Bontus
Legacy Member
Tha_nOn zei:ik zou voor 3 of 4 gaan \o/ partner wil er maar 2, kan ik mij best bij neerleggen als het moet![]()
efkes de pil stoppen en zo

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tha_nOn zei:ik zou voor 3 of 4 gaan \o/ partner wil er maar 2, kan ik mij best bij neerleggen als het moet![]()

reteiP zei:efkes de pil stoppen en zo![]()
getuigt niet van veel respect imorussian zei:Ik hoef geen kinderen (bij het horen bleiten van een baby op de tram moet ik al afstappen om mij niet op te jagen).
). 
Arifiene zei:ik wil gene.
nu niet, over 10 jaar niet, nooit niet.
K heb gwn nix met kinderen, kvind da niet schattig, kvind da ni lief, ge zijt daar verantwoordelijk voor enzo, en dat steekt allerlei stommigheden uit.
Plus: als het nog maar half op zen moeder gaat lijken ga ik der heel wat mee tegenkomen, dus laat maar zitten.
Geef mij maar een kat.

Speedy77 zei:Waart gij ook zo mss![]()

Speedy77 zei:Waart gij ook zo mss![]()