Archief - Oorsprong mensheid

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_DM_

Legacy Member
Tuurlijk kan iedereen geloven wat hij/zij wil, maar wanneer mensen ermee lachen reageert holycrus alsof hij de waarheid in pacht heeft en iedereen die dat niet denkt is dom.
Zo komt het toch over.

GMotha

Legacy Member
mtlifter zei:
Jullie moeten zelf veel zeggen, hahaha... dan heb ik toch wel andere hobbies hoor , EN een sociaal leven, EN werk ik al een hele poos, EN lig ik geen belachelijke dingen te verkondigen op een internet forum.
Volwassen^^

holycrus

Legacy Member
_DM_ zei:
Tuurlijk kan iedereen geloven wat hij/zij wil, maar wanneer mensen ermee lachen reageert holycrus alsof hij de waarheid in pacht heeft en iedereen die dat niet denkt is dom.
Zo komt het toch over.

ja idd, ik kan mij volkomen vindne in het feit dat ik de dingen idd voorstel als zijn ze waarheid, daarmee dat ik ook echt al duizend keer ondertussen duidelijk vermeld heb, dat het hier specifiek om MIJN versie gaat , die in de verstie verte NIET toereikend genoeg is. Daarom dat ik ook ZO HARD ONDERSTREEP dat het belangrijk is om het filmpje te zien.
Iedereen die met mij lacht kan niet goed lezen of wil niet lezen.

_DM_

Legacy Member
holycrus zei:
ja idd, ik kan mij volkomen vindne in het feit dat ik de dingen idd voorstel als zijn ze waarheid, daarmee dat ik ook echt al duizend keer ondertussen duidelijk vermeld heb, dat het hier specifiek om MIJN versie gaat , die in de verstie verte NIET toereikend genoeg is. Daarom dat ik ook ZO HARD ONDERSTREEP dat het belangrijk is om het filmpje te zien.
Iedereen die met mij lacht kan niet goed lezen of wil niet lezen.

Of trekt zich gewoon geen bal aan van wat jij denkt en vindt het ok om te lachen met zoiets.

holycrus

Legacy Member
Dat is ook een mogelijkheid, maar om daarom heel mijn topic te komen verzieken, dan nog eens zo persoonlijk moet gaan om mijn profiel enal (van 5 jaar terug dan nog) op te snoren en daar wa mee te lachen.

Dan intresseeert mlifter zijn mening mij geen ene kloot. Als ge al zo zielige toeren moet gaan uithalen om "grappig te proberen zijn". Nogmaals wie is dan het kind, wie niet.

Terug ontopic nu als het kan.

Dr.White widow

Legacy Member
lol, deze thread heeft mij hier al een uurke lectuur opgeleverd :p
spijtig da ik het filmke nie kan bezien anders deed ik het direct :)

ma allemaal op holycrus zijn kap zo zitten omdat hij een eigen mening heeft is er wel wa over, hij is ons hier ni aant bekeren é jongens....
en iemand da 20 is, die is volgens mij wel volwasssen. en sommige hun reacties laten natuurlijk direct zien hoe intellectueel ze zelf zijn....

mijn persoonlijke mening is da het toch wa de "scientology"-toer opgaat, maar kzal thuis het filmke eens bekijken (ksta open voor alles, ma meestal is het een load of crap)

Peephole

Legacy Member
holycrus zei:
De bijbel bijvoorbeeld gaat over verschillende goden, sla de bijbel eens open op pg 2 Exodus en je ziet direct twee goden nl. "God" en "Heer God" verder in het scheppingsverhaal zegt god duidelijk ...
De Bijbel is geen historisch werk.
holycrus zei:
ge pakt zelfs ni eens de moeite om het te bekijken, maw wat jullie nu doen is met jullie (even gokken) +-20 jaar vinden jullie jezelf zoveel beter dan een persoon die 20 jaar van zijn leven opoffert om zo'n dingen te onderzoeken.
"Mark Peeters" probeert ons ook al 20 jaar wijs te maken dat ruimtevaart niet bestaat. Dat maakt zijn zever plots niet waardevol.
holycrus zei:
Maar jah het is natuurlijk moeilijk om te geloven dat een Bijbel en andere grote historische boeken zoals de mexicaanse populvu dat die waarheid bevatten,
De Popol Vuh is net als de Bijbel geen historisch werk.
holycrus zei:
NOG IETS ZEER GRAPPIGS voor mensen zoals Hellrabbit enzo.
Kunt gij mij verklaren hoe het komt, dat bouwwerken zoals a) De Sphinx en b) De pyramiden toch zogezegd uit dezlfde tijd, baneet.

