Archief - Help, ik moet gaan stemmen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blue-Bora

Legacy Member
omg het zit hier precies vol met van die politieke gevallen.

Het interesseerd me ni, en tkan me ni schelen wat jullie ervan denken ook ni.

Al die politiekers beloven zoveel, en als de vekiezingen voorbij zijn gebeurt er niks meer van......en spreek me ni tegen, want wij (ik en ouders) hebben daar redelijk veel ervaring in ivm het verkrijgen van onze bouwvergunning dat 5jaar heeft geduurd.Omdat er één of andere pipo daar altijd maar dwars ging liggen.

Dus kom ni af van "ondankbare" he.

p.s. : En het is ni "dat ene weekendje". Aangezien ik in shiften sta ben ik zelden thuis in een weekend, maar nu net dat weekend ben ik een volledig weekend thuis en zou ik het dus ook willen benutten met iets dat ik graag doe ipv wa bollekes te gaan kleuren.

ComputerVISTA

Legacy Member
Blue-Bora, en toch geef ik ze ook gelijk hoor, het zijn net die mensen die ons land besturen, ons kunnen geven en afnemen wat we hier allemaal voor moois hebben, ik vind dan toch dat ge die 1 keer om de X aantal jaar wel eens moogt gaan stemmen en interesse tonen in wat die mensen voor/door ons allemaal doen. En vooral wat gij wie en waar wilt zien doen en wie niet.

Ge krijgt nu keuzes, akkoord het is een loterij maar toch... vind ik dat ge die 1'ne dag wel moeite moogt doen :)

En ivm. die bouwvergunning, nu is je kans om er andere mensen aan te krijgen...

_DM_

Legacy Member
Blue-Bora zei:
omg het zit hier precies vol met van die politieke gevallen.

Het interesseerd me ni, en tkan me ni schelen wat jullie ervan denken ook ni.

Al die politiekers beloven zoveel, en als de vekiezingen voorbij zijn gebeurt er niks meer van......en spreek me ni tegen, want wij (ik en ouders) hebben daar redelijk veel ervaring in ivm het verkrijgen van onze bouwvergunning dat 5jaar heeft geduurd.Omdat er één of andere pipo daar altijd maar dwars ging liggen.

Dus kom ni af van "ondankbare" he.

p.s. : En het is ni "dat ene weekendje". Aangezien ik in shiften sta ben ik zelden thuis in een weekend, maar nu net dat weekend ben ik een volledig weekend thuis en zou ik het dus ook willen benutten met iets dat ik graag doe ipv wa bollekes te gaan kleuren.

Awel, ik spreek u wel tegen.
Zonder die politiekers zoude gij al helemaal kunnen fluiten naar die bouwvergunning.
Moet trouwens een heel rare vergunning zijn als dat 5 jaar duurt, die van ons was indertijd klaar binnen een paar maanden.

Time

Legacy Member
_DM_ zei:
Moet trouwens een heel rare vergunning zijn als dat 5 jaar duurt, die van ons was indertijd klaar binnen een paar maanden.
Gebeurt wel degelijk in België hoor, wij moesten ook meerdere jaren wachten.
(Niet dat we dat deden.:p)

Of aanvragen over een houten tuinhuis dat geweigerd werd vanwege brandrisico, moest een stenen zijn. 2 aanvragen van buren werden in hetzelfde jaar echter wel goedgekeurd, logica... :ironic:

ComputerVISTA

Legacy Member
_DM_ zei:
Ge moet mensen in de politiek kennen, dan komt da in orde :p


Idd, bij ons was dat na 2 maand in de spreekwoordelijke sjakos :)

Ne langen arm kan nooit geen kwaad :)

Kurobu

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Idd, bij ons was dat na 2 maand in de spreekwoordelijke sjakos :)

Ne langen arm kan nooit geen kwaad :)

stemmen stemmen.
ik ben van het zelfde idee als bora.
geen fucking nut heeft het.
ze doen toch wat ze willen.

bv: vb wordt verkozen door 30 % andere 70 % is verdeeld over 3 partijen.
oh we werken nie samen met vlaamsbelang. dus smijten ze vlaamsbelang buiten ( bij manier van spreken )
dus moete dan blanco stemmen of gewoon een " nutteloze " stem uitbrengen.
******

de belgiesche poletiek is zodanig goe dat ze nu de zoveelste keer mezerie hebben in hun parlementje.
ze kunnen niet eens deftig comuniseren.

ComputerVISTA

Legacy Member
Wat hebben we het hier toch slecht he... man man man, ik denk dat velen van jullie slecht denkers eens in een ander landen zouden moeten opgegroeid zijn. Dan had je reden van klagen ^^

_DM_

Legacy Member
Kurobu zei:
stemmen stemmen.
ik ben van het zelfde idee als bora.
geen fucking nut heeft het.
ze doen toch wat ze willen.

bv: vb wordt verkozen door 30 % andere 70 % is verdeeld over 3 partijen.
oh we werken nie samen met vlaamsbelang. dus smijten ze vlaamsbelang buiten ( bij manier van spreken )
dus moete dan blanco stemmen of gewoon een " nutteloze " stem uitbrengen.
******

de belgiesche poletiek is zodanig goe dat ze nu de zoveelste keer mezerie hebben in hun parlementje.
ze kunnen niet eens deftig comuniseren.

Je hebt groot gelijk, het VB zou eens aan de macht moeten komen.
Kunnen ze ineens terug investeren in lessen Nederlandsch.

