Archief - kinderkes!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel kindjes wilt ge kopen?


  • Totaal aantal stemmers
    440
  • Opiniepeiling gesloten.

Darth-Falcon

Legacy Member
[TFT]Poky;8684982 zei:
als ik al die redenen hier lees om absoluut geen kinderen te willen, percies of kinderen zijn alleen maar een last.

Al die egoïstische redenen van dan heb

IK geen geld meer
IK geen tijd meer

etc.

Mja normaal dat ge dan geen kinderen hebt, want dan gaat ge denk ik niet eens aan een partner geraken met zo een instelling

ook aan denken dat de grootsten hoop hier nog onder de 20 zit, en dat dit dan de algemene mentaliteit is tegenwoordig.

-Helld0g-

Legacy Member
Voor mij geen kinderen! in mijne vrije tijd wil ik zoveel mogelijk van thuis weg zijn, gaan rijden in de natuur met de moto, reizen of kitesurfen (en dat is ook zoiets dat ge niet plant, maar als g opstaat en ge ziet dat het waait laat ik al mijn plannen varen zodat ik op het water kan gaan...)

maar daar zal mijn vriendin niet akkoord mee gaan. Ze ziet er geen problemen in om kinderen te hebben terwijl zowel ik graag weg van thuis wil zijn als zij (ze doet film en is dus niet van plan thuis te zijn)
Zij stelt reizen zo gemakkelijk voor (maar ze wil wel haar hondje overal mee doen) -> toonbeeld dat ze imo nog verre van volwassen en realistisch denkt.

Nuja ze komt dan ook zot ervan omdak zo realistisch denk??
Ik ben gene die zelfstandig voor de kindertjes wil zorgen, en tegenwoordig vind je nergens een vrouw meer die veel wil thuiszitten. En ik schuif liever geen familie int gat om voor mijn kinderen te zorgen :p
Kan er wel inkomen dat het voor een vrouw moeilijk is om geen kindjes te willen... maar 't zal ni tenkoste van mij zijn haha
Het is gewoon een trend dat niemand zich nog wil settelen, en dat iedereen meer en meer egocentrisch ingesteld wordt (niet dat dat niet mag natuurlijk)

Oja en of ik beïnvloed ben door mijn eigen jeugd? nee mijn ouders hebben nooit achter veel gekeken op dat vlak. Toen ik pasgeboren was ging ik gewoon mee op café met mn ouders, later enorm veel bij de babysit toen ik in het lager zat. En int middelbaar en later dan ook enorm veel alleen thuis.
Als tegenprestatie werd ik dan wel weer enorm verwend op vlak van dingen krijgen (pc's, crossmotos, brommer, surfen, duiken) en ik mocht altijd mee op reis!

Bullo

Legacy Member
1 kind, maar als het een meisje dan mss nog eentje omdat ik graag een jongen zou hebben. Maa als het dan nog is een meisje is dan ist genoeg :p as die dan allemaal hun regels hebben paar jaar later op dezelfde moment dan vlucht ik weg :p

Zelf opgegroeid in gezin met 3 kinderen : te veel imo altijd discusies ruzies etc als ik de stress vn mijn ouders zie willek er nooit zoveel

angelke83

Legacy Member
2 EN MSS 3
hangt ook beetje af van partner hé!
1 vind ik weinig, ik heb er liever 2, zo hebben ze toch altijd iemand hé...

angelke83

Legacy Member
ik ben enig kind en mis wel een broertje of zus, zo iemand waar je kan mee ruzie maken of praten ;)

You know :D

Crashtestdummy

Legacy Member
gene,

alst een krapuul zal zijn zoals ik en men partner heeft toevallig domme genen, dan ganek ongelooflijk veel mogen dokken

SweetEmmaRose

Legacy Member
Dude87 zei:
gene,

alst een krapuul zal zijn zoals ik en men partner heeft toevallig domme genen, dan ganek ongelooflijk veel mogen dokken

:rofl:
Tof da ge ons die miserie wilt besparen, meer krapuul :p

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Zou er graag 2 of 3 willen hebben. Vriendin wilt er 2.

(zijn beide 24)

Godzilla*Akira

Legacy Member
Geen, want ze zijn verdomd irritant! Misschien wel 1tje adopteren dat wat ouder is.

SilentSpring

Legacy Member
Massive.be zei:
ik weet het nog niet
maar ook: ik kan geen kinderen krijgen, ge hebt daar een vrouw voor nodig schijnt :O

².
Ben nog te jong om daar al over wakker te liggen (ben bijna 19).
Allez, alleszins wel 1, wss 2, heel mss 3.
Maar als't zo'n klootzakskes als m'n broer zijn, no thanks.
Die neemt maar iets uit de frigo als hij goesting heeft, hangt gans de dag voor tv en 't is al dat hij doet. Na m'n ouders luisteren doet hij ook al niet.

Maar vandaag de dag moetek eigenlijk niet zoveel van die kleine lastpakjes weten, mss dat da later verandert.

Btw, de meeste meisjes zijn precies zot van babykes en kindjes tot 2-3j fzo.
Ik heb daar nen hekel aan:p, vooral als ze hun klep openzetten voor pakweg gans de bus.

Spikey Bunny

Legacy Member
Ik heb er eentje, maar misschien wil ik nog wel een tweede. Maar later. ;)

Ben wel blij dat ik er niet te vroeg aan begonnen ben.
Maar alles heeft zijn charmes.
Zou ze van geen geld van de wereld nog kunnen missen. :love:

Suphafly

Legacy Member
Redenen om een kind kan zijn.

Ge krijgt er veel liefde van?
niet hetzelfde soort liefde als van een vriendin maar 1 die toch al die lasten waard maakt. zien hoe u eigen kind gelukkig is, plezier maken samen het kind dingen geven dat jij te kort kreeg enzo...
ik zou het wel zien zitten :)
mss als ge zelf kinderen hebt gade u ouders beter begrijpen.

Anoniem05

Legacy Member
2 :D Ik hou echt van kinderen (op een normale manier ;)), telkens ik m'n neefje en nichtje zie (10 en 8 ondertussen) amuseer ik me er zooo hard mee, echt fantastisch.

Eigenlijk met zo goed als elk kind, hoeft niet van de familie te zijn, ik kan echt niet wachten eigenlijk, maar eerst goede financiële basis regelen :)

Vlees

Legacy Member
onsmozes zei:
stuk of 2/3, maar eerst een gepaste vrouw vinden om te werpen

werpen ^^

ja idd, zal grotendeels van de partner afhangen, voor mij hoeft dat niet persé maar mijn mening daarover kan nog veranderen. (ik ben tenslotte nog maar 19)

angelke83

Legacy Member
Arno! zei:
minstens 2 , maar voor mijn 25 willek wel geen kinderen

Ik zelf niet voor mijn 28ste, eerst toch een goede job vinden, stabiliteit in 't leven, zekerheid en vooral een goede partner :lol:

=[BwU]=Jackass;8691782 zei:
2 :D Ik hou echt van kinderen (op een normale manier ;)), telkens ik m'n neefje en nichtje zie (10 en 8 ondertussen) amuseer ik me er zooo hard mee, echt fantastisch.

Eigenlijk met zo goed als elk kind, hoeft niet van de familie te zijn, ik kan echt niet wachten eigenlijk, maar eerst goede financiële basis regelen :)

Ja, kinderen zijn funny, ik kan ook goed met neefke lachen, ma hij is wel al volwassen voor zijn leeftijd soms...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan