dees thread is al oud, ma ik moe toch ff mijn zegske doen.
ik zat 2 jaar(bijna 2 jaar wss) me ne beugel (zo gewoon blokskes hee) wel, diene orthondist is gene normale, eerst laat ie mijn 2 laatste melktanden wegtrekken, dan komen de "echte" tanden eraan, ie trekt ze weer uit, om dan die plaats op tevullen door gewoon al mijn tanden naar achteren te trekken, (ben dus al 2 tanden kwijt infeitelijk)
nu zijn die blokskes eruit en k, ze staan allemaal mooi in een rijtje, en allemaal mooi recht
ma het volgende probleem is nu mijn wijheidstanden, het is een randgeval bij mij, ofwel ga ik naar de kliniek waar ze mijn 4 wijheidstanden uit halen (weeral 4 kwijt..Jeez) ofwel doet ie het nie, met de mogelijkheid da mijn wijsheidtanden mijn andere tanden gaan duwen
jeeses, straks heb ik geen tanden meer nie normaal

vind al erg genoeg da ik al 2 tanden kwijt ben .. en nu nog die 4

ad:
(ik had nog op mijn 16de die 2 melktanden

, hoewel ik toch nooit veel mijn tanden poetste

)