Lol deze thread heb ik in september nog in gepost
Ik heb dus gelukkig dus mijn 5jaar beugel en die rommel erop zitten.
Wijsheidstanden:
Ondertussen zijn mijn wijsheidstanden al een paar maand weg.
Bij mij en de 2 andere gasten die op dezelfde kamer lagen deed het
niks pijn...
Alleen de nacht/dag erop was ik ziek van de narcose en heb ik het grootste deel van de dag boven de wc doorgebracht (was toen nog in vakantie)
Beugel:
Mijn nachtbeugel doe ik nog elke nacht aan, het is zo draadje een draadje met een plastieke gehemelte vorm aan.
Ik heb er 2 (vorige was al helemaal afgeschuurd vanboven met mijn tong er tegen te zitten en deze ziet na een half jaartje ook al van het schuren van mijn tong tegen dat ding af

)
Die nachtbeugel zal ik waarschijnlijk zolang moeten dragen tot ik met mijn mond dicht kan slapen (nooit dus).
Maarja ik heb tenminste goei tanden en zo een nachtbeugel stoort niet gewoon een stuk van jezelf geworden.
Grtzz
Brecht!