crimineels
Legacy Member
BuBbA zei:Er zijn altijd momenten waarop er weinig volk staat. Dat terzijde.
Ik ben ook niet voor de stemplicht maar als je al te lui bent om ff een stem te gaan uitbrengen, goe bezig...
Wees blij dat je MAG gaan stemmen. Ga anders in afrika wonen ofzo en kijk is hoe goed het daar is.
Ga ma kijke in Afrika, daar moge ze nu ook stemme.. Veel beter..



allé kijken jullie nooit naar het nieuws? 
.