Film Zillion 2022

Ik ben de film gisteren gaan zien, keek wel vlot weg, beetje in de sfeer van h4z4rd maar dan minder over-the-top, de karikatuur van de BBI inspecteur vond ik wat minder, maar voor de rest wel degelijke Vlaamse film (en Charlotte Timmers in hare naakte te zien, is ook wel een pluspunt)

Heel het mediagedoe rond de film (de instagram-post of de nostalgie artikels over de poetsvrouw van de Zillion die ze gaan interview) heb ik links laten liggen.
 
De morgen is mijn favoriet.

Ik zal de film wel bekijken wanneer deze op televisie komt. Met de huidige Kinepolis prijzen moet de film al uniek zijn om mij naar daar te trekken. Als koppel altijd €40 kwijt.
Ik was even geschrokken van de prijs, maar daar komt het inderdaad bijna zowat op neer zonder wat popcorn en een drankje.

1666872016444.png
 
Als je ooit in de zillion geweest bent dan
Kan niet, de X-Wing van de Belgische ruimtemacht staat in onderhoud in Kleine Brogel in afwachting van enkele nieuwe stukken (join de culasse kapot door het hobbelige luchtruim boven België).
En die is daar als laatste,belgie is het eerste land waar er trajectcontrole is op de verboden lichtsnelheid🤣
 
Is gewoon omdat ze voor deze enkel LaserUltra als optie geven en die is for some reason duurder :sop:
Dat is de merde bij Kinepolis, nuja Imax blijft wel :drool: en wil ik nog voor bijbetalen. Had ooit gratis tickets gekregen en moest ik nog het supplement opleggen. 75 cent bijbetalen omdat u film 2 uur 16 is en ge meer moet betalen vanaf dat u film langer is dan 2 uur 15 is echt ne zuren eigenlijk
 
Kon hem al wel terugvinden op IMDB, maar op een Rotten Tomatoes kan ik deze film nog niet meteen vinden. Normaal staat dit er toch altijd wel meteen op toch?

 
Vond dit echt wel een goeie film. Personages als Black Magic en Verstraeten echt sterk vertolkt, als je je ogen sluit zou je denken dat het echt Verstraete en Balck Magic zijn.

Ook heel goed in beeld gebracht, goeie vibe in de film, grappige cameo van Verstraeten zelf. Leuk mini rolletje van tv God Jan Eelen. En eigenlijk ook gewoon een leuk verhaal. Hoop echt dat hij het goed doet in de box office. Gun het Robin Pront ook gewoon. Sterk werk.
 
Vorige week donderdag al gaan kijken naar Zillion, kon de hype niet weerstaan. :laugh:

Héél goeie film vond ik en ook sterk geacteerd!

Er passeren gigantisch veel goeie Vlaamse acteurs/actrices en van bij de openingsscène tot het einde word je geboeid meegesleept.
De openingsscène trouwens: What. The. Fuck! Functioneel naakt zeker... :laugh:

Achteraf me wel de bedenking gemaakt dat Dennis Black Magic wel héél sympathiek over kwam, terwijl dat een veroordeelde crimineel is met zeer zware feiten op zijn conto. Naja, iedereen met een beetje verstand weet natuurlijk ook dat deze film fictie is...
Charlotte Timmers ook die beweert dat haