Archief - kinderkes!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel kindjes wilt ge kopen?


  • Totaal aantal stemmers
    440
  • Opiniepeiling gesloten.

Bubba

Legacy Member
Tha_nOn zei:
bwah, in hoeverre kunt ge een vrouw als uw gelijke zien als gij wilt dat ze zich schikt naar de man ivm thuisblijven en kinderen baren dus

betekent natuurlijk niet dat ge ze niet naar waarde kunt schatten, blijft voor mij betekenen dat ge ze niet op dezelfde hoogte wilt zetten als een man

Ik schat ze gelijk in, ze hebben in mijn ogen gewoon een andere taak op deze wereld. ;)

Feignasse

Legacy Member
Stichero zei:
hermafrodieten will rule all! :unsure:

Ich bin alleine doch nicht allein
ich kann mit mir zusammen sein
ich küsse früh mein Spiegelbild
und schlafe abends mit mir ein
wenn die anderen Mädchen suchten
konnt ich mich schon selbst befruchten
so bin ich dann auch nicht verzagt
wenn einer zu mir "Fick dich" sagt

Zwitter, Zwitter
ich bin so verliebt
Zwitter, Zwitter
ich bin in mich verliebt

:music: :unsure:

stoomboot

Legacy Member
J-man zei:
Wereld gaat kapot aan overbevolking.

En België is een der grootste oorzaken hiervoor. Vergrijzing? Hell no, daar is in België geen sprake van! Al ettelijke decenia achter elkaar beleven we een nieuwe babyboom die de vorige telkens overtreft! :ironic:


De landen die de meeste schuld treffen aan overbevolking liggen niet eens in Europa. Dus dat lijkt me maar een rare redenering om daarom in ons landje niet te denken aan kinderen maken :s

Tha_nOn

Legacy Member
BuBbA zei:
Ik schat ze gelijk in, ze hebben in mijn ogen gewoon een andere taak op deze wereld. ;)

dus de man is hier om geld te verdienen zich te ontwikkelen, zelfstandig en onafhankelijk te zijn en de vrouw is hier om te baren?

tuurlijk is dat in het extreme getrokken maar daar komt het op neer

Bubba

Legacy Member
Tha_nOn zei:
dus de man is hier om geld te verdienen zich te ontwikkelen, zelfstandig en onafhankelijk te zijn en de vrouw is hier om te baren?

tuurlijk is dat in het extreme getrokken maar daar komt het op neer

Ge moet de huishoudelijke taken niet onderschatten ze. :p

Ma ja, daar komt het op neer als ge het extreem rekt.

Gentille

Legacy Member
Ik denk toch dat ik er een stuk of 3 wil. En het liefst van al 3 jongens dan is er wat leven in de brouwerij :lol:

DéWé

Legacy Member
BuBbA zei:
Ge moet de huishoudelijke taken niet onderschatten ze. :p

Ma ja, daar komt het op neer als ge het extreem rekt.

Dus ge vindt onrechtstreeks wel da een vrouw minder is dan ne man en alleen voor die dingen goed is :)

Emu

Legacy Member
Kweet het nog niet precies, alleszinds max 2.

Waarom zou ik bv 4 kinderen pakken en daar alles voor opofferen, niet op vakantie kunnen gaan, altijd na de aldi moeten bij wijze van spreken enz... Als later het geld dat ze verdienen en om pensioenen te betalen dan toch naar de mensen gaan die zelf maar 1 kind of geen kinderen hadden, maar nu wel kunnen profiteren van uw werk.

Ik kom uit een gezin met 4 kinderen en dat is de raad die we thuis mee hebben gekregen, pak er niet teveel want het is zeer zwaar. Die raad ga ik dan ook zeker opvolgen.

EternalSilence

Legacy Member
Tha_non .. ge hebt niets beters te doen zeker? :unsure:
verveel jij je ook? :p

Tha_nOn

Legacy Member
stop hitting on me :sop:

en kheb wel wa beters te doen alleen vlot het studeren niet zo

Bubba

Legacy Member
DesertWolf zei:
Dus ge vindt onrechtstreeks wel da een vrouw minder is dan ne man en alleen voor die dingen goed is :)

Zoals ik al zei: ze zijn beiden gelijk ma ze hebben gewoon andere taken.

Huasheng

Legacy Member
Een vrouw mag doen wat ze wilt, en hoeft zich al zeker niet te houden aan die stereotiepe taken. Een man kan daar evengoed zijn steentje in bijdragen, en daarmee wil ik zeker niet zeggen dat die man alles moet doen.
Die vrouwentaken en mannentaken zijn deels gebasseerd op stereotiepen. Een vrouw kan evengoed een mannentaak aan, een man kan evengoed een vrouwentaak aan.
We zijn nu 2007, wie maakt er nu nog een onderscheid tussen mannen- en vrouwentaken? Samenwerking ftw \o/

Dus ben je dan tevens van plan om je vrouw later niet te helpen in de opvoeding van je kind(eren), als in pampers verversen, opstaan 's nachts als het kind huilt, eten geven, wandelingetje maken, ermee spelen, etc ?

Mediamonk

Legacy Member
Heb er al twee ..mischien ooit een derde ,als ik ooit nog de ware tegenkom haha

Bubba

Legacy Member
Huasheng zei:
...We zijn nu 2007, wie maakt er nu nog een onderscheid tussen mannen- en vrouwentaken? ...

Ik. Of gade sevs nog zeggen dak dringend is moet meegaan met mijn tijd? :p

Anyway, ik zal ma oppassen wat ik hier zeg want ge krijgt blijkbaar infractions alsof het snoepkes zijn.

Amaryllis

Legacy Member
Met eentje beginnen, daarna zien we wel verder. Ik ben zelf enig kind en heb er nooit last van gehad. Bij mijn vriend zijn ze met 5. Hij zou er wel meer willen maar zegt dat dat uiteindelijk mijn beslissing zal zijn.

ComputerVISTA

Legacy Member
Dak het nog nie zou weten, maar ik denk niet dat de wereld zit te wachten op mijn nakomelingen :lol:

zarathustra

Legacy Member
Huasheng zei:
Die vrouwentaken en mannentaken zijn deels gebasseerd op stereotiepen. Een vrouw kan evengoed een mannentaak aan, een man kan evengoed een vrouwentaak aan.
We zijn nu 2007, wie maakt er nu nog een onderscheid tussen mannen- en vrouwentaken? Samenwerking ftw \o/

onzin :p

ik zie mijn moeder nog niet de garage bouwen die mijn vader atm aan het zetten is. Of heel de tuin onderhouden, die *kan* dat gewoon niet en ik denk niet dat er veel vrouwen zijn die dat zouden kunnen.

en er zullen omgekeerd ook wel dingen zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan