Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het geeft wel een idee hoe goed jouw setup presteert tegenover een gelijkaardige setup. Als iedereen lager zit die maand, dat is er niks mis met de installatie. Heb jij plots veel minder opbrengst dan iemand anders, dan moet de installatie misschien nagekeken worden.
Die informatie heb je op den duur zelf wel, maar voor het eerste jaar is dat wel handig als je even kunt vergelijken.
En hier dacht ik dat het gewoon diende om platvloers de stoefen #bg.

Hoe meer hoe beter, en dat geldt toch ook voor aantallen topics zekers! #bgDaarvoor hadden we toch al het brutoloon, beurs- en spaarvermogen topic?![]()
.Dat een sample size van 2 installaties niet voldoende is en je ook bijkomende parameters moet kennen: hellingshoek en schaduwIn januari zie ik bijvoorbeeld twee installaties die beiden op zuid staan met een verschil van 50% in het resultaat voor de genormaliseerde panelen. Welke conclusie kan je daar uit trekken?
Plus vergeet ook lokale weersomstandigheden niet. Sommige microklimaatjes in ons Belgenland zijn gewoon zonniger dan andere, en dat kan veranderen op een aantal kilometers.Dat een sample size van 2 installaties niet voldoende is en je ook bijkomende parameters moet kennen: hellingshoek en schaduw
Dus hoe meer mensen hun gegevens delen, hoe beter je kunt vergelijken
Gezien je u postcode kan meegeven zal je dat ook zien terugkomen als de gegevensset groot genoeg wordt.Plus vergeet ook lokale weersomstandigheden niet. Sommige microklimaatjes in ons Belgenland zijn gewoon zonniger dan andere, en dat kan veranderen op een aantal kilometers.
Ik heb het echt over "in de vallei" of "op de heuvel" soort van microklimaten. Dat ga je niet zien aan postcodes.Gezien je u postcode kan meegeven zal je dat ook zien terugkomen als de gegevensset groot genoeg wordt.
). Gisteren mail gekregen dat ik binnen de 2 weken mijn premie mag ontvangen 
En waarom moet eenvoudige functionaliteit zoals netwerkinstellingen achter een installateursaccount afgeschermd worden? Die geavanceerde instellingen die het elektrische luik afdekken en gevaarlijk kunnen zijn, interesseren me helemaal niet en wil ik ook niet wijzigen. Maar als een klant/eindgebruiker zelfs de Ethernet/WiFi niet kan beheren zonder naar de installateur te bellen, dan is er in mijn ogen sprake van softwarematige ontwerpfouten in die toestellen.Er is een reden waarom men het een installateurspaswoord noemt en geen gebruikers paswoord.
Ik denk dat jij dringend eens het begrip volle eigendom moet gaan opzoeken. Door de eindfactuur te betalen ben ik eigenaar geworden van het toestel. Punt aan de lijn. Als ik morgen zin heb om de voorhamer tegen de omvormer te gooien, dan kan dat, want ik ben eigenaar.Als jij het zelf installeert dan heb je de volle eigendom. Indien je het laat installeren door een installateur, dan geef je de volle eigendom af aan de installateur onder de noemer van zorg ervoor dat dit volgens de regels der goed vakmanschap is geïnstalleerd.
Herman, dat weet ik, maar ik vind het vreemd dat veel installateurs zich enerzijds een groen imago aanmeten, soms door "green" of "eco" zelfs in de bedrijfsnaam op te nemen, om dan anderzijds liefst zoveel mogelijk hardware zoals kWh-tellers te slijten in plaats van de systemen op een slimme manier te koppelen op basis van reeds aanwezige API's.@Jackerath je kan ook een kWh-teller van Homewizard installeren in jouw zekeringkast om de opbrengst van de zonnepanelen exact te meten.
Dit is dus exact wat ik wil doen vandaag, maar ik heb de rechten niet. Mijn Huawei is bekabeld aangesloten op het netwerk, maar toch blijft die nog zijn eigen WiFi netwerk uitzenden tot het einde der tijden, voor het geval er eens een service technieker moet aan werken. Dat is gewoon het meest idiote idee dat ik al gezien heb! Ik kan dus ook de WiFi channel niet instellen, waardoor ik in mijn eigen huis met een mooie interferentiebron zit. Het ergste van al is dat de service technieker mijn vraag om dat uit te schakelen niet kon beantwoorden. "Meneer, bekabeld aansluiten was zo al moeilijk genoeg, dat doen we bijna nergens"
- Eerste wat ik deed was het wifi netwerk dat dat ding broadcastte met volle kracht uitzetten nadat ik er een kabel heb ingeplugd. Ik zou het eerlijk gezegd nogal wiedes vinden moest je zoiets niet kunnen.
Ok, ik dacht dat dit een vaak voorkomende praktijk was, ook bij andere merken.Zie dat je me tagde, maar wij doen geen Huawei en ik heb hier dus met de instellingen weinig ervaring in.
Allez, is 3 jaar geleden ofzo dat ik eens ene instelde.
En bijna een week later ontvangenZonnepanelen geplaatst halfweg juni. Keuring is eind augustus gebeurd. De digitale meters werden vervangen in december. Begin januari de premieaanvraag ingediend (was het een beetje vergeten). Gisteren mail gekregen dat ik binnen de 2 weken mijn premie mag ontvangen
![]()

Je kan de antenne eraf draaien zodat het signaal nergens meer heen gaat. (beste optie want wifi off is "off when idle" voor huawei.Dit is dus exact wat ik wil doen vandaag, maar ik heb de rechten niet. Mijn Huawei is bekabeld aangesloten op het netwerk, maar toch blijft die nog zijn eigen WiFi netwerk uitzenden tot het einde der tijden, voor het geval er eens een service technieker moet aan werken. Dat is gewoon het meest idiote idee dat ik al gezien heb! Ik kan dus ook de WiFi channel niet instellen, waardoor ik in mijn eigen huis met een mooie interferentiebron zit. Het ergste van al is dat de service technieker mijn vraag om dat uit te schakelen niet kon beantwoorden.
)Wat een clown van een installateur."Meneer, bekabeld aansluiten was zo al moeilijk genoeg, dat doen we bijna nergens"

mailtje idd ontvangen, maar toen leek het mij nog niet super rendabel@zaj, mijn mail niet gehad inzake batterij en slimme sturing rond eind november?
Stuur me anders ff PM want ik moet eerlijk zijn dat ik je naam niet herinner, maar ik zie wel nog de woning voor me in gedachten.
Ben slecht met namen maar heel visueel.... sorry...
Op noord haal je inderdaad zo'n 55%. Hebben er verschillende zo liggen, vooral vanuit esthetisch standpunt dat de mensen dat wouden.
Is in principe wel ok, maar in de winter haal je letterlijk niets om dat de zon niet voorbij de nok komt. Dus eigenlijk gaan ze ook maar 8 maand op een jaar gaan werken.
Dergelijke uitbreiding op een bestaande SolarEdge zou wel absoluut geen 6k kosten. En als ze aan de andere kant van het dak liggen mogen ze gerust anders zijn qua formaat/vorm natuurlijk. Esthetisch maakt dat weinig uit dan t.o.v. de voorste.
. ik zal je nog eens naar je werk adres mailen