reen
Legacy Member
Hoi,
ik ben, zoals waarschijn nog enkelen onder jullie, dit jaar 18 geworden. Ik moet dus voor het eerst het stemhokje gaan betreden en ik weet totaal niet wat ik daar moet gaan doen. Politiek heb ik nooit gevolg, hoewel ik er wel interesse in heb. Maar het lijkt me allemaal zo snel te gaan, dat als je er even niet mee bezig bent, je al niet meer kan volgen?
Dat ter zijde, heb ik enkele vraagjes voor de ervaren stemmers onder jullie:
Alvast bedankt voor uw tijd!
Groeten,
Stijn
PS: ik heb al op het actualiteits forum gekeken enzo, maar daar vind ik zelden goede en uitgebreide motivaties.
ik ben, zoals waarschijn nog enkelen onder jullie, dit jaar 18 geworden. Ik moet dus voor het eerst het stemhokje gaan betreden en ik weet totaal niet wat ik daar moet gaan doen. Politiek heb ik nooit gevolg, hoewel ik er wel interesse in heb. Maar het lijkt me allemaal zo snel te gaan, dat als je er even niet mee bezig bent, je al niet meer kan volgen?
Dat ter zijde, heb ik enkele vraagjes voor de ervaren stemmers onder jullie:
- Hoe kom je te weten welke de juiste partij is voor jou om op te stemmen?
- Hoe weet je of je huidige partij het goed doet in je gemeente? Waar let je specifief op?
- Op welke websites of in welke foldertjes kan ik terecht voor korte en bondige, maar toch volledige uitleg over wat ik allemaal moet weten of de belgische partijen? Waar kan ik hun standpunten etc terugvinden?
Ik weet wel dat dat kan op hun site, maar daar staat zoveel bullshit op, gewoon om henzelf de hemel in te prijzen. Ik zoek eigenlijk objectieve meningen.
Alvast bedankt voor uw tijd!
Groeten,
Stijn
PS: ik heb al op het actualiteits forum gekeken enzo, maar daar vind ik zelden goede en uitgebreide motivaties.

(Hesit-op-den-Berg)
