Archief - kinderkes!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel kindjes wilt ge kopen?


  • Totaal aantal stemmers
    440
  • Opiniepeiling gesloten.

Timmos

Legacy Member
zarathustra zei:
onzin :p

ik zie mijn moeder nog niet de garage bouwen die mijn vader atm aan het zetten is. Of heel de tuin onderhouden, die *kan* dat gewoon niet en ik denk niet dat er veel vrouwen zijn die dat zouden kunnen.

en er zullen omgekeerd ook wel dingen zijn
Inderdaad, want mijn moeder heeft gans ons huis gebouwd. En 't is geen klein rijtjeshuis :p Ook het zwembad heeft ze gemetseld :p

Dus mannenwerk is niet noodzakelijk "niet voor vrouwen".

Skoran

Legacy Member
Geen, ik kan ten eerste al niet tegen het gejank van een kleine en ik heb geen zin om daar tijd in te steken

Huasheng

Legacy Member
BuBbA zei:
Ik. Of gade sevs nog zeggen dak dringend is moet meegaan met mijn tijd? :p
Ik heb de neiging om dat wel degelijk te zeggen, ja. Het doet me denken aan de film 'The Stepford Wives', die vrouwen werkten daar ook steeds thuis hun dag doorbrengend achter het fornuis en met een stofvod bij de hand, er tevens voor zorgend dat de kinderen eten hebben, dat de man - als hij thuis komt na een lange werkdag - een warme maaltijd voor z'n neus krijgt.
Bij mijn weten ziet geen enkele vrouw het zitten om door haar man gedwongen te worden achter het fornuis te staan zorgend dat hij warme én lekkere maaltijd voor z'n neus krijgt als ie thuiskomt.

zarathustra zei:
onzin :p

ik zie mijn moeder nog niet de garage bouwen die mijn vader atm aan het zetten is. Of heel de tuin onderhouden, die *kan* dat gewoon niet en ik denk niet dat er veel vrouwen zijn die dat zouden kunnen.

en er zullen omgekeerd ook wel dingen zijn
Ik zei: Een vrouw kan evengoed een mannentaak aan, een man kan evengoed een vrouwentaak aan.
Ik zeg nergens in die zin dat iedere vrouw iedere mannentaak aankan, noch dat iedere man iedere vrouwentaak aankan.
Imo zijn sommige vrouwen nu eenmaal wel in staat om een zogezegde mannentaak te vervullen.

DGEN

Legacy Member
2 kindjes...maar nog te vroeg om er aan te denken...eerst wat doekoe verdienen, zodat ik die gastjes kan voeden :p

saiyan``

Legacy Member
Ik wil 2 kinderen. Liefst een jongen en een meisje, mijn vriendin denkt er net hetzelfde over.

Suphafly

Legacy Member
als ik mss ooit een heel goeie vriendin vin
zou ik na 5 jaar mss wel een kind willen van haar of adoptie :p
als we het economisch breed genoeg hebben.

Preske

Legacy Member
zarathustra zei:
onzin :p

ik zie mijn moeder nog niet de garage bouwen die mijn vader atm aan het zetten is. Of heel de tuin onderhouden, die *kan* dat gewoon niet en ik denk niet dat er veel vrouwen zijn die dat zouden kunnen.

en er zullen omgekeerd ook wel dingen zijn

geef uw moeder elke dag een paar boterhammekes met spek en eieren en ze zal dat binnenkort ook kunnen :p

DeViL-M4N

Legacy Member
geen kinderen :)

- uitslapen wanneer ik wil
- conge pakken wanneer ik wil
- op vakantie wanneer ik wil
- kopen waar ik zin in heb
- tijd voor mijn eigen hobbies
- ....... duizend reden meer :d

als je een kind degelijk wilt opvoeden moet je gewoon al je tijd erin steken of alles op je partner schuiven, geen van beide opties trekt me aan

de natuur kracht, de drang naar voortplanting - genetisch bepaald - is het sterkst aanwezig bij vrouwen, men denkt dat het een eigen keuze is maar eigenlijk is dat het niet, hormonen en genen kiezen voor u

enkele leuke/grappige boekjes :

- baby not on board

- I hate other people's kids

- Childfree and loving it

[TFT]Poky

Legacy Member
als ik al die redenen hier lees om absoluut geen kinderen te willen, percies of kinderen zijn alleen maar een last.

Al die egoïstische redenen van dan heb

IK geen geld meer
IK geen tijd meer

etc.

Mja normaal dat ge dan geen kinderen hebt, want dan gaat ge denk ik niet eens aan een partner geraken met zo een instelling

DeViL-M4N

Legacy Member
[TFT]Poky;8684982 zei:
als ik al die redenen hier lees om absoluut geen kinderen te willen, percies of kinderen zijn alleen maar een last.