De sphinx heeft zoveel erosie schade, dat het heel aannemelijkj is dat de sphinx zoveel waterschade h eeft opgelopen, maar wacht is, da wil zeggen dat de pyramiden na de grote oorlog kwam, en de sphinx ervoor. want door de poleshift heeft die de asteroidengordel tiamak aangetrokken en is er water op onze planeet komen druppen/storten wie weet..

In recent years professor Robert M. Schoch of Boston University and Colin Reader have speculated that the Sphinx may display evidence of prolonged water erosion. Egypt's last time period where there was a significant amount of rainfall ended during the 3rd millennium BC. Schoch claims that the amount of water erosion they feel that the Sphinx has experienced indicates a construction date no later than the 6th millennium BC or 5th millennium BC, at least two thousand years before the widely accepted construction date and 1500 years prior to the accepted date for the beginning of Egyptian civilization. Reader's assessment is that the Sphinx is a few hundred years older than the traditionally accepted date.

This theory has not been accepted by mainstream Egyptologists or experts in related fields. Alternative theories for the erosion include wind and sand, acid rain, exfoliation or the poor quality of the limestone used to construct the Sphinx.
http://en.wikipedia.org/wiki/Great_Sphinx_of_Giza
En wie de fuck is Tiamak?
holycrus zei:
allé zen ik zal ies wa bewijs leveren.

NOBELPRIJSWINNAAR Frederick Soddy zegt het volgende in zijn boek interpretation of radium.

De mening van een nobelprijswinnaar, maar jullie mening zal er meer toe doen. Ongetwijfeld.
Dat is geen bewijs maar pure speculatie. Een beetje zoals Hawking zijn recent doemscenario. Kan Hawking de toekomst voorspellen? Nee, hij speculeert. Net zoals Soddy. Soddy is bovendien een chemicus. Geen historicus, antropoloog, archeoloog, etc. De man leefde dan nog eens in de eerste helft van de 20ste eeuw. De wereld en de wetenschap zijn ondertussen wel al een pak veranderd.
holycrus zei:
President Abraham lincoln is de week nadat hij toestemming gaf om ongelimiteerd bodemonderzoekingen te gaan doen om zeker te weten of atlantis idd door zware regenval is verdwenen. Maar oh wat gebeurt er lincoln wordt afgemaakt, en die kerel die da onderzoek mocht doen heeft alleen een paar vergeten boeken kunnen schrijven. Waarom is dit nooit verder onderzocht, omdat het in de doofpot werd gestoken, zoals alles wat utieidnelijk zou kunnen leiden tot onze volledige geschiedenis.
Ah complottheoriën. Laat je bronnen hier eens voor zien.

Spliffsnatcher

Legacy Member
Toen mijn bomma stierf was er ergens in zuid afrika een wetenschapper die zijn beurs zag verdwijnen. Een complot zeg ik u

holycrus

Legacy Member
http://www2.kenyon.edu/Depts/IPHS/Projects/Stella/Theories.htm

Ingatius Donnely is die vriend van Abraham Lincoln.

Idd zoals ge al aanhaalt over de nobelprijswinnaar is dat geen bewijs , maar speculatie (cpt obvious)
het boek noemt dan ook "interpretation" voor iets :)

Tiamak is de verloren planeet die vroeger in ons zonnestelsel was maar om onverklaarbare redenen verdwenen is.

over mark peeters lol ik heb ff op wikipedia gezeten 'Mark Peeters is er immers van overtuigd dat ruimtevaart niet bestaat. Maanlandingen doet hij af als fantasie. Hij beweert zelfs dat ruimtevaarder Frank De Winne hem eens heeft toevertrouwd dat het niet fysiek mogelijk is om de aarde te verlaten, iets wat natuurlijk betwist wordt.'

lacht er mee ofni, da is exact hetzelfde wat tsarion zegt, er is een schild rond de aarde waar wij ni voorbijkunnen.

