TheCrow7
Legacy Member
Shellshock zei:Das waar.
Maar ik ben juist 17 geworden. Is dat niet wat laat?
Ik ken mensen die op latere leeftijd zelfs een beugel zijn beginnen dragen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shellshock zei:Das waar.
Maar ik ben juist 17 geworden. Is dat niet wat laat?
skullbasher25 zei:we zijn nu bijna 3 jaar later, m'n onderste rij staat nog mooi recht, maar een paar bovenste tanden zijn weer beginnen scheef trekken, zelfs een nachtbeugel dragen hielp daar niet veel bij, gevolg, 3 jaar met ijzer in de mond rondgelopen en maandelijkse bezoeken aan die martelaar in spé (aka orthodontist die het blijkbaar leuk vond om mensen te zien lijden) om nadien te merken dat de bovenste rij tanden weer scheef begon te trekken
als ik die orthodontist ooit nog es tegenkom geef ek em nen schop in zijn kl*ten...
:applause:toen ik 16 was heb ik een beugel laten zetten (vanonder en vanboven). Ik heb toen ook nog een melktand moeten laten trekkendragjeh zei:Uw melktanden pas weg op uw 15 jaar ?![]()

Lord Roel zei:ni waar hoor :]
uw kaakbeen moet volledig hersteld zijn van wijsheidstandeoperatie voor er effectief aan de kaak mag geopereerd wordenduurt ongeveer 6 maand
![]()



) Maar na een tijd besef je zelfs nie tdat dat er is...Extacy zei:Ik heb dus 3 echte tanden moeten laten trekken en 2 melktanden.
Van die 3 echte stonden der 2 vanonder, maar die moesten weg door plaatsgebrek. En die 1 echte bovenste moest weg omdat het anders niet symetrisch zou zijn (ik ontbreek daar ook enen).
Ah btw ik ben 14 en draag hem al een jaar.
Fighting Hobbit zei:Melktanden zijn een echte miserie, heb er in mijn leven ongeveer 5 of 6 laten trekken, mijn laatste toen ik 16 was, op mijn zeventien is mijn laatste definitieve tand er dan door gekomen, ik haatte die melktanden echt wel in feite.

)


Tha_nOn zei:khoop alleen dat ge nen goeien orthodontist hebtdan komt da allemaal wel goed
![]()
