Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor kunst en UFO's, check deze site eens:holycrus zei:
ik probeer gewoon de intresse te wekken zodat mensen het filmke zouden zien en daarnaa daarover discussieren. Nergens in zijn voorstellingen begint hij over die schilderijnen / artwork, dat was puur mijn eigen inbreng.Kyo zei:Die quote-wars altijd eh, waarom dringt het niet door in dat rattenbreintje van jou dat het geen schande is om je in zaken als dit te verdiepen. Iedereen kan voor zichzelf wel uitmaken wat hij/zij kan geloven en wat niet. Ik neem hier zelfs geen standpunt in, ik probeer hier niemand te overtuigen. En toch ben jij meteen op de teentjes getrapt.
User_BELGIUM zei:mjah Kyo ik kan anders ook niet veel begip opbrengen voor uw nerd-opmerking. Wij zeggen ook maar gewoon wat wij weten em proberen dit te staven. Het is toch maar te verwachten zeker dat dit topic veel contradicties teweeg ging brengen?
@ holycrus; ik denk wel dat de mense tege nu wel al begrepe hebbe dat ze naar het filmpje moete kijke hehe, typ u nie dood aan da zinneke ^^

Als je zulke dingen gelooft ben je : Naïef, een puber, zelf een nerd, gewoonweg STOEM, jong,...
Doe ons allemaal eens een plezier en lees het volgende deeltje uit de cursus Historisch Overzicht van de Wijsbegeerte die aan de UGent wordt gegeven:holycrus zei:Net zoals jullie net zoals ik, al heel ons leven de interpretatie van anderen overnemen, maar ohnee, die interpretatie KAN NI VERKEERD ZIJN , want de wetenschap zegt het zo!
De wetenschap zei ook dat de aarde plat was, en wa hebben ze nog allemaal ni gezegd dat uiteindelijk iets compleets anders bleek te zijn.
Is wel een beetje niet kritisch als ge alles klakkeloos overneemt en doet of het de pure waarheid is, (mss de algemene waarheid maar daarom niet noodzakelijk de waarheid)
Peephole zei:Doe ons allemaal eens een plezier en lees het volgende deeltje uit de cursus Historisch Overzicht van de Wijsbegeerte die aan de UGent wordt gegeven:
http://www.etiennevermeersch.be/cursussen/historisch_overzicht_wijsbegeerte/hoofdstuk_1
En deze wikipedia pagina's:
http://en.wikipedia.org/wiki/Flat_Earth
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Science
Peephole zei:Doe ons allemaal eens een plezier en lees het volgende deeltje uit de cursus Historisch Overzicht van de Wijsbegeerte die aan de UGent wordt gegeven:
http://www.etiennevermeersch.be/cursussen/historisch_overzicht_wijsbegeerte/hoofdstuk_1
Bron?holycrus zei:Wist je bv dat alle astronauten van de lichting neil armstrong enzo, dat die mensen zwaar besmet zijn met vanalle straling en nog wa omdat hun pakken op geen kloten trokken,
Er zijn 11 bemande missies naar de Maan geweest en zes keer zijn ze effectief geland. Zot!holycrus zei:Waarom gaan er zoveel expedities naar de maan?
De laatste maanlanding was in 1972.holycrus zei:waarom blijven die daar naar toe gaan?
Er staat in dat artikel níks over Lincoln.holycrus zei:http://www2.kenyon.edu/Depts/IPHS/Projects/Stella/Theories.htm
Ingatius Donnely is die vriend van Abraham Lincoln.
Zegt Tsarion dat?holycrus zei:Tiamak is de verloren planeet die vroeger in ons zonnestelsel was maar om onverklaarbare redenen verdwenen is.
Indien je écht in zoiets gelooft heb ik één goeie raad voor je:holycrus zei:over mark peeters lol ik heb ff op wikipedia gezeten 'Mark Peeters is er immers van overtuigd dat ruimtevaart niet bestaat. Maanlandingen doet hij af als fantasie. Hij beweert zelfs dat ruimtevaarder Frank De Winne hem eens heeft toevertrouwd dat het niet fysiek mogelijk is om de aarde te verlaten, iets wat natuurlijk betwist wordt.'
lacht er mee ofni, da is exact hetzelfde wat tsarion zegt, er is een schild rond de aarde waar wij ni voorbijkunnen.
Leg uit...ComputerVISTA zei:Ik geloof in elk geval niet in dat apenverhaal van onze vriend Darwin, wat ik wel geloof weet ik niet.
Peephole zei:Leg uit...
Hellrabbit zei:gemeenschappelijke voorouders ... lang uitgestorven