Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, want mijn moeder heeft gans ons huis gebouwd. En 't is geen klein rijtjeshuiszarathustra zei:onzin
ik zie mijn moeder nog niet de garage bouwen die mijn vader atm aan het zetten is. Of heel de tuin onderhouden, die *kan* dat gewoon niet en ik denk niet dat er veel vrouwen zijn die dat zouden kunnen.
en er zullen omgekeerd ook wel dingen zijn
Ook het zwembad heeft ze gemetseld 
Ik heb de neiging om dat wel degelijk te zeggen, ja. Het doet me denken aan de film 'The Stepford Wives', die vrouwen werkten daar ook steeds thuis hun dag doorbrengend achter het fornuis en met een stofvod bij de hand, er tevens voor zorgend dat de kinderen eten hebben, dat de man - als hij thuis komt na een lange werkdag - een warme maaltijd voor z'n neus krijgt.BuBbA zei:Ik. Of gade sevs nog zeggen dak dringend is moet meegaan met mijn tijd?![]()
Ik zei: Een vrouw kan evengoed een mannentaak aan, een man kan evengoed een vrouwentaak aan.zarathustra zei:onzin
ik zie mijn moeder nog niet de garage bouwen die mijn vader atm aan het zetten is. Of heel de tuin onderhouden, die *kan* dat gewoon niet en ik denk niet dat er veel vrouwen zijn die dat zouden kunnen.
en er zullen omgekeerd ook wel dingen zijn
zarathustra zei:onzin
ik zie mijn moeder nog niet de garage bouwen die mijn vader atm aan het zetten is. Of heel de tuin onderhouden, die *kan* dat gewoon niet en ik denk niet dat er veel vrouwen zijn die dat zouden kunnen.
en er zullen omgekeerd ook wel dingen zijn


[TFT]Poky;8684982 zei:als ik al die redenen hier lees om absoluut geen kinderen te willen, percies of kinderen zijn alleen maar een last.
Al die egoïstische redenen van dan heb
IK geen geld meer
IK geen tijd meer
etc.
Mja normaal dat ge dan geen kinderen hebt, want dan gaat ge denk ik niet eens aan een partner geraken met zo een instelling
DeViL-M4N zei:kinderen zijn toch alleen maar een last, wat kunnen ze ?
lawaai maken, schijten en stinken de eerste jaren, als ze iets ouder worden tegen uw schenen schoppen
ik ijver voor kindvrije restaurents en dergelijke, ik pik het niet altijd opgezadelt te worden met de lastige kinderen van een ander, maar zover zijn we nog niet
wel ga ik naar delhaize en dergelijke om 20.00 savonds om de moeders met jankers te vermijden, savond zwemmen wanneer de kinderen al naar huis/bed zijn,....er zijn truken genoeg om ze te ontwijken, helaas niet 100% maar we werken eraan, mp3 speler in de oortjes help ook veel, eens kwaad kijken naar de klein mannen en u op de trein ergens anders zetten stoort mij helemaal niet
als ik vrienden uitnodig : zonder kinderen !!!! want ons huis is helemaal niet ingericht om kleine rambo's te ontvangen :d
[TFT]Poky;8685044 zei:Hoe kortzichtig is dit allemaal zeg, slechte jeugd gehad ofzo?
Ge zijt zelf een kind geweest btw, moesten u ouders zoals u denken dan bestond ge ni eens.
Moesten kinderen zijn zoals gij zegt, dan had niemand nog kinderen. Dus moeten er wel goede dingen zijn aan kinderen ...
J-man zei:Geboortebeperking zou inderdaad moeten!