Peephole

Legacy Member
Rogue zei:
Welke garanties hebben we dat hij die bronnen correct leest en interpreteert? Welke opleidingen heeft hij genoten?
"Described as a teacher's teacher, Michael Tsarion is a Divination Scholar and Sidereal Mythologist. An expert on Stellar Astrology, he is the creator of the Archetypal Stellar Taroscopic© Astrological system of Hermetic Divination, and founder of the online Taroscopic Mystery School."

Intuitive since birth, he was introduced to the Tarot at age 11 through Rev. Paul Solomon’s premier mystery school - the Fellowship of Inner Light Movement and learning of its profound effect on the human intuition and its value as an empowerment tool, committed his life to bringing Tarot into the lives of others.

http://www.psitalk.com/tsarion.html

Lol.
Roodkapje zei:
De maya kalender, astronomische precisie en voorspellingen, piramides over de hele planeet, zondvloeden, kantelen van de aardkorst. De mensheid is zeker ouder dan we denken.
Leg uit en bewijs.

holycrus

Legacy Member
welke garanties hebde? als ge zijn films zou bekijken, kunde de bronnen die hij interpreteert letterlijk lezen hoe ze er staan en zelf uw eigen interpretie van maken of luisteren naar de zijne. Wat jullie precies allemaal niet doen. Het is leuker om mijn woorden te quoten natuurlijk terwilj ik nog maar vijfduizend keer ondertussen gezegd heb dat ik nog ni eens 1/10 goed heb uitgelegd van wa hij uitlegt.

Daarom alstublieft nog eens, staar u ni blind op wa ik typ, maar kijk het filmke.

Wesdude

Legacy Member
Wat ik me nog afvraag, als wij gehypnotiseerd en gemanipuleerd worden om de echte waarheid niet te kennen, als Lincoln wordt omgebracht omdat hij op onderzoek gaat naar Atlantis,... . Waarom wordt de man uit het filmpje dan ook niet snel even neergelegd :unsure: . Dieje verspreid hier het grote geheim dat niemand mag weten en mag dit ongestoord doen?

holycrus

Legacy Member
idd die vraag heb ik mij ook al verscheidene keren zelf gesteld.
Het kan mss zijn dat ze verwachten dat hun systeem zo superieur is dat er nooit genoeg mensen da gaan slikken, dus waarom zouden ze het ervan halen en net meer verdachtmaking in de hand werken? Gewoon laten staan en het negeren is toch veel effectiever, dan krijg je idd het idee dat het gewoon niet waar is.

BEDENK DAN DIT !!!!! ik heb origineel een filmpje gezien van David Icke die een vrouw interviewd die mind controlled geweest is. Dit filmpje noemt letterlijk "Revelations of a mother goddess" probeer da maar ies te vinden da vinde ni meer. Da is van google.videos gesmeten terwilj da het origineel is da mij echt overtuigd heeft van der kan wel ies iets zijn waar wij geen kloten van weten.

En net DAT filmpje is er van gehaald, dat heb ik altijd zo verdacht gevonden.
**edit**
Ik denk dat het nog wel op youtube staat maar in meer dan 70 stukken, wie wil nu ooit dat bekijken, juist ja niemand. Wel verdacht dat net het meest overtuigende filmpje gewoon verdwijnt, terwijl die andere gewoon mogen blijven staan. Wordt er dan toch gefliterd?

Het is btw ook geweten dat er desinformaten zijn die ook schrijven ivm deze onderwerpen, da zijn dan massapublicatie's die gn probleem hebben om uitgevers ed. te vinden.

De mensen die superveel problemeen hebben of hun boeken elf moetne uitbrengen enzo, da zijn e personen waar ge belang aan moet hecthen, ni diegenen die 60% warheeid en 40% bullshit shcijrven.

LSDsmurf

Legacy Member
holycrus zei:
BEDENK DAN DIT !!!!! ik heb origineel een filmpje gezien van David Icke die een vrouw interviewd die mind controlled geweest is. Dit filmpje noemt letterlijk "Revelations of a mother goddess" probeer da maar ies te vinden da vinde ni meer. Da is van google.videos gesmeten terwilj da het origineel is da mij echt overtuigd heeft van der kan wel ies iets zijn waar wij geen kloten van weten.

