Archief - kinderkes!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel kindjes wilt ge kopen?


  • Totaal aantal stemmers
    440
  • Opiniepeiling gesloten.

Karre

Legacy Member
russian zei:
Ik hoef geen kinderen (bij het horen bleiten van een baby op de tram moet ik al afstappen om mij niet op te jagen :D).

², bij mij is het dan op de bus en ik blijf er wel op maar ik zit mij echt dood te ergeren aan zo een blijtend kind + ik wil genieten van men leven en imo gaat dat moeilijk met een kind die je beperkt.

DéWé

Legacy Member
Ik weet et nog nie. Da is toch een enorme verantwoordelijkheid da ge op u neemt en ge zit er voor de rest van u leven mee. Ik wil zelf kunnen beslissen wat ik doe en eens ge kinderen hebt moet ge wel rekening houden met bepaalde zaken. En ik wil veel van de wereld zien en met kinderen is het al niet zo evident om van de ene plaats naar de andere te gaan. Dus toch eerder geen kinderen.

Time

Legacy Member
Minstens 3, om dezelfde reden als Dekadez: leven in huis. Daar nog een nest katten bij en het kan niet meer stuk. :p

Spandi

Legacy Member
Ben iemand die vooral voor zichzelf leeft, en vanaf dat ge een kind hebt gaat dat dus niet meer. Dan leeft ge voor iemand anders. Anderzijds spreekt het idee mij wel aan om een kleine versie van mezelf ter wereld te brengen (of toch half mezelf :) ).

Kortom, wel kinderen, maar pas heel laat (30 of later). En ook ni erg veel, MAX twee, meer en ik wor gek :p

LaCucaracha

Legacy Member
ik wil dus geen kinderen, maar kwil wel wetne hoe zo'n klein ventje van mijn eigen der zou uitzien

Nooby007

Legacy Member
Als het van mij afhangt, geen.. Ik wil niet constant dat kind horen bleiten, stinken enz.. En dat kost geld.. Maar mss als het vrouwke perse kinderen wilt kan ik mss wel overtuigd worden :unsure:.

Speedy

Legacy Member
Arifiene zei:
ik wil gene.
nu niet, over 10 jaar niet, nooit niet.
K heb gwn nix met kinderen, kvind da niet schattig, kvind da ni lief, ge zijt daar verantwoordelijk voor enzo, en dat steekt allerlei stommigheden uit.
Plus: als het nog maar half op zen moeder gaat lijken ga ik der heel wat mee tegenkomen, dus laat maar zitten.
Geef mij maar een kat.

Waart gij ook zo mss :lol:

Preske

Legacy Member
ik wil geen kinderen.
ik zou er alleen niet voor kunnen zorgen, m'n ziekte zorgt voor een 50% kans dat ze het overerven. In het slechtste geval hebben ze het nog een graad erger dan ik en zullen ze ofwel hun leven lang zwaar lijden onder hun handicap, (zowel mentaal, fysiek als sociaal), of halen ze zelfs hun puberteit niet.

Noem het egoistisch, maar dat wil ik hun niet aandoen, en mezelf ook niet.

Speedy77 zei:
Waart gij ook zo mss :lol:

ze worden hier slimmer en slimmer met de minuut... :sop:

Squeak

Legacy Member
Wie geen kinderen wil is gewoon gek :p Das het mooiste geschenk da je in u leven kan krijgen!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan