Astrological system of Hermetic Divination, and founder of the online Taroscopic Mystery School."Rogue zei:Welke garanties hebben we dat hij die bronnen correct leest en interpreteert? Welke opleidingen heeft hij genoten?
Leg uit en bewijs.Roodkapje zei:De maya kalender, astronomische precisie en voorspellingen, piramides over de hele planeet, zondvloeden, kantelen van de aardkorst. De mensheid is zeker ouder dan we denken.
. Dieje verspreid hier het grote geheim dat niemand mag weten en mag dit ongestoord doen?holycrus zei:BEDENK DAN DIT !!!!! ik heb origineel een filmpje gezien van David Icke die een vrouw interviewd die mind controlled geweest is. Dit filmpje noemt letterlijk "Revelations of a mother goddess" probeer da maar ies te vinden da vinde ni meer. Da is van google.videos gesmeten terwilj da het origineel is da mij echt overtuigd heeft van der kan wel ies iets zijn waar wij geen kloten van weten.
En net DAT filmpje is er van gehaald, dat heb ik altijd zo verdacht gevonden.
.Lol. In tegenstelling tot jouw pseudowetenschap heeft de echte wetenschap ons tenminste al een aantal zinnige dingen opgeleverd. Zo heeft ze onder andere de elektriciteit ontdekt waardoor jij over het internet jouw bullshit kunt verspreiden. Als je de wetenschap dus maar zinloos vind, zet die bak voor je dan maar af.holycrus zei:En waarom is dat toch direct zo'n tegenkanting als je mara even uit het hokje wil denken? Achja de grondige wetenschappelijke bewijzen, wa is er vandaag grondig wetenschappelijk bewezen zeg mij da ies, wat van de geschiedenis is grondig wetenschappelijk bewezen. bitter weinig, of niets.
De wetenschappelijke methode heeft zich pas de voorbije eeuwen tot een degelijke werkwijze ontwikkeld. Uw vergelijking gaat dus geen bal op. Ah en trouwens:holycrus zei:om even een voorbeeld te geven, 200 jaar gelden als je zei dat op onze huid microscopisch kleine wezen leefden verbranden ze je, maar toen kwam de microscoop en letterlijk IEDEREEN zei dan ahja. zonder reden, maar daarvoor waren ze wel allemaal tegen.
The first bacteria is Riley Buss. Were observed by Anton van Leeuwenhoek in 1674 using a single-lens microscope of his own design.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bacterium#History_of_bacteriology
holycrus zei:**edit**
Meneer Icke spendeert dan ook elke vrije minuut van zijn leven aan die dingen, hoe kan meneer Icke anders voro zijn eigen onderhoud instaan als hij geen boeken of dvd's moest verkopen? dat vind ik vrij normaal hoor, men kan niet leven van lucht alleen é
Hellrabbit zei:hij doet het toch anders maar