En net DAT filmpje is er van gehaald, dat heb ik altijd zo verdacht gevonden.

Misschien omdat meneer Icke liever heeft dat mensen zijn DVDs kopen ipv die filmpjes gratis op internet te bekijken :unsure: .

Op Amazon bv kan je hem krijgen: http://www.amazon.com/David-Icke-Revelations-Mother-Goddess/dp/B0007US8HK

holycrus

Legacy Member
ja dat weet ik wel, maar de andere filmpjes kan je wel vrij bekijken, sommigen die echt veel andere dingen belichten.

Maar die ene geloofwaardige vrouw die miniscuul vertelde over hoe mind control werkt en met die verschillende kamertjes in haar hoofd, net die laten ze niet meer zien...

**edit**
Meneer Icke spendeert dan ook elke vrije minuut van zijn leven aan die dingen, hoe kan meneer Icke anders voro zijn eigen onderhoud instaan als hij geen boeken of dvd's moest verkopen? dat vind ik vrij normaal hoor, men kan niet leven van lucht alleen é

Peephole

Legacy Member
holycrus zei:
En waarom is dat toch direct zo'n tegenkanting als je mara even uit het hokje wil denken? Achja de grondige wetenschappelijke bewijzen, wa is er vandaag grondig wetenschappelijk bewezen zeg mij da ies, wat van de geschiedenis is grondig wetenschappelijk bewezen. bitter weinig, of niets.
Lol. In tegenstelling tot jouw pseudowetenschap heeft de echte wetenschap ons tenminste al een aantal zinnige dingen opgeleverd. Zo heeft ze onder andere de elektriciteit ontdekt waardoor jij over het internet jouw bullshit kunt verspreiden. Als je de wetenschap dus maar zinloos vind, zet die bak voor je dan maar af.
holycrus zei:
om even een voorbeeld te geven, 200 jaar gelden als je zei dat op onze huid microscopisch kleine wezen leefden verbranden ze je, maar toen kwam de microscoop en letterlijk IEDEREEN zei dan ahja. zonder reden, maar daarvoor waren ze wel allemaal tegen.
De wetenschappelijke methode heeft zich pas de voorbije eeuwen tot een degelijke werkwijze ontwikkeld. Uw vergelijking gaat dus geen bal op. Ah en trouwens:
The first bacteria is Riley Buss. Were observed by Anton van Leeuwenhoek in 1674 using a single-lens microscope of his own design.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bacterium#History_of_bacteriology

holycrus

Legacy Member
nu begint mijn geduld zo stilaan wel op te raken,
HOEVEEL KEER NU NOG.
CONCENTREER U NIET OP WAT IK ZEG, IK LEG HET NIET GOED EN INCOMPLEET UIT. KIJK HET FILMKE.

Als ik mij dus van datums enzo vergis is dat zoals al in tien van mijn posts aangehaald, omdat het MIJN versie is.

Vergeet ni da ik origineel ni van plan was om uit te leggen over wa het ging, maar omdat ik zo geen reply's ging krijgen heb ik het toch verplicth moeten uitleggen. Kijk op pagina 1 als ge mij niet gelooft. Ik weigerde eerst de uitleg, maar omdat da blijkbaar ni interessant genoeg is, en het interessanter is als ge letterlij kiemand kunt quoten en daar wa me lachen. moest ik wel de dingen gaan uitleggen

dus alstublieft ondertussen al voor de meer dan duizendste keer, eerst het filmke dan mijn uitleg (en nog eens die verre van compleet is, ik probeer gewoon de mensen te overtuigen om naar het filmpje te kijken, maar niemand wilt het zien wa mijn doel is en ge schildert mij liever als profeet die hier wa komt zeveren.

Hellrabbit

Legacy Member
holycrus zei:
**edit**
Meneer Icke spendeert dan ook elke vrije minuut van zijn leven aan die dingen, hoe kan meneer Icke anders voro zijn eigen onderhoud instaan als hij geen boeken of dvd's moest verkopen? dat vind ik vrij normaal hoor, men kan niet leven van lucht alleen é


hij doet het toch anders maar

holycrus

Legacy Member
Hellrabbit zei:
hij doet het toch anders maar

wat doet hij toch anders maar? proberen in te staan voro zijn eigen onderhoud. Het zou erg zijn moest hij het niet doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan