Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chosen1 zei:*edit* wij zijn hier mee 2 meisjes en ne jongen en ik zou het liever omgekeerd zien bij mijn kinderen (jongens wille duur speelgoed en dan ist gemakkelijker om da te geven)

They are what you make them.acquisitor zei:no thanks, ik ben een egoistben al 29 jaar oud dus veel zal er niet aan veranderen
kinderen kosten heel veel geld, eisen aandacht en maken u moe... en bovendien zijn ze vaak ondankbaar

Doom Dragon zei:ik vind het idioot dat vrouwen zo lang wachten, gewoom maar omdat ze hun carriere willen voornemen op een gezin
vind dat persoonlijk egoistisch tov de maatschappij

Doom Dragon zei:ik vind het idioot dat vrouwen zo lang wachten, gewoom maar omdat ze hun carriere willen voornemen op een gezin
vind dat persoonlijk egoistisch tov de maatschappij
Tha_nOn zei:tjah, als ge als vrouw graag een carriere hebt kunt ge best uw kinderwens wat uitstellen, of wat moeten we opeens bij alle keuzes beginnen denken en wat met de maatschappij? en we werken wij ook voor die maatschappij ze
anyway kwestie wa onafhankelijk te zijn als vrouw kunt ge maar best een deftige job/carriere hebben, en als ge daarvoor uw kinderwens wa moet uitstellen, so be it eh, die kinderen worden daar dan ook wel beter van (of is het leuk om niet rond te komen \o/ of uw kinderen nooit te zien omdat ge dubbel zo hard achteraf moet werken om nog ergens te geraken \o/)
mannen hebben het daarin natuurlijk makkelijk, dermee ook dat die zo geen uitspraken moeten doen imo
of waarom laten we vruchtbare meisjes nog studeren? laat ze een of ander richtingske doen int middelbaar waarmee ge direct kunt gaan werken (in de gb ofzo) en vanaf hun 18 (16 mag ook, school moet maar flexibel zijn, die verdomde leerplicht toch) kweken maar <o/
(noot: kheb zeker niets tegen mensen die werken in de gb of iets dergelijks)


Doom Dragon zei:ook al zoiets .. dat 'financieel klaar zijn', vroeger maakte ze kinderen uit liefde, nu moeten ze eerst zien of ze genoeg geld hebben om aan kinderen te denken![]()
)Tha_nOn zei:ik zou voor 3 of 4 gaan \o/ partner wil er maar 2, kan ik mij best bij neerleggen als het moet![]()


Doom Dragon zei:je moet mee gaan met je tijd.
ma goed, iedereen zijn visie over wnnr je best kinderen hebt, en wnnr je er 'financieel klaar voor bent'
ook al zoiets .. dat 'financieel klaar zijn', vroeger maakte ze kinderen uit liefde, nu moeten ze eerst zien of ze genoeg geld hebben om aan kinderen te denken![]()

Arno! zei:ik heb enkel beginpost gelezen , maar da geboortecijfer per vrouw van Japan klopt langs geen kanten want de kinderen op het platteland zijn er ni in meegerekend en er zijn ook veel kinderen die niet zijn aangegeven ... niet zo erg gelijk in china ma toch
Doom Dragon zei:je moet mee gaan met je tijd.
ma goed, iedereen zijn visie over wnnr je best kinderen hebt, en wnnr je er 'financieel klaar voor bent'
ook al zoiets .. dat 'financieel klaar zijn', vroeger maakte ze kinderen uit liefde, nu moeten ze eerst zien of ze genoeg geld hebben om aan kinderen te denken![]()

Ali_ zei:En ik vind dit enorm seksistisch.
egoïstisch tov de maatschappij :ironic:
Hiermee zeg je dus dat dé taak van een vrouw kinderen baren is.
Ik krijg het van zo'n uitspraken hé!
Stichero zei:komt wel van world factbook.. en ik zie da hier constant op het nieuws, schoolboeken enz
verder is het in Japan ver onmogelijk uw kinderen niet op te geven...
natuurlijk is er een kleine foutmarge ma de vele enquêtes gaan er toch niet om liegen? Japan is not China !
Darth-Falcon zei:als het er ooit van komt zal het van het aantal slaapkamers afhangen
