Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is je omvormer niet extreem overgedimensioneerd?
Die kan 8kW outputten, maar door je (scheve) O-W opstelling ga je zelfs toch niet (veel) in de buurt komen van de 7kW die je panelen in theorie kunnen leveren?
Panelen hebben hun maximale grote bereikt (denkt men).Even de knuppel in het hoenderhok gooien.
Mijn dak ligt bomvol zonnepanelen, en ik ben een big believer. Maar ik hoor iedereen altijd zeggen "elektriciteit gaat enkel maar duurder worden".
Ik denk dat eigenlijk echt niet. De prijs van zonnepanelen daalt altijd, panelen worden groter etc. Ik denk dat de reële (niet nominale) prijs van elektriciteit enkel maar goedkoper zal worden...

Ik heb maar 95kwh productie met 11.2Kwp. O-W orientatie. Heb gecheckt en vorig jaar had ik 93kwh, dus gelijkaardig. Lijkt me wel bijzonder weinig in vergelijking met anderen hier.
Wellicht door de helling van je panelen en evt. schaduw?Ik heb maar 95kwh productie met 11.2Kwp. O-W orientatie. Heb gecheckt en vorig jaar had ik 93kwh, dus gelijkaardig. Lijkt me wel bijzonder weinig in vergelijking met anderen hier.
Ik heb maar 95kwh productie met 11.2Kwp. O-W orientatie. Heb gecheckt en vorig jaar had ik 93kwh, dus gelijkaardig. Lijkt me wel bijzonder weinig in vergelijking met anderen hier.