Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



The Patriot zei:Ik heb ook een behandeling van 3 - 4 jaar achter de rug en mijn tanden staan nu wel schoner dan vroeger maar er hebben zich toch weer wat verschuivingen voorgedaan ..
idem, is normaal denk ikHellrabbit zei:hier van tzelfde, ze staan een stuk beter dan toen voor ek blokskes droeg, maar zo perfect als toen staan ze toch nimmer :/

lttuvix zei:idem, is normaal denk ik
nuja maakt nie uit he, ze gaan nie op de mm precies kijke![]()

) maar toch heb ik het gevoel dat t veel beter kan. Nu staan m'n tanden acceptabel maar zeker niet perfect. Op de laatste afspraak heb ik me boos gemaakt en gezegd dat m'n orthodontiste die beugel mocht wegnemen.tja er zitten veel klungelaars tussen heMonkey zei:heb geloof ik 4j met een beugel rondgelopen en ben niet tevreden...
ik had echt de scheefste tanden die ge u kon inbeelden (als ik glimlachte stak m'n hoektand uit) maar toch heb ik het gevoel dat t veel beter kan. Nu staan m'n tanden acceptabel maar zeker niet perfect. Op de laatste afspraak heb ik me boos gemaakt en gezegd dat m'n orthodontiste die beugel mocht wegnemen.


Shellshock zei:Heb sinds vandaag een beugel aan men bovenste tanden.
Op zich is dat niet erg, over 2à3 jaar heb ik mooie tandenmaar 3 jaar is lang. Héél lang.
Komt er nog bij dat juist onder mijn gehemelte een soort ijzerdraadje zit dat dient om mijn tandenrij wat verder uit elkaar te trekken. Dit is wrééd ambetant om te slikken, en te praten (vooral de 'R' is lastig.) Maar 'gelukkig' moet het er maar een half jaar inzitten.
Als de beugel ook op de onderste rij is geplaatst en mijn tanden goed staan worden 2 van de 3 wijsheidstanden getrokken. Een half jaar later krijg ik een kaakoperatie waar ze mijn onderkaak op de een of andere manier gaan breken en gelijk met mijn bovenkaak zetten. Nu staan mijn bovenste tanden helemaal voor mijn onderste.
Alsof dat nog niet genoeg is kreeg ik te horen dat er onder een kies een abses zit. Dit kan voorlopig geen kwaad, maar na de behandeling wordt die tand met abses getrokken. Mijn andere kies gaat daar in de plaats en die plaats wordt opgevuld door mijn derde wijsheidstand.ad:
Ik ben er een beetje bang voor voor die operatie -al duurt het voorlopig nog even- en die wijsheidstandentrek.
Ook het poetsen en het eten zie ik niet zo goed zitten.![]()
, en zo een buisjes, da is afzien ze int begin)+ nachtbeugel. Dat allemaal heeft geen nut gehad, ze staan nu bijna toch weer zoals vroeger, dus mag ik alles opnieuw beginnen
het enigste wa ik nie zie zitten zijn die wijsheidstanden
en die blokjes ook nie echtmja die weisheidstanden kunnen ze trekken terwijl ze ook uw kaak corrigeren he !![B!'X!R']['@(V) zei:Ik moet mij binnenkort ook laten opereren aan mijn kaakbeen, om mijn tanden recht op elkaar te zetten, maar eerst moet ik WEER blokskes dragen, dan wijsheidstanden en dan die operatie. Ik zeg WEER blokskes omda ik al blokskes gedragen heb toen ik 14-15 jaar was + nog andere beugel om mijn tanden op elkaar te zetten (die totaal niets gedaan heeft, en zo een buisjes, da is afzien ze int begin)+ nachtbeugel. Dat allemaal heeft geen nut gehad, ze staan nu bijna toch weer zoals vroeger, dus mag ik alles opnieuw beginnen
![]()
ps. die operatie zal nie erg zijn, hij zei da je der niets van voelt en je je mond gewoon normaal kan bewegen na de operatie + je bent compleet verdooft, dus hou erg kan het zijn?het enigste wa ik nie zie zitten zijn die wijsheidstanden
en die blokjes ook nie echt
maja, zoals hier al gezegd geweest is, wie mooi wil zijn, moet lijden
*Argos* zei:mja die weisheidstanden kunnen ze trekken terwijl ze ook uw kaak corrigeren he !!
duurt ongeveer 6 maand 
Shellshock zei:Komt er nog bij dat juist onder mijn gehemelte een soort ijzerdraadje zit dat dient om mijn tandenrij wat verder uit elkaar te trekken. Dit is wrééd ambetant om te slikken, en te praten (vooral de 'R' is lastig.) Maar 'gelukkig' moet het er maar een half jaar inzitten.

amai, is er eigelijk nog iets dat wel goed is aan u?Shellshock zei:Heb sinds vandaag een beugel aan men bovenste tanden.
Op zich is dat niet erg, over 2à3 jaar heb ik mooie tandenmaar 3 jaar is lang. Héél lang.
Komt er nog bij dat juist onder mijn gehemelte een soort ijzerdraadje zit dat dient om mijn tandenrij wat verder uit elkaar te trekken. Dit is wrééd ambetant om te slikken, en te praten (vooral de 'R' is lastig.) Maar 'gelukkig' moet het er maar een half jaar inzitten.
Als de beugel ook op de onderste rij is geplaatst en mijn tanden goed staan worden 2 van de 3 wijsheidstanden getrokken. Een half jaar later krijg ik een kaakoperatie waar ze mijn onderkaak op de een of andere manier gaan breken en gelijk met mijn bovenkaak zetten. Nu staan mijn bovenste tanden helemaal voor mijn onderste.
Alsof dat nog niet genoeg is kreeg ik te horen dat er onder een kies een abses zit. Dit kan voorlopig geen kwaad, maar na de behandeling wordt die tand met abses getrokken. Mijn andere kies gaat daar in de plaats en die plaats wordt opgevuld door mijn derde wijsheidstand.ad:
Ik ben er een beetje bang voor voor die operatie -al duurt het voorlopig nog even- en die wijsheidstandentrek.
Ook het poetsen en het eten zie ik niet zo goed zitten.![]()

waarvoor dienen die rekjes eigenlijk? en hoe lang moet je rekjes dragen? ik heb ook blokjes, en volgende maand gaan er rekjes in, maar binne 3 maand mogen mijn blokjes er al af. (maar een jaar moeten dragen en mijn tanden staan perfect recht) voor de mensen die 4 jaar een beugel moete dragen, hoe kunne jullie dat volhouden, 4 jaar is wel lang van u levencalimero zei:Ik vind heel dit beugel gedoe serieus overdreven, bij het minste sturen ze je naar de orthodontist. Ik draag zelf al 4 jaar blokjes-beugel en ze beginnen echt op mijn zenuwen te werken, ben bijna 20. Mn tanden staan schoon, behalve de middelijn is niet perfect gelijk...De blokjes zelf zijn niet zo erg, de rekkers zijn enorm ambetant->ge moogt ze constant uit doen voor te eten-> gevolg: ofwel eet je niet ofwel draag je ze niet, ik draag ze dus niet.