Archief - Beugel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Lord Roel zei:
oh ja, als je van het Antwerpse bent (kzie net dat je van Schoten bent, ja dus ^^), laat je dan opereren door Dr. Vercruyse (in Klina in Brasschaat of Eeuwfeestkliniek in A'pen) of Dr. Nadjmi ( Eeuwfeestkliniek in A'pen)
daar komen ze vanuit het buitenland naartoe en dat team is echt goed!

jeee die gaan mijn wijsheidstanden uittrekken in maart :)

Danitsia

Legacy Member
Ja 3 januari is het eindelijk zover,dan moet ik gaan om de rekkertjes te plaatsen,maar dat duurt maar 10 min. en dan een week later voor de blokjes,ik heb gekozen voor doorzichtige/witte blokjes omdat die echt bijna niet opvallen.De kostprijs is wel 2400 euro dus das 400 euro meer dan gewonen metalen ,maar ik mag dat in 5 keer betalen ,ik vind het wel waard want tenslotte moeten ze 1.5 jaar in mijn mond zitten.

flux5p1d0r

Legacy Member
Hey ik heb nu ook een beugel sinds December 2005 en hij mag er 30 mei uit. Ik heb nu mijn laatste draad gekregen met rekjes die ik dragen moet. Kan het nu kloppen dat mijn voortanden erg pijn doen? Ik heb het gevoel dat ze er uit kunnen vallen en dat ze heel zwak zijn.

enZiiime

Legacy Member
Inderdaad, vanaf je rekkertjes draagt doet het echt ZEER de eerste dagen (bij mij bleeft het altijd zeer doen, aangezien ik ze enkel snachts moest dragen :s elke morgen voelde mijn voortanden aan alsof ik tege muur was gelopen ^^

Maarja don't worry, u tanden vliegen er niet uit hoor :) (zit nu ookal terug 1 jaar en 3 maand zonder blokjes ^^ (enkel nog fijn draadje achter onderste en bovenste tanden voor te zorgen dat ze niet trug vorige positie aannemen ^^)

Foose

Legacy Member
Ben ik blij dat ik van die blokjes vanaf ben, tis al een dikke 8 maand geleden en ge voelt u herboren :p.

Private_BE

Legacy Member
Lol deze thread heb ik in september nog in gepost :p

Ik heb dus gelukkig dus mijn 5jaar beugel en die rommel erop zitten.

Wijsheidstanden:
Ondertussen zijn mijn wijsheidstanden al een paar maand weg.
Bij mij en de 2 andere gasten die op dezelfde kamer lagen deed het niks pijn...
Alleen de nacht/dag erop was ik ziek van de narcose en heb ik het grootste deel van de dag boven de wc doorgebracht (was toen nog in vakantie)

Beugel:
Mijn nachtbeugel doe ik nog elke nacht aan, het is zo draadje een draadje met een plastieke gehemelte vorm aan.
Ik heb er 2 (vorige was al helemaal afgeschuurd vanboven met mijn tong er tegen te zitten en deze ziet na een half jaartje ook al van het schuren van mijn tong tegen dat ding af:p)

Die nachtbeugel zal ik waarschijnlijk zolang moeten dragen tot ik met mijn mond dicht kan slapen (nooit dus).
Maarja ik heb tenminste goei tanden en zo een nachtbeugel stoort niet gewoon een stuk van jezelf geworden.

Grtzz
Brecht!

Anoniem04

Legacy Member
Private_BE zei:
Lol deze thread heb ik in september nog in gepost :p

Ik heb dus gelukkig dus mijn 5jaar beugel en die rommel erop zitten.

Wijsheidstanden:
Ondertussen zijn mijn wijsheidstanden al een paar maand weg.
Bij mij en de 2 andere gasten die op dezelfde kamer lagen deed het niks pijn...
Alleen de nacht/dag erop was ik ziek van de narcose en heb ik het grootste deel van de dag boven de wc doorgebracht (was toen nog in vakantie)

Beugel:
Mijn nachtbeugel doe ik nog elke nacht aan, het is zo draadje een draadje met een plastieke gehemelte vorm aan.
Ik heb er 2 (vorige was al helemaal afgeschuurd vanboven met mijn tong er tegen te zitten en deze ziet na een half jaartje ook al van het schuren van mijn tong tegen dat ding af:p)

Die nachtbeugel zal ik waarschijnlijk zolang moeten dragen tot ik met mijn mond dicht kan slapen (nooit dus).
Maarja ik heb tenminste goei tanden en zo een nachtbeugel stoort niet gewoon een stuk van jezelf geworden.

Grtzz
Brecht!

Ik moest zo een plastiek plaatje dragen voor 5 maanden lang, dus ook tijdens eten, slapen etc...

Ben blij dat het eruit is, voelde vreselijk aan als je aan het eten was.

scipicore

Legacy Member
mijn beugel is er nu al een goeie maand uit, en kmoet gewoon iedere nacht zo 2 plastieke mallekes in men toot steken :) ni veel last van :)

Timmos

Legacy Member
mijn beugel is er nu 2 weken uit en ik heb nu ook een nachtbeugel, ook geen last van :)

Tsubasa

Legacy Member
september 3e middelbaar tot september 5e middelbaar nen beugel gehad en kvond da nie echt erg, naar het einde toe kijkte der wel naar uit, die nachtbeugel doet soms wel zeer en ge krijgt er nen droge mond van (zelfs zonder da ge gedronken hebt edde smorgens nen droge mond :p)

EternalSilence

Legacy Member
evil-duckie zei:
september 3e middelbaar tot september 5e middelbaar nen beugel gehad en kvond da nie echt erg, naar het einde toe kijkte der wel naar uit, die nachtbeugel doet soms wel zeer en ge krijgt er nen droge mond van (zelfs zonder da ge gedronken hebt edde smorgens nen droge mond :p)

2nd that

tis trouwens al weer een paar weken geleden da ik die nachtbeugel in mijn mond heb gestoken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan