Archief - kinderkes!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel kindjes wilt ge kopen?


  • Totaal aantal stemmers
    440
  • Opiniepeiling gesloten.

Stichero

Legacy Member
Arno! zei:
het platteland van china is hetzelfde als het platteland van japan

:wtf:
waar haalt gij uw informatie vandaan?
China was nog altijd een ontwikkelingsland tot voor kort, gebt nog altijd boerenfamilies die honger lijden :sop:
en kijk dan eens naar Japan, denkte dat er hier nog veel mensen rijst zitten te planten? tis de fucking tweede grootste economie ter wereld :ironic:

EternalSilence

Legacy Member
Ali_ zei:
Denkt ge nu echt dat ze vroeger aan kinderen begonnen zonder te weten dat ze ervoor konden zorgen :wtf:

Als ze dat al deden dan is dat zowat het achterlijkste dat ge kunt doen imo.

Zolang ik en mijn parter financieel niet op sterke benen staan wil ik ook geen kinderen ze.

Sevves gaat ge nog zeggen dat de vrouw de pil niet meer mag gebruiken en zoveel kinderen moet baren als ze kan, anders is ze egoïstisch tov de maatschappij :ironic:

maneen, dat bedoel ik niet

maar heb het over die extreme carriere vrouwen
die echt totaal nie denken aan kinderne, en rond een jaar of 40 ofzo
ommekeer hun biologische klok voelen, en dan op zo'n leeftijd nog aan kinderen willen beginnen

heb het dus over zo'n mensen..

natuurlijk wil ik niet dat mensen beginnen met kinderen voor ze hun studies hebben afgewerkt en op hun eigen benen staan

nTFs

Legacy Member
Voor mij hoeft het zeker niet maar mocht ik de ware tegenkomen dan kan dit natuurlijk nog altijd veranderen.

Tha_nOn

Legacy Member
BuBbA zei:
Juist wel aangezien er veel dingen zijn die een vrouw niet aankan.

Denk maar aan de bouw. Ik zie vrouwen daar nog ni meteen in meewerken.

technologie <o/

en als volgens u, na al die jaren van ontwikkeling, het nog steeds aankomt op de fysieke kracht die mannen meer hebben dan vrouwen, dan zijt ge wel heel ver achter blijven steken

Bubba

Legacy Member
Tha_nOn zei:
technologie <o/

En wa gade doen tot er die technologie is?

Niks bouwen? Alle fysiek zware werkplaatsen sluiten? :)

Anyway, ik vind het niet erg dat er vrouwen zijn ze. Verre van. :p

Op uwen edit: het gaat niet enkel over de fysieke kracht hoor, dat is gewoon één van de dingen die vrouwen niet kunnen goed maken op mannen. Intelligentie en dergelijke is iets wat zowel vrouwen als mannen hebben of kunnen hebben dusja, daar valt weinig over te zeggen.

Tha_nOn

Legacy Member
BuBbA zei:
En wa gade doen tot er die technologie is?

Niks bouwen? Alle fysiek zware werkplaatsen sluiten? :)

Anyway, ik vind het niet erg dat er vrouwen zijn ze. Verre van. :p

neen dan kunt ge tenminste ergens uwe pik insteken (ipv in al die bomen daar zitten nogal vieze beesten in soms\o/)

anyway, die technologie is er al ^^ en er zijn heus wel vrouwen in de bouw, maar das daar een nogal vrouwonvriendelijk sfeerke, dus als er al vrouwen daar gaan werken zijn die meestal snel terug weg
+ als er geen mannen zijn zal de noodzaak er zijn voor vrouwen om in de bouw te gaan werken, en er zullen er genoeg dat gaan doen ze
of dacht gij nu echt dat alle vrouwen daar niet sterk genoeg voor zijn? (veel is ook een kwestie van gewenning en training)

en op uwen edit:p mannen hebben biologisch gezien idd iets meer spierweefsel, maar dat betekent niet dat het ontwikkelt of gebruikt wordt
die mensen in de bouw zullen da wel gebruiken en als er daar vrouwen in werken zullen zij da ook ontwikkelen ze:p

Stichero

Legacy Member
onderschat de krachten van de vrouw niet :naughty:
zij spelen gewoon spellekes met ons gedachten zodat wij het werk doen ^^
mijn alleenstaande moeder is een klein tenger vrouwtje ma ze kan wel allemaal meubels verzetten tijdens het verhuizen :crazy:

Bubba

Legacy Member
Tha_nOn zei:
neen dan kunt ge tenminste ergens uwe pik insteken (ipv in al die bomen daar zitten nogal vieze beesten in soms\o/)

anyway, die technologie is er al ^^ en er zijn heus wel vrouwen in de bouw, maar das daar een nogal vrouwonvriendelijk sfeerke, dus als er al vrouwen daar gaan werken zijn die meestal snel terug weg
+ als er geen mannen zijn zal de noodzaak er zijn voor vrouwen om in de bouw te gaan werken, en er zullen er genoeg dat gaan doen ze
of dacht gij nu echt dat alle vrouwen daar niet sterk genoeg voor zijn? (veel is ook een kwestie van gewenning en training)

Ik zeg niet dat vrouwen daar ni in kunnen werken ze. Er zijn ook fysiek minder zware taken in de bouw die opgevuld moeten worden.

