hendrik1
Legacy Member
Ik ben zeer content dat ik 10 jaar geleden een beugel droeg, het gaf echt een verbluffend resultaat.
Maar maak je ook niet te veel illusies... In veel gevallen groeien je tanden gedeeltelijk terug naar de 'originele' staat, dat is als je niet van plan bent om de rest van je leven een nachtbeugel te dragen.
Ik zeg wel gedeeltelijk natuurlijk, het resultaat is en blijft goed, maar ver van perfect.
Maar maak je ook niet te veel illusies... In veel gevallen groeien je tanden gedeeltelijk terug naar de 'originele' staat, dat is als je niet van plan bent om de rest van je leven een nachtbeugel te dragen.
Ik zeg wel gedeeltelijk natuurlijk, het resultaat is en blijft goed, maar ver van perfect.


ad:
. Ik had geen goesting om er zo drie te laten trekken vorig jaar, dan zou het nog een properder zicht geweest zijn
.

. Ken er nog zo'n paar. Het ging over 2 melktanden of drie, de rest was al lang uit.