viewer
Legacy Member
verkiezingen zijn altijd geweldig in overpelt. De VLD (noemt hier Open Lijst) heeft al zo'n 4 boekjes met enkel foto's rondgestuurd. Dus nog niks van beleidsplan ofzo, enkel fotokes oO. Kvind het altijd gek dat de mensen er zich zo druk om kunnen maken een gemeenteke van och arme 12000 mensen te kunnen besturen. Alle, toch druk genoeg om het heel centrum vol met affiches te zetten
.
Kga int weekend nog eens op tocht met mijn zwarte stift
.Kga int weekend nog eens op tocht met mijn zwarte stift



) zijn voor mij zo erg niet; maar ik vind het gewoon jammer dat de hele buurt verziekt wordt met foto's van die slijmballen en conservatieve idioten.
)
) meer macht.