Film Zillion 2022

Zillion was goed maar je had ook wel H20, The Cube, Cherry Moon en die staken er wel uit.

Ik heb de première gevolgd van Zillion en ik vind het toch wel soms triestig gesteld wie er van "bv" dan komt opdagen. Uiteraard weer het typische kanonnenvoer zoals een Tom Waes, Luk Alloo, James Cooke (ja die moet zijne kop overal laten zien). Maar de andere helft van het volk laat zijn kop zien en heb je echt van who the fuck ben jij en what the fuck komt gij er doen. Zie je weer een Lesley Ann Poppe, Danira, Fabrizio, daar opdagen, jonges toch.
Conner Rousseau was er ook trouwens.
Vooral veel volk dat nooit een voet in de Zillion heeft binnen gezet.
 

niemand aan het dansen, try hard influencers met hun GSM in de hand.

legendarisch indeed :unsure:
 

niemand aan het dansen, try hard influencers met hun GSM in de hand.

legendarisch indeed :unsure:
Al een geluk dat er in de jaren 90 nog geen smartphones bestonden.
 
Ergens snap ik u punt maar de hoofdcast en regisseur zijn daar toch ook nooit geweest?
Nee inderdaad. Maar ze hadden dan beter enkele BV's uit die periode opgetrommeld of bekende dj's die er nog gedraaid hebben. Ik las in de krant dat Tine Embrechts daar ook was, die verafschuwde de Zillion en moest niet van die muziek weten. Tja wat heb je daar dan verloren?
 
Ze willen daar gewoon allemaal staan en op hun pagina's dit delen. Ik verschiet ervan dat Tanja Dexters en de Michael er niet waren :D

EDIT: blijkbaar op haar social media was ze aanwezig :D
 
Ik heb de première gevolgd van Zillion en ik vind het toch wel soms triestig gesteld wie er van "bv" dan komt opdagen. Uiteraard weer het typische kanonnenvoer zoals een Tom Waes, Luk Alloo, James Cooke (ja die moet zijne kop overal laten zien). Maar de andere helft van het volk laat zijn kop zien en heb je echt van who the fuck ben jij en what the fuck komt gij er doen. Zie je weer een Lesley Ann Poppe, Danira, Fabrizio, daar opdagen, jonges toch.
Een Luk Alloo snap ik wel, omdat die nog de echte Zillion heeft meegemaakt en bezoeker was. Maar die opgefokte namen als Poppe en Danira... echt... 🤨

Enne... Was er precies wel graag bij gewees bij die afterparty. Zag er goed uit!
(en destijds meer de Zillion gezien dat die wannabe pseudo bv's)
 

niemand aan het dansen, try hard influencers met hun GSM in de hand.

legendarisch indeed :unsure:
Beter dan het gemiddelde Antwerpse 'feest' waar ge gewoon 3/5 topjohnnen hebt en eigenlijk een hele avond konten tegen u aan krijgt van dat volk omdat iedereen ongeveer 5 vierkante centimeter plaats heeft.

Ik ben al half blij als ik kan inademen zonder dat ik iemand zijn stinkadem opvang.
 
Was Urbanus ook op de première? Die ziet zijn record van best verkopende Belgische film allertijden in gevaar komen. :biglaugh:
 
Oh de meesten weten nog niet dat je met een busje v d parking aan de kades naar de ingang gebracht werd.
Dat was al een ervaring nog voor je er nog binnen was hehe
 
Zillion was juist 1 van de mindere discotheken, althans dat zeggen toch alle mannen die toen elk weekend uitgingen.
Lagoa,Carat,Ilusion,Extreme,Club X,La rocca, Café D'anvers.
 

niemand aan het dansen, try hard influencers met hun GSM in de hand.

legendarisch indeed :unsure:
Zal vroeg op de avond geweest zijn. Hier toch al ietsiepietsie meer sfeer.

 
Terug
Bovenaan