Maar ik zie vrouwen nog niet meteen met zware balken of zakken cement etc sleuren of in ieder geval niet even snel dan een man.

bludgeoned

Legacy Member
Doom Dragon zei:
ze zouden beter eens wat aan geboorte beperking doen in afrika, zoals ze doen in china.
want dat snap ik toch niet, ze vrijen er maar op los, en kunnen die kinderen niet eens de broodnodige dingen geven zoals eten.

dan maar naar de VN gaan om achter eten te vragen.
Waar wacht je op... ga de koe bij de horens vatten.

Tha_nOn

Legacy Member
BuBbA zei:
Maar ik zie vrouwen nog niet meteen met zware balken of zakken cement etc sleuren of in ieder geval niet even snel dan een man.


idd das het enige punt dat ge kunt aanstippen, de zware werken zullen minder snel verlopen
maar ze zullen wel verlopen (en zeker effecient genoeg en evengoed zoals bij de manne) alleen trager
en eerlijk gezegd vind ik dat niet erg als wij daardoor een maatschappij kunnen hebben zonder bepaalde individuen ^^

(noot: ik doel hier niet op mannen:p)

Stichero

Legacy Member
BuBbA zei:
Ik zeg niet dat vrouwen daar ni in kunnen werken ze. Er zijn ook fysiek minder zware taken in de bouw die opgevuld moeten worden.

Maar ik zie vrouwen nog niet meteen met zware balken of zakken cement etc sleuren of in ieder geval niet even snel dan een man.

de bouwvakkers zijn sterker dan de gemiddelde man
steek nu vrouwen in de bouw die sterker zijn dan de gemiddelde vrouw et voila :niceone:

Dieleman_F

Legacy Member
BuBbA zei:
En wa gade doen tot er die technologie is?

Niks bouwen? Alle fysiek zware werkplaatsen sluiten? :)

Anyway, ik vind het niet erg dat er vrouwen zijn ze. Verre van. :p

Op uwen edit: het gaat niet enkel over de fysieke kracht hoor, dat is gewoon één van de dingen die vrouwen niet kunnen goed maken op mannen. Intelligentie en dergelijke is iets wat zowel vrouwen als mannen hebben of kunnen hebben dusja, daar valt weinig over te zeggen.

En laat nu net die intelligentie en dergelijke de hoeksteen van onze maatschappij zijn ;).

Of voel jij je meerderwaardig omdat je beter een zandzakje kan verslepen? :rofl:

Tha_nOn

Legacy Member
BuBbA zei:
Ik zeg echt ergens dat een man meerderwaardig is als een vrouw... :wtf:

Als wij mannen de mogelijkheid hadden om kinderen te baren, had de maatschappij geen vrouwen meer nodig.

Dat is het enige waar vrouwen goed in zijn. De rest zijn allemaal dingen die mannen even goed en zelfs beter kunnen.

hiermee herleid ge vrouwen tot een object met een welbepaald doel
de stap naar de maarwaarde van de man is niet ver weg ze (en ik ben er zeker van dat diep van binnen ge u beter voelt dan elke vrouw:p)

128MB

Legacy Member
Ikzelf wil geen kinderen hebben. Misschien dat ik over een heel aantal jaar van gedacht veranderd.

Bubba

Legacy Member
Tha_nOn zei:
hiermee herleid ge vrouwen tot een object met een welbepaald doel
de stap naar de maarwaarde van de man is niet ver weg ze (en ik ben er zeker van dat diep van binnen ge u beter voelt dan elke vrouw:p)

Dan moet ik u teleurstellen denk ik ze. :p

Ik zie mezelf ni meer als een vrouw.

Tha_nOn

Legacy Member
BuBbA zei:
Dan moet ik u teleurstellen denk ik ze. :p

Ik zie mezelf ni meer als een vrouw.

dan moet ge toch wa meer consistente uitspraken doen, tis niet de eerste keer dat ge een vrouw wilt verlagen in haar 'waarde'

Ali_

Legacy Member
Een hele ''welk geslacht is sterker''discussie.

Leg je maar allebei neer bij het feit dat we elkaar nodig hebben en wees een beetje lief voor elkaar en het komt wel in orde :unsure:

Bubba

Legacy Member
Tha_nOn zei:
dan moet ge toch wa meer consistente uitspraken doen, tis niet de eerste keer dat ge een vrouw wilt verlagen in haar 'waarde'

Tis ni omdat ik een conservatieve mening heb over vrouwen in de maatschappij, dat ik vrouwen niet naar waarde inschat ofzo hé.

Tha_nOn

Legacy Member
BuBbA zei:
Tis ni omdat ik een conservatieve mening heb over vrouwen in de maatschappij, dat ik vrouwen niet naar waarde inschat ofzo hé.

bwah, in hoeverre kunt ge een vrouw als uw gelijke zien als gij wilt dat ze zich schikt naar de man ivm thuisblijven en kinderen baren dus

betekent natuurlijk niet dat ge ze niet naar waarde kunt schatten, blijft voor mij betekenen dat ge ze niet op dezelfde hoogte wilt zetten als een man
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan