Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
russian zei:Je bedoelt dan twee tweelingen wellicht.
. En dan liefst een jongen en een meisje.DekadeZ zei:1 tweeling zou ik het liefst van al hebben. En dan liefst een jongen en een meisje.


ik wil eerst een zoon, na twee à drie jaar dan nog een tweeling
(liefst ook een meisje en een jongen)

Blanco zei:Geen omdat ik wil niks waar ik voor meer dan de helft van mijn leven verantwoordelijk moet zijn.
Das misschien cru en egoïstisch van mij maar ik besef het wel op voorhand dat kinderen niks zijn voor mij. (Beter dat dan achteraf niet?)
Kinderen zou de ergste nachtmerrie zijn die ik mij kan inbeelden. Ik heb er zelf aan gedacht om mij te laten steriliseren zodat ik er zeker ben dat het er nooit van komt.
Vroeger zei men mij dat je nooit nooit mag zeggen, maar ik ben er nu bijna 35 en ik denk er nog altijd hetzelfde over.
De kinderen van mijn nonkel (mijn neef/nicht dusnielseke zei:Pas nog op NatGeo gehoord dat die kans gigantisch klein is
Nog kleiner dan een tweeling van hetzelfde geslacht
Maar, veel gelukik wil eerst een zoon, na twee à drie jaar dan nog een tweeling
(liefst ook een meisje en een jongen)
Mja, da's nog toekomstmuziek![]()
) zijn een jongen/meisje-tweeling 

Gromme zei:Ik wil er 3 of meer. Ben enig kind thuis en ik heb liever meer volk in huis.
En ik zie dat veel mensen geen kinderen prefereren met het argument dat die baby's schreeuwen etc....
Maar ik kijk verder, het op de wereld zetten is makkelijk maar wat een gevoel moet het zijn als je die 'kleine' gedurende X-aantal jaar opvoed en je echt met trots kan zeggen, dat is mijn zoon/dochter. Je moet niet alleen kijken naar het baby zijn, volgens mij word het alleen maar leuker.
ad:J-man zei:Ik hoef geen kinderen, het is gewoon niet verantwoordelijk meer naar mijn mening. Wereld gaat kapot aan overbevolking.
)