Al die egoïstische redenen van dan heb

IK geen geld meer
IK geen tijd meer

etc.

Mja normaal dat ge dan geen kinderen hebt, want dan gaat ge denk ik niet eens aan een partner geraken met zo een instelling

kinderen zijn toch alleen maar een last, wat kunnen ze ?
lawaai maken, schijten en stinken de eerste jaren, als ze iets ouder worden tegen uw schenen schoppen

ik ijver voor kindvrije restaurents en dergelijke, ik pik het niet altijd opgezadelt te worden met de lastige kinderen van een ander, maar zover zijn we nog niet

wel ga ik naar delhaize en dergelijke om 20.00 savonds om de moeders met jankers te vermijden, savond zwemmen wanneer de kinderen al naar huis/bed zijn,....er zijn truken genoeg om ze te ontwijken, helaas niet 100% maar we werken eraan, mp3 speler in de oortjes help ook veel, eens kwaad kijken naar de klein mannen en u op de trein ergens anders zetten stoort mij helemaal niet
als ik vrienden uitnodig : zonder kinderen !!!! want ons huis is helemaal niet ingericht om kleine rambo's te ontvangen :d

massief

Legacy Member
ik weet het nog niet
maar ook: ik kan geen kinderen krijgen, ge hebt daar een vrouw voor nodig schijnt :O

[TFT]Poky

Legacy Member
DeViL-M4N zei:
kinderen zijn toch alleen maar een last, wat kunnen ze ?
lawaai maken, schijten en stinken de eerste jaren, als ze iets ouder worden tegen uw schenen schoppen

ik ijver voor kindvrije restaurents en dergelijke, ik pik het niet altijd opgezadelt te worden met de lastige kinderen van een ander, maar zover zijn we nog niet

wel ga ik naar delhaize en dergelijke om 20.00 savonds om de moeders met jankers te vermijden, savond zwemmen wanneer de kinderen al naar huis/bed zijn,....er zijn truken genoeg om ze te ontwijken, helaas niet 100% maar we werken eraan, mp3 speler in de oortjes help ook veel, eens kwaad kijken naar de klein mannen en u op de trein ergens anders zetten stoort mij helemaal niet
als ik vrienden uitnodig : zonder kinderen !!!! want ons huis is helemaal niet ingericht om kleine rambo's te ontvangen :d


Hoe kortzichtig is dit allemaal zeg, slechte jeugd gehad ofzo?
Ge zijt zelf een kind geweest btw, moesten u ouders zoals u denken dan bestond ge ni eens.

Moesten kinderen zijn zoals gij zegt, dan had niemand nog kinderen. Dus moeten er wel goede dingen zijn aan kinderen ...

Tribal

Legacy Member
Heb er ééntje en vind dat meer dan genoeg. Trouwens ik vind kinderen hebben wat "overrated". Als ik dat hier zowat lees dan zullen der toch nog vele teleurgesteld geraken. Het is niet dat je leven dan zoveel veranderd (als in beter worden), maar je leeft gewoon "anders" . Ik zie men zoontje dolgraag, maar ik zie me zeker niet meer kids opvoeden dan 1. Moet er niet aan denken aan diegene die er 2 of meer willen.

DeViL-M4N

Legacy Member
[TFT]Poky;8685044 zei:
Hoe kortzichtig is dit allemaal zeg, slechte jeugd gehad ofzo?
Ge zijt zelf een kind geweest btw, moesten u ouders zoals u denken dan bestond ge ni eens.

Moesten kinderen zijn zoals gij zegt, dan had niemand nog kinderen. Dus moeten er wel goede dingen zijn aan kinderen ...

wij waren met 3 kinderen thuis, in mijn ogen hebben mijn ouders nooit een leven gehad alsmaar werken, werken en voor de kinderen zorgen, zelfs nu nog, mijn jonste broer is 25 zit aan / af de harddrugs, nooit emmen die mensen rust gehad en nu nog steeds niet

kinderen hebben wordt zo positief voorgesteld, maar ik zie het anders

slechte jeugd?? nee hoor helemaal niet

Messias.

Legacy Member
J-man zei:
Geboortebeperking zou inderdaad moeten!

Gij zijt echt te zot voor woorden. Binnen 10-20 jaar hebben we door de vergrijzing massaal veel werkkrachten tekort, en aangezien hier veel mensen die de instroom van immigranten sterk willen inperken is er geen andere mogelijkheid dan om er voor te zorgen dat het aantal geboortes gestaag stijgt.

Geen nieuwe baby-boom, want dan hebben ze binnen 100 jaar hetzelfde probleem als wij nu, nl. vergrijzing.


Anyhow, 2 of 3. Hangt af van de partner natuurlijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan