Archief - Help, ik moet gaan stemmen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Time

Legacy Member
_DM_ zei:
Waarom trek je vergelijkingen die nergens op slaan ?
Als het VB mensen heeft die bekwaam genoeg zijn en dus bvb ook veel stemmen zouden kunnen halen, waarom tonen ze zich dan niet ?
Of zou het misschien niet mogen van de partijtop ? Er zou er maar eens ene moeten tussen zitten die teveel stemmen naar hun goesting haalt.
Shoot, score.:p

crimineels

Legacy Member
BuBbA zei:
Ocharme toch, meneer moet is een zondag ff langs gaan om te gaan stemmen. Wat een schande!

:ironic:

:sleep: Als het nu is bij ff zou blijven zou er niemand klagen denk k..
Maar toch heb ik op n zondag wel betere dingen te doen hoor.. SLAPEN bijvoorbeeld :doh:

_DM_

Legacy Member
crimineels zei:
:sleep: Als het nu is bij ff zou blijven zou er niemand klagen denk k..
Maar toch heb ik op n zondag wel betere dingen te doen hoor.. SLAPEN bijvoorbeeld :doh:

:ironic:

Time

Legacy Member
crimineels zei:
:sleep: Als het nu is bij ff zou blijven zou er niemand klagen denk k..
Maar toch heb ik op n zondag wel betere dingen te doen hoor.. SLAPEN bijvoorbeeld :doh:
Slaap jij elke zondag tot 14h?

reen

Legacy Member
Haha, ik woon in Limburg, en ik moet helemaal naar Oostende om te stemmen!
T00T!

acquisitor

Legacy Member
het is wel erg dat ze 18 jarige kindjes verplichten om te gaan stemmen..

partijen zoals Groen die hun programma's speciaal aan zulke jonge en vaak naieve gevallen richten maken daar misbruik van.

imho, moet men mensen pas vanaf hun 25ste laten stemmen.. meestal hebben ze dan al van het leven geploefd..

NapalmBenny.

Legacy Member
acquisitor zei:
het is wel erg dat ze 18 jarige kindjes verplichten om te gaan stemmen..

partijen zoals Groen die hun programma's speciaal aan zulke jonge en vaak naieve gevallen richten maken daar misbruik van.

imho, moet men mensen pas vanaf hun 25ste laten stemmen.. meestal hebben ze dan al van het leven geploefd..

Idd, en dan zal men bv de andere kant van 'verdraamzaamheid' leren kennen. Al die 1001 puntjes die niet in woorden of een stukje tekst samen te vatten zijn, maar waar je wel dagelijks met geconfronteerd wordt. En dat zijn puntjes die je enkel mag denken, als je erover praat heb je klinkende ambras.

Time

Legacy Member
acquisitor zei:
het is wel erg dat ze 18 jarige kindjes verplichten om te gaan stemmen..

partijen zoals Groen die hun programma's speciaal aan zulke jonge en vaak naieve gevallen richten maken daar misbruik van.

imho, moet men mensen pas vanaf hun 25ste laten stemmen.. meestal hebben ze dan al van het leven geploefd..
Er zijn meer 18-jarigen die voor het vb stemmen dan voor groen! hoor.:)

Bubba

Legacy Member
_DM_ zei:
Dus als ze nu niet op tv komen, waarom zouden ze dat dan wel doen als het zover is ?

Omdat ze dan in een belangrijke positie zitten en ook uitgenodigd worden.

Nu worden enkel de top 3 héél soms eens uitgenodigd.

Bubba

Legacy Member
crimineels zei:
:unsure: Nee niet echt...
Maar toch bepaal ik int weekend liever zelf waarvoor ik opsta..
Jij niet dan?

Djees meneer moet ook is één keer per jaar (ongeveer) een half uurtje ofzo ergens een bolleke gaan kleuren of aanvinken. :ironic:

crimineels

Legacy Member
BuBbA zei:
Djees meneer moet ook is één keer per jaar (ongeveer) een half uurtje ofzo ergens een bolleke gaan kleuren of aanvinken. :ironic:

Hehe, da was de vraag ni maja, mss snapte het nut van een vraagteken nog ni he...
In ieder geval, omda ge op een zondag nooit niks beters te doen hebt, is dat nog niet voor iedereen zo zalle..
Ma goed, ge vind mss ook nog da ne vreemdeling het recht heeft om deze keuze zelf te maken en ne rasechte vlaming ni???
En btw, ongeveer is zo ma een relatief woord he, vorige keer zag k ze tot aant straat staan aanschuive maja.

:niceone:

Bubba

Legacy Member
crimineels zei:
Hehe, da was de vraag ni maja, mss snapte het nut van een vraagteken nog ni he...
In ieder geval, omda ge op een zondag nooit niks beters te doen hebt, is dat nog niet voor iedereen zo zalle..
Ma goed, ge vind mss ook nog da ne vreemdeling het recht heeft om deze keuze zelf te maken en ne rasechte vlaming ni???
En btw, ongeveer is zo ma een relatief woord he, vorige keer zag k ze tot aant straat staan aanschuive maja.

:niceone:

Er zijn altijd momenten waarop er weinig volk staat. Dat terzijde.

Ik ben ook niet voor de stemplicht maar als je al te lui bent om ff een stem te gaan uitbrengen, goe bezig...

Wees blij dat je MAG gaan stemmen. Ga anders in afrika wonen ofzo en kijk is hoe goed het daar is.

Yo-Han

Legacy Member
niet te klagen..brief dan toch nog maandag gehad...tot 14H , vroeger was het tot 12H ofzo...grote luxe
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan