Zonnepanelen Topic

is er ondertussen nog iets gezegd over wanneer we die premie ontvangen/ kunnen aanvragen?
Ik denk dat het gewoon rustig afwachten is. Onze installatie is iets na nieuwjaar gelegd en wij hebben ook nog maar net onze premie kunnen aanvragen, terwijl wij sowieso in het nieuwe systeem vielen.
 
is er ondertussen nog iets gezegd over wanneer we die premie ontvangen/ kunnen aanvragen?
Ten vroegste juni gok ik. Zolang het niet in het staatsblad is gekomen moet je er niet aan denken. De weg is nog lang, en ik vraag mij echt af wat ze nu nog gingen veranderen voor de warmtepomphouders.
En zodra het in het staatsblad komt ga ik er vanuit dat dat wel in het nieuws naar boven zal komen. Er zijn te veel geïmpacteerden dat dit geen groot nieuws is dan.
 
En wat voor geheimzinnigs gebeurt er daar achter de schermen?

iedereen die intekent valt precies onder een omerta
Idd. Voor mij een reden om niet in te tekenen. :p
Heb wel al een stappenplan zien verschijnen, maar zie nog steeds geen reden om meteen mee te doen.
 
Ik volg het ook niet zo nauw op, ik heb enkel ingeschreven omdat mijn rechtsbijstand het terugbetaalde, maar intussen van daar ook bericht gekregen dat ze zelf een dossier hebben opgestart.

Samengevat: er is een ingebrekestelling vertrokken naar de Vo, een slaagkansanalyse uitgevoerd op basis van de huidige info. en er worden adviezen aangeleverd hoe om te gaan met bepaalde issues (zoals de dubbele aanrekening van netkosten). De slaagkansanalyse moet sowieso nog es worden overgedaan (nog steeds fase 1) eens de compensatieregeling volledig gekend is. Mogelijks ook opnieuw een ingebrekestelling. Maar er is beslist nu al eentje te doen als signaal.
 
Ik volg het ook niet zo nauw op, ik heb enkel ingeschreven omdat mijn rechtsbijstand het terugbetaalde, maar intussen van daar ook bericht gekregen dat ze zelf een dossier hebben opgestart.

Samengevat: er is een ingebrekestelling vertrokken naar de Vo, een slaagkansanalyse uitgevoerd op basis van de huidige info. en er worden adviezen aangeleverd hoe om te gaan met bepaalde issues (zoals de dubbele aanrekening van netkosten). De slaagkansanalyse moet sowieso nog es worden overgedaan (nog steeds fase 1) eens de compensatieregeling volledig gekend is. Mogelijks ook opnieuw een ingebrekestelling. Maar er is beslist nu al eentje te doen als signaal.
Snitches get stitches!!

j/k :laugh:

Ik reken toch al niet meer op de compensatie (wegens geen DM) dus ik heb niet meegedaan aangezien mijn teller toch grotendeels blijft terugdraaien (op de nachttarief na)
 
Ik heb mij voorgenomen alles nog es goed door te nemen na advies raad van state.

Wanneer komt dat advies of is dat er al geweest?




Ik volg die groep , heb mij wel nog niet ingeschreven, maar het is grappig hoe toxic het daar is. Als iemand een vraag stelt direct bashen en zeggen SCHRIJF U DAN IN HE!!! :D
 
Wanneer komt dat advies of is dat er al geweest?




Ik volg die groep , heb mij wel nog niet ingeschreven, maar het is grappig hoe toxic het daar is. Als iemand een vraag stelt direct bashen en zeggen SCHRIJF U DAN IN HE!!! :D
Die groep zit vol marginalen. Als iemand een normale vraag stelt krijgt hij eerst 50 foute antwoorden, gevolgd door verwijten. Echt iets opbouwend heb ik daar nog niet gezien.
Dan ook nog 100x dezelfde vraag zien gesteld worden, of vragen waarvan je denkt: "de tijd om dit te posten, had je kunnen gebruiken om na te denken".
 
Ik ben het daar ook afgebold, niveau is er ver te zoeken.

Raad van State moet nog komen, geen idee wanneer eigenlijk. Ze hebben 30 dagen gekregen, maar geen idee wanneer ze exact zijn ingegaan.

edit: 10 maart. Eind volgende week zou het er dus moeten zijn.
 
Vandaag stond iemand van Fluvius aan de deur. Om te kijken of hij de omvormer eens mocht zien. Blijkbaar zijn hier 2 fases met +-240V, en 1 fase met +-255V. Hij was dus op zoek naar een installatie die ze op een andere fase kunnen zetten. Ik vertelde dat we een 3 fasige omvormer hebben, maar dat moest ie toch eens met zijn eigen ogen zien precies :) . Hij is het daarna maar afgebold en ging verderop in de straat eens horen.

Fijn om te weten dat hier ook al problemen zijn met het stroomnetwerk. :sarcastic:
 
Vandaag stond iemand van Fluvius aan de deur. Om te kijken of hij de omvormer eens mocht zien. Blijkbaar zijn hier 2 fases met +-240V, en 1 fase met +-255V. Hij was dus op zoek naar een installatie die ze op een andere fase kunnen zetten. Ik vertelde dat we een 3 fasige omvormer hebben, maar dat moest ie toch eens met zijn eigen ogen zien precies :) . Hij is het daarna maar afgebold en ging verderop in de straat eens horen.

Fijn om te weten dat hier ook al problemen zijn met het stroomnetwerk. :sarcastic:
Die zou toch nooit moeten binnenkomen hier.
 
Die zou toch nooit moeten binnenkomen hier.
En waarom niet als ik vragen mag?
In feite hebben zij het recht om te eisen dat jij uw installatie laat aanpassen om zo het net te conserveren.
Het is trouwens ook in uw eigen voordeel, want als de spanning op die fase te hoog wordt dan schakelt uw omvormer toch uit, dus dan heb je er toch niks aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
Terug
Bovenaan