Time
Legacy Member
Shoot, score._DM_ zei:Waarom trek je vergelijkingen die nergens op slaan ?
Als het VB mensen heeft die bekwaam genoeg zijn en dus bvb ook veel stemmen zouden kunnen halen, waarom tonen ze zich dan niet ?
Of zou het misschien niet mogen van de partijtop ? Er zou er maar eens ene moeten tussen zitten die teveel stemmen naar hun goesting haalt.


Als het nu is bij ff zou blijven zou er niemand klagen denk k..
