Archief - kinderkes!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel kindjes wilt ge kopen?


  • Totaal aantal stemmers
    440
  • Opiniepeiling gesloten.

Arifiene

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
Iemand heeft een slechte jeugd gehad :/

nah gwn
kwas altijd wat te volwassen, en stel je voor dak dan bvb een kinderachtig kind heb, of een dommerik ofzo, of gwn ...
ik heb het gwn niet op kinderen
ik kan in hun bijzijn perfect een knop omdraaien en bvb de perfecte babysit enzo zijn, ma GOT ben ik blij alsek terug thuisben en ze kan achterlaten bij de ouders...

Nooit die film gezien waarin een vrouw 'als erfenis' de voogdij krijgt over har baby-nichtje? Dat was mijn ultieme nachtmerrie...

SweetEmmaRose

Legacy Member
ik wil er 4, vriend wilt er 2. Thuis zijn we met 2, en tis hier zo stil. Tis ook veel leuker om een heel nest te hebben rondlopen.
Maar we zien wel.

Mee heeft wel gelijk, daar had ik nooit aan gedacht, zo'n familiewagen is dan een noodzaak.

boogje

Legacy Member
Arifiene zei:
Nooit die film gezien waarin een vrouw 'als erfenis' de voogdij krijgt over har baby-nichtje? Dat was mijn ultieme nachtmerrie...

Nooit die film gezien waarin een man op reis gaat naar Nederland en te maken krijgt met de mannelijke hoerenvakbond? Dat was mijn ultieme nachtmerrie..

en de film zoog

edit : denk ik nog (gelukkig?) niet aan :)

Terror Factor

Legacy Member
Geen kinderen. Kost veel geld, beperkt u heel fel. Ik wil zonder teveel beperkinge kunne leven. Ben ook ni zo super be kindere. Nuja, t kan nog zijn da ik van gedacht verander, ma da weet k ni.

Gaat wss ook van het (toekomstige) vrouwke afhange, als ik al ooit in een lange relatie ga blijve :p

Stichero

Legacy Member
een kind das zo 50% van uw genen :)
uiterlijke kenmerken, karaktertrekjes,... mmmm ik kan nie wachten om kinderen te hebben! toch een zalig gevoel als ge zo'n kleine koter ziet rondlopen en dezelfde dingen doet die gij deed in uw jeugd ^^
da maakt mensen een beke onsterfelijk omdat er altijd een deeltje van u in iemand zal zitte :bow:
ik kijk er ook naar uit om mijn kinderen dingen uit te leggen, dingen aan te leren, samen spelen in de tuin, playstation 6 ofzo :p
mensen die geen kinderen willen kan ik begrijpen maar thoeft nie perse een nachtmerrie zijn, ge maakter zelf het beste van :niceone:

Grim

Legacy Member
Ene kleine of gene kleine. Twee en ik vlucht naar het buitenland. En die ene kleine zal sowieso mijne kleine moeten zijn en geen geadopteerd geval uit de stille zuidzee.

Tha_nOn

Legacy Member
Stichero zei:
een kind das zo 50% van uw genen :)
uiterlijke kenmerken, karaktertrekjes,... mmmm ik kan nie wachten om kinderen te hebben! toch een zalig gevoel als ge zo'n kleine koter ziet rondlopen en dezelfde dingen doet die gij deed in uw jeugd ^^
da maakt mensen een beke onsterfelijk omdat er altijd een deeltje van u in iemand zal zitte :bow:
ik kijk er ook naar uit om mijn kinderen dingen uit te leggen, dingen aan te leren, samen spelen in de tuin, playstation 6 ofzo :p
mensen die geen kinderen willen kan ik begrijpen maar thoeft nie perse een nachtmerrie zijn, ge maakter zelf het beste van :niceone:


en niet vergeten ze zijn schattig \o/ zeker die van uzelf:p (ik kan begrijpen dat ge het niet moet hebben op andermans kinderen maar di evan uw eigen is toch iets anders:p)
anyway moest het niet zoveel zeer doen zouk er hopen hebben \o/ zolang ze maar klein en schattig blijven:p niet dus

Ali_

Legacy Member
Ik twijfel :p

Soms denk ik dat als ik kinderen ga hebben die wrs zullen zijn zoals ik nu ben en dan toch liever niet :D

Op andere momenten wil ik dat dan weer wel, 1 ding is zeker, mijn lief wilt er 2 :sop: en dan moeten het nog een meisje en een jongen zijn :sop:

Stichero

Legacy Member
hoe oud zouden jullie graag zijn om kinderen te hebben?
bij mij zal het afhangen van m'n werk maar kzou het liefst rond 28 of zeker voor m'n dertigste kinderen hebben :woohoo:

Grim

Legacy Member
Stichero zei:
hoe oud zouden jullie graag zijn om kinderen te hebben?
bij mij zal het afhangen van m'n werk maar kzou het liefst rond 28 of zeker voor m'n dertigste kinderen hebben :woohoo:


35 jaar en niet vroeger voor mij. Later mag altijd als de biologische klok van vrouwlief dat toelaat. :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
23jaar, zo vroeg mogelijk, vriend vindt dit ook te vroeg :p
ten laatste 25jaar.

GregoryCo

Legacy Member
Ik ook als ik volledig afgestudeerd ben en al een goed jobke heb. Dus 26 jaar ofzo.

Tha_nOn

Legacy Member
vroeg \o/ anyway, zal pas tegen mijn 23 afgestudeerd zijn dus het zal 25 en ouder worden dan

deyoeri

Legacy Member
Geen, als't van mij afhangt.
K kan niet tegen gebleit van zo'n 'mormels', luiers etc
Het kost geld, het beperkt uw vrijheid, ook al wordt die kleiner later.
Maar ja, hangt natuurlijk allemaal af van de mogelijke partner later en of'k nog van gedacht verander, maar dat laatste zou me verbazen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan