Archief - Oorsprong mensheid

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

holycrus

Legacy Member
Ik heb hem gecheckt, zeer nice idd ik ga nu nog even verder lezen, alleen zeer spijtig dat de laatste stukken alleen maar in het italiaans zijn.

^^ nogmaals, die site die ik daar geef, wordt niet gegeven in het filmke, zoals ik voordien al zei, maar gij blijft echt pushen dant geen naam heeft op alles wa ik typ :p ik probeer gewoon de intresse te wekken zodat mensen het filmke zouden zien en daarnaa daarover discussieren. Nergens in zijn voorstellingen begint hij over die schilderijnen / artwork, dat was puur mijn eigen inbreng.

Daarom weer: kijk het filmke

User_BELGIUM

Legacy Member
Kyo zei:
Die quote-wars altijd eh, waarom dringt het niet door in dat rattenbreintje van jou dat het geen schande is om je in zaken als dit te verdiepen. Iedereen kan voor zichzelf wel uitmaken wat hij/zij kan geloven en wat niet. Ik neem hier zelfs geen standpunt in, ik probeer hier niemand te overtuigen. En toch ben jij meteen op de teentjes getrapt.

mjah Kyo ik kan anders ook niet veel begip opbrengen voor uw nerd-opmerking. Wij zeggen ook maar gewoon wat wij weten em proberen dit te staven. Het is toch maar te verwachten zeker dat dit topic veel contradicties teweeg ging brengen?

@ holycrus; ik denk wel dat de mense tege nu wel al begrepe hebbe dat ze naar het filmpje moete kijke hehe, typ u nie dood aan da zinneke ^^

holycrus

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
mjah Kyo ik kan anders ook niet veel begip opbrengen voor uw nerd-opmerking. Wij zeggen ook maar gewoon wat wij weten em proberen dit te staven. Het is toch maar te verwachten zeker dat dit topic veel contradicties teweeg ging brengen?

@ holycrus; ik denk wel dat de mense tege nu wel al begrepe hebbe dat ze naar het filmpje moete kijke hehe, typ u nie dood aan da zinneke ^^

Blijkbaar toch niet é man, anders zou ik het zoveel ni moeten herhalen denkte da zelf nu ni :)

Anoniem04

Legacy Member
Als je zulke dingen gelooft ben je : Naïef, een puber, zelf een nerd, gewoonweg STOEM, jong,...

Goh, ik ben een puber, nu moet ik direct dit verhaal geloven :ironic:

Peephole

Legacy Member
holycrus zei:
Net zoals jullie net zoals ik, al heel ons leven de interpretatie van anderen overnemen, maar ohnee, die interpretatie KAN NI VERKEERD ZIJN , want de wetenschap zegt het zo!

De wetenschap zei ook dat de aarde plat was, en wa hebben ze nog allemaal ni gezegd dat uiteindelijk iets compleets anders bleek te zijn.
Is wel een beetje niet kritisch als ge alles klakkeloos overneemt en doet of het de pure waarheid is, (mss de algemene waarheid maar daarom niet noodzakelijk de waarheid)
Doe ons allemaal eens een plezier en lees het volgende deeltje uit de cursus Historisch Overzicht van de Wijsbegeerte die aan de UGent wordt gegeven:
http://www.etiennevermeersch.be/cursussen/historisch_overzicht_wijsbegeerte/hoofdstuk_1

En deze wikipedia pagina's:
http://en.wikipedia.org/wiki/Flat_Earth
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Science

holycrus

Legacy Member
Peephole zei:
Doe ons allemaal eens een plezier en lees het volgende deeltje uit de cursus Historisch Overzicht van de Wijsbegeerte die aan de UGent wordt gegeven:
http://www.etiennevermeersch.be/cursussen/historisch_overzicht_wijsbegeerte/hoofdstuk_1

En deze wikipedia pagina's:
http://en.wikipedia.org/wiki/Flat_Earth
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Science

En dan vraagt user_Belgium zich af waarom ik duizenden keer moet blijven herhalen dat mijn woorden onbelangrijkj zijn, maar dat het gewicht op het filmpje moet liggen, bij deze user_Belgium het spijt mij maar ik herhaal mijzelf nogmaals

KIJK VERDOMME HET FILMPJE

Peephole

Legacy Member
holycrus zei:
Wist je bv dat alle astronauten van de lichting neil armstrong enzo, dat die mensen zwaar besmet zijn met vanalle straling en nog wa omdat hun pakken op geen kloten trokken,
Bron?
holycrus zei:
Waarom gaan er zoveel expedities naar de maan?
Er zijn 11 bemande missies naar de Maan geweest en zes keer zijn ze effectief geland. Zot!
holycrus zei:
waarom blijven die daar naar toe gaan?
De laatste maanlanding was in 1972.
holycrus zei:
Er staat in dat artikel níks over Lincoln.
holycrus zei:
Tiamak is de verloren planeet die vroeger in ons zonnestelsel was maar om onverklaarbare redenen verdwenen is.
Zegt Tsarion dat?
holycrus zei:
over mark peeters lol ik heb ff op wikipedia gezeten 'Mark Peeters is er immers van overtuigd dat ruimtevaart niet bestaat. Maanlandingen doet hij af als fantasie. Hij beweert zelfs dat ruimtevaarder Frank De Winne hem eens heeft toevertrouwd dat het niet fysiek mogelijk is om de aarde te verlaten, iets wat natuurlijk betwist wordt.'

lacht er mee ofni, da is exact hetzelfde wat tsarion zegt, er is een schild rond de aarde waar wij ni voorbijkunnen.
Indien je écht in zoiets gelooft heb ik één goeie raad voor je:

Zoek hulp.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik geloof in elk geval niet in dat apenverhaal van onze vriend Darwin, wat ik wel geloof weet ik niet.

ComputerVISTA

Legacy Member
Peephole zei:

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat uit het apenras zijn voortgekomen terwijl andere rassen bij hun primitieve zelf zijn gebleven.

Iets in die trend.

Hellrabbit

Legacy Member
wij zijn niet uit het apenras voortgekomen

wij zijn familie van de apen ... neefjes zoals ze dat dan voorstellen

en andere rassen evolueren ook voortdurend in nieuwe rassen, dat wilt daarom niet zeggen dat ras A volledig in ras B verandert, dat wil enkel zeggen dat er na een tijd een onderscheid kan worden gemaakt tussen het oorspronkelijke ras A en een nieuw ras B

Hellrabbit

Legacy Member
bwa nee, da zijn daarom geen apen

ze zullen er wel enorm veel van weg hebben, maar daarom nog geen apen zoals we ze nu kennen

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik heb niet gezegd dat het DE aap is die we nu kennen he maar kan het vrij moeilijk geloven.

Nuja om dat precies te weten hebben we nog wat technologie vandoen die we nu nog niet hebben -> tijdrijzen met wormgaten of iets in die trend.

kenaney

Legacy Member
ik heb et documentaire gezien, volgens mij glorifeerd die man de Britse rijkdom te veel, hij beweert alle "revoluties" begon toen in de Britse rijkdom. Wel interesant maar denk dat ie wa beetjen meer moet onderzoek doen en meer open staan dan alleen christelijke rijkdommen of dergelijke. Toen ik hoorde dat ie bezig was de ene john D. en newton enzo, zij ik tegen mezelf wa ging ie dan zeggen als hij de map van Piri Reis had gezien, of dat ie bezig was over "universiteiten" in Engeland wat ging ie dan niet zeggen als hij hoorde over de eeuwen oude unifs in mid oosten?

Beetjen teveel of pro-christelijke vieuwpunt heeft ie wel ja.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan