Archief - kinderkes!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel kindjes wilt ge kopen?


  • Totaal aantal stemmers
    440
  • Opiniepeiling gesloten.

SpArdA

Legacy Member
Ik weet het nog niet, maar ik hoef me er dan nog ook niet druk over te maken want ik ben vrijgezel. :p

Gromme

Legacy Member
Ik wil er 3 of meer. Ben enig kind thuis en ik heb liever meer volk in huis.

En ik zie dat veel mensen geen kinderen prefereren met het argument dat die baby's schreeuwen etc....

Maar ik kijk verder, het op de wereld zetten is makkelijk maar wat een gevoel moet het zijn als je die 'kleine' gedurende X-aantal jaar opvoed en je echt met trots kan zeggen, dat is mijn zoon/dochter. Je moet niet alleen kijken naar het baby zijn, volgens mij word het alleen maar leuker.

stoomboot

Legacy Member
DekadeZ zei:
1 tweeling zou ik het liefst van al hebben :). En dan liefst een jongen en een meisje.

Pas nog op NatGeo gehoord dat die kans gigantisch klein is :)
Nog kleiner dan een tweeling van hetzelfde geslacht :p

Maar, veel geluk :) ik wil eerst een zoon, na twee à drie jaar dan nog een tweeling ;) (liefst ook een meisje en een jongen):bow:

Mja, da's nog toekomstmuziek:sop:

cram

Legacy Member
Geen,1ne cram is meer dan genoeg.
(heb nu al moeite met zijn opvoeding):cry:

Blanco

Legacy Member
Geen omdat ik niks wil waarvoor ik meer dan de helft van mijn leven verantwoordelijk moet voor zijn. Ik heb niks met kinderen, voor mij zijn het ettertjes die ik liever niet te lang in mijn buurt wil hebben. Das misschien cru en egoïstisch van mij maar ik besef het wel op voorhand dat kinderen niks zijn voor mij. (Beter dat dan achteraf niet?)
Kinderen zou de ergste nachtmerrie zijn die ik mij kan inbeelden. Ik heb er zelf aan gedacht om mij te laten steriliseren zodat ik er zeker ben dat het er nooit van komt.
Vroeger zei men mij dat je nooit nooit mag zeggen, maar ik ben er nu bijna 35 en ik denk er nog altijd hetzelfde over. Ik vind ook dat we hier al met meer dan genoeg rondlopen, we zijn al één van de meest dichtbevolkte landen ter wereld.

Gromme

Legacy Member
Blanco zei:
Geen omdat ik wil niks waar ik voor meer dan de helft van mijn leven verantwoordelijk moet zijn.
Das misschien cru en egoïstisch van mij maar ik besef het wel op voorhand dat kinderen niks zijn voor mij. (Beter dat dan achteraf niet?)
Kinderen zou de ergste nachtmerrie zijn die ik mij kan inbeelden. Ik heb er zelf aan gedacht om mij te laten steriliseren zodat ik er zeker ben dat het er nooit van komt.
Vroeger zei men mij dat je nooit nooit mag zeggen, maar ik ben er nu bijna 35 en ik denk er nog altijd hetzelfde over.

Pas op, ik respecteer je mening hoor, maar voor mij persoonlijk kan ik dat niet snappen.

Iemand van kleinsaf aan opgroeien, en eigenlijk zien van buitenaf wat je ouders met jou hebben meegemaakt. Als ik werk, dan zie ik soms vaders met hun zoontje/dochtertje en dat is gewoon zalig.

Mee

Legacy Member
nielseke zei:
Pas nog op NatGeo gehoord dat die kans gigantisch klein is :)
Nog kleiner dan een tweeling van hetzelfde geslacht :p

Maar, veel geluk :) ik wil eerst een zoon, na twee à drie jaar dan nog een tweeling ;) (liefst ook een meisje en een jongen):bow:

Mja, da's nog toekomstmuziek:sop:
De kinderen van mijn nonkel (mijn neef/nicht dus :p) zijn een jongen/meisje-tweeling :unsure:

democracy02

Legacy Member
geboortebeperking ftw.
ik maak geen nieuwe kinderen bij.

mss ooit één of twee adopteren.

Elavro

Legacy Member
2 of 3 kinderen hier
kleine kinderkes zijn de max, maggek nog zo dom doen als ik wil, die lachen daar toch mee xD
en liefst nog redelijk rap, want ik zou nie willen dat mijn kinderen met een vader opgescheept zitten die veel te oud is, zoals bij mij (ik ben 17, vader 59, heb ik niets aan)

EternalSilence

Legacy Member
2 kinderen is genoeg

als het ethisch verantwoord is, liefst 2 :p
moet ze wel kunnen onderhouden hee, of tworden er minder.

3 vind ik teveel ,tis altijd 1ne van de 3 die uit de boot valt, tis hier zo thuis waar we ook met 3 zijn

mijn zus is de jongste van heel da familie, en daarbij nog eens 2 oudere broers
gevolg= doodverwend tot en met

acquisitor

Legacy Member
no thanks, ik ben een egoist :) ben al 29 jaar oud dus veel zal er niet aan veranderen :)

kinderen kosten heel veel geld, eisen aandacht en maken u moe... en bovendien zijn ze vaak ondankbaar

J-man

Legacy Member
Ik hoef geen kinderen, het is gewoon niet verantwoordelijk meer naar mijn mening. Wereld gaat kapot aan overbevolking.

EternalSilence

Legacy Member
Gromme zei:
Ik wil er 3 of meer. Ben enig kind thuis en ik heb liever meer volk in huis.

En ik zie dat veel mensen geen kinderen prefereren met het argument dat die baby's schreeuwen etc....

Maar ik kijk verder, het op de wereld zetten is makkelijk maar wat een gevoel moet het zijn als je die 'kleine' gedurende X-aantal jaar opvoed en je echt met trots kan zeggen, dat is mijn zoon/dochter. Je moet niet alleen kijken naar het baby zijn, volgens mij word het alleen maar leuker.

ja dat is waar.
maar je moeth et wel nog kunnen zeggen he:: ik ben trots dat dit mijn zoon/dochter is

vele ouders kunnen dit niet zeggen van hun kind.. :sad:

J-man zei:
Ik hoef geen kinderen, het is gewoon niet verantwoordelijk meer naar mijn mening. Wereld gaat kapot aan overbevolking.

en daarom moeten er mindere intelligente vlamingen op de wereld komen

ze zouden beter eens wat aan geboorte beperking doen in afrika, zoals ze doen in china.
want dat snap ik toch niet, ze vrijen er maar op los, en kunnen die kinderen niet eens de broodnodige dingen geven zoals eten.

dan maar naar de VN gaan om achter eten te vragen.

JackM

Legacy Member
liefst 3, 2 jonges en een meiske.
jongens kunnen dan vechten tegen mekaar en oudere zus kan dan kwaad toezien enzo :D

chosen1

Legacy Member
minstens 2 en als da geen jongen en een meisje zijn nog een 3de om beide geslachten in huis te halen! en eventueel 4 als ik echt genoeg geld heb om mijn kinderen een mooi leven te geven!

*edit* wij zijn hier mee 2 meisjes en ne jongen en ik zou het liever omgekeerd zien bij mijn kinderen (jongens wille duur speelgoed en dan ist gemakkelijker om da te geven :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan