Peephole
Legacy Member
Aapachtigen ja.ComputerVISTA zei:Dus toch... van een of ander apenras volgens uw uitleg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aapachtigen ja.ComputerVISTA zei:Dus toch... van een of ander apenras volgens uw uitleg.
holycrus zei:KIJK VERDOMME HET FILMPJE
ComputerVISTA zei:Ik heb niet gezegd dat het DE aap is die we nu kennen he maar kan het vrij moeilijk geloven.
Nuja om dat precies te weten hebben we nog wat technologie vandoen die we nu nog niet hebben -> tijdrijzen met wormgaten of iets in die trend.

Wesdude zei:Menselijk DNA komt ook voor meer als 90% overeen met dat van chimpansees dacht ik, weet de juiste cijfers nietmeer.
En er zitten allerlei geheime informatie in de film...ComputerVISTA zei:Ik kan me gewoon niet voorstellen dat uit het apenras zijn voortgekomen terwijl andere rassen bij hun primitieve zelf zijn gebleven.
Iets in die trend.
Tweek zei:feitelijk doet dees me denken aan die theorie overlangs over de echte toedracht van de aanslagen van 11 september.
er zijn daar een boek en documentaire van : nu als ge daar heen kijkt dan denkte direct van idd het zijn de amerikanen zelf die het hebben gepland etc.
maar ge moet kijken hoe die docu is opgebouwd !
ze stellen vragen aan u , en geven een antwoord(tonen fotos beelden) die heel geloofwaardig zijn, uiteindelijk zullen ze er u ook nog in laten geloven Door hun vraagstelling/voor de hand liggende antwoorden creeren ze een soort illusie dat hun versie de echte oplossing is.
ge zegt : "we moeten dit als een andere mogelijkheid voor ons ontstaan overwegen"
ok, deze theorie zou miss kunnen kloppen , maar op de moment lijkt de huidige evolutietheorie en geschiedenis wel een pak waarschijnlijker (99.9 %) dan een kosmische oorlog met aliens en weet ik nog wa...
de wetenschap moet inderdaad alle opties openhouden ,en zich niet blindstaren op 1 theorie ,maar dan moeten de alternatieven wel beter onderlegt zijn, door meerdere noemenswaardige wetenschappers worden onderzocht etc.
Deze theorie wordt door 1 man verklaard (of een groepje "believers" whatever),een paar foto's , wa tekst uit de bijbel en andere geschriften waar vertaalfouten inzitten , meerdere interpretaties van bestaan etc.
en dus moeten we dit direct geloven dan ???
nee geef mij dan maar wa we op school zien ze![]()
(niettegenstaand dat dit wel is tof is om te lezen /zien zoals bvb het boek van de goden waren astronauten).
Quilombo zei:ofwel naïef omdat je nog een puber bent
palatinus zei:"Het is maar op het moment dat je beseft dat je eigenlijk niets weet, dat je kan beginnen te leren"
btw: weet er mss iemand hoe die quote nu weer letterlijk is, of van wie ze is?![]()

SimonL zei:ik herken "het enige dat ik weet, is dat ik niks weet" van socrates er een beetje in![]()

C|n zei:97% tot 98%
holycrus zei:dat vond ik interessant dus ben ik eens gaan kijken op internet en kwam ik dit artikel tegen.
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/3591739/
dus het enige verschil tussen ons een aap zou zijn, dat wij meer eiwitten aanmakken. Waarom heb ik echt moeite om dit te geloven, dus ik ben eens gaan kijken op wikipedia wat daar de exacte definitie van het woord eiwit was en ik moet zeggen dat ik nog altijd niet geloof dat dat de enige factor is waarom wij zo ongelooflijk ver zijn geovuleerd op een bepaald moment tov de aap.

holycrus zei:dat vond ik interessant dus ben ik eens gaan kijken op internet en kwam ik dit artikel tegen.
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/3591739/
dus het enige verschil tussen ons een aap zou zijn, dat wij meer eiwitten aanmakken. Waarom heb ik echt moeite om dit te geloven, dus ik ben eens gaan kijken op wikipedia wat daar de exacte definitie van het woord eiwit was en ik moet zeggen dat ik nog altijd niet geloof dat dat de enige factor is waarom wij zo ongelooflijk ver zijn geovuleerd op een bepaald moment tov de aap.
) afwijken , en je gedrag,denken,uiterlijk en doen kan er geheel onder verschillen.holycrus zei:Het is helemaal niet achterhaald omdat "de aarde is plat" een mythe is.
Bij mijn weten heeft niemand dat ooit geloofd en als het al werd geloofd was het doro zo'n bespottelijke kleine groep dat we er geen aandacht aan moeten schenken. Maar toch leren ze ons in de geschiedenis dat vroeger de mensen dachten dat de aarde plat is.
"The Bible does not teach that the earth is flat. The flat-earth idea is a relatively recent invention that reached its peak only after Darwinists tried to discredit the Bible, according to a professor of history at the University of California in Santa Barbara.
holycrus zei:Weet ge dat er vroeger bij Abraham Lincoln, had een vreind wetenschapper die ongelimiteerd budget had gekregen van lincoln om eens en voor altijd bodemproeven etc te doen waardoor ze de ware toedracth van atlantis zouden kenne. Een week later was Lincoln vermoord. Klinkt wel heel toevallig.
kga toch wel 1000x eerder geloven dawwe geevolueerd zijn van de aap dan een of ander onnozel kieken me veel fantasie da zegt da aliens na de aarde gekomen zijn vo me ons dna te prutsen zenne :ironic:holycrus zei:dat vond ik interessant dus ben ik eens gaan kijken op internet en kwam ik dit artikel tegen.
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/3591739/
dus het enige verschil tussen ons een aap zou zijn, dat wij meer eiwitten aanmakken. Waarom heb ik echt moeite om dit te geloven, dus ik ben eens gaan kijken op wikipedia wat daar de exacte definitie van het woord eiwit was en ik moet zeggen dat ik nog altijd niet geloof dat dat de enige factor is waarom wij zo ongelooflijk ver zijn geovuleerd op een bepaald moment tov de aap.
holycrus zei:dat vond ik interessant dus ben ik eens gaan kijken op internet en kwam ik dit artikel tegen.
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/3591739/
dus het enige verschil tussen ons een aap zou zijn, dat wij meer eiwitten aanmakken. Waarom heb ik echt moeite om dit te geloven, dus ik ben eens gaan kijken op wikipedia wat daar de exacte definitie van het woord eiwit was en ik moet zeggen dat ik nog altijd niet geloof dat dat de enige factor is waarom wij zo ongelooflijk ver zijn geovuleerd op een bepaald moment tov de aap.