ComputerVISTA

Legacy Member
_DM_ zei:
Je hebt groot gelijk, het VB zou eens aan de macht moeten komen.
Kunnen ze ineens terug investeren in lessen Nederlandsch.


Ik zou het eigenlijk graag eens hebben :)

Wat ik denk dat er gebeurd: binnen de kortste keren valt de regering en zijn we der voor lange tijd vanaf :)

Ik kan het enkel hopen he en een mens mag al eens dromen, nieuwaar?

Kurobu

Legacy Member
_DM_ zei:
Je hebt groot gelijk, het VB zou eens aan de macht moeten komen.
Kunnen ze ineens terug investeren in lessen Nederlandsch.

en u heeft geen enkel gebrek die hier op het forum zicht baar is he.
dus gaan we maar lachen en bashen op iemand die niet goed kan schrijven.

doe dit nog veel zou ik zeggen ;)

Time

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik zou het eigenlijk graag eens hebben :)

Wat ik denk dat er gebeurd: binnen de kortste keren valt de regering en zijn we der voor lange tijd vanaf :)

Ik kan het enkel hopen he en een mens mag al eens dromen, nieuwaar?
Als dat zo is, waarom stem je er dan niet op?:p Je bestrijdt ze liever decennia lang waarmee je alleen maar de traditionele politiek verlamd, geef ze gewoon die 50% en je bent er binnen het jaar van verlost...

:unsure:

_DM_

Legacy Member
Misschien niet vallen, maar na hun legislatuur denk ik toch dat ze heel wat stemmen verliezen.

Bubba

Legacy Member
_DM_ zei:
Misschien niet vallen, maar na hun legislatuur denk ik toch dat ze heel wat stemmen verliezen.

Als ze het beter doen dan degene die er nu aan zijn (en dat is écht niet moeilijk) verliezen ze geen stemmen.

Laat ze er inderdaad maar aan. :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Time^- zei:
Als dat zo is, waarom stem je er dan niet op?:p Je bestrijdt ze liever decennia lang waarmee je alleen maar de traditionele politiek verlamd, geef ze gewoon die 50% en je bent er binnen het jaar van verlost...

:unsure:


Moei u niet met mijn welberekende strategie verdomme :angry:

J/K :p



Ik vreet nog liever mijn eigen testiekelen op dan dat ik moet stemmen op mensen met voorouders die Bv. mijn grootouders ging verklikken in WOII

Neen dank je ;)

Mijn oma kan je trouwens vergelijken met die oude vrouw in dat bed bij Allo Allo, als die een Vb'er ziet 'I spit on them' maar dan nog net niet zo letterlijk :lol:

_DM_

Legacy Member
BuBbA zei:
Als ze het beter doen dan degene die er nu aan zijn (en dat is écht niet moeilijk) verliezen ze geen stemmen.

Laat ze er inderdaad maar aan. :)

Probleem is: ze zullen het niet beter doen.
In een paar gemeenten misschien wel, omdat er nu eenmaal wel capabele mensen tussen zitten (dan denk ik aan Deurne, waar ze het toch redelijk goed doen), maar op nationaal vlak komen ze nog veel tekort (mede door hun programma dat vol gaten zit).
Neem daar nog eens bij dat het in het VB rommelt (al zullen ze dat nooit toegeven).
Het is niet omdat je pijnpunten kan blootleggen dat je ze zelf kan oplossen.
Raar voorbeeldje: neem nu al die supporters van Anderlecht, die kritiek geven op hun trainer.
Kritiek is misschien terecht, maar zouden zij het dan beter doen ? :)

Bubba

Legacy Member
_DM_ zei:
Probleem is: ze zullen het niet beter doen.
In een paar gemeenten misschien wel, omdat er nu eenmaal wel capabele mensen tussen zitten (dan denk ik aan Deurne, waar ze het toch redelijk goed doen), maar op nationaal vlak komen ze nog veel tekort (mede door hun programma dat vol gaten zit).
Neem daar nog eens bij dat het in het VB rommelt (al zullen ze dat nooit toegeven).
Het is niet omdat je pijnpunten kan blootleggen dat je ze zelf kan oplossen.
Raar voorbeeldje: neem nu al die supporters van Anderlecht, die kritiek geven op hun trainer.
Kritiek is misschien terecht, maar zouden zij het dan beter doen ? :)

Trust me, niemand weet welke personen ze nog achter de hand hebben.

De enige die je ziet zijn filip dewinter, frank vanhecke of gerolf annemans. Voor de rest komt er bijna niemand van het Vlaams Belang op TV. Er zijn echter nen hele hoop bekwame mensen die actief zijn achter de schermen ze. Maar da zijn allemaal dingen die da ze moete regele ene keer daze der aan zijn. Zal ni meer zo héél lang duren dus.

_DM_

Legacy Member
Dus als ze nu niet op tv komen, waarom zouden ze dat dan wel doen als het zover is ?

Kurobu

Legacy Member
_DM_ zei:
Dus als ze nu niet op tv komen, waarom zouden ze dat dan wel doen als het zover is ?

waarom heeft het leger zijn strategie niet gewoon voor de oorlog vrij ?

_DM_

Legacy Member
Waarom trek je vergelijkingen die nergens op slaan ?
Als het VB mensen heeft die bekwaam genoeg zijn en dus bvb ook veel stemmen zouden kunnen halen, waarom tonen ze zich dan niet ?
Of zou het misschien niet mogen van de partijtop ? Er zou er maar eens ene moeten tussen zitten die teveel stemmen naar hun goesting haalt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan