Voor mij geen kinderen! in mijne vrije tijd wil ik zoveel mogelijk van thuis weg zijn, gaan rijden in de natuur met de moto, reizen of kitesurfen (en dat is ook zoiets dat ge niet plant, maar als g opstaat en ge ziet dat het waait laat ik al mijn plannen varen zodat ik op het water kan gaan...)
maar daar zal mijn vriendin niet akkoord mee gaan. Ze ziet er geen problemen in om kinderen te hebben terwijl zowel ik graag weg van thuis wil zijn als zij (ze doet film en is dus niet van plan thuis te zijn)
Zij stelt reizen zo gemakkelijk voor (maar ze wil wel haar hondje overal mee doen) -> toonbeeld dat ze imo nog verre van volwassen en realistisch denkt.
Nuja ze komt dan ook zot ervan omdak zo realistisch denk??
Ik ben gene die zelfstandig voor de kindertjes wil zorgen, en tegenwoordig vind je nergens een vrouw meer die veel wil thuiszitten. En ik schuif liever geen familie int gat om voor mijn kinderen te zorgen

Kan er wel inkomen dat het voor een vrouw moeilijk is om geen kindjes te willen... maar 't zal ni tenkoste van mij zijn haha
Het is gewoon een trend dat niemand zich nog wil settelen, en dat iedereen meer en meer egocentrisch ingesteld wordt (niet dat dat niet mag natuurlijk)
Oja en of ik beïnvloed ben door mijn eigen jeugd? nee mijn ouders hebben nooit achter veel gekeken op dat vlak. Toen ik pasgeboren was ging ik gewoon mee op café met mn ouders, later enorm veel bij de babysit toen ik in het lager zat. En int middelbaar en later dan ook enorm veel alleen thuis.
Als tegenprestatie werd ik dan wel weer enorm verwend op vlak van dingen krijgen (pc's, crossmotos, brommer, surfen, duiken) en ik mocht altijd mee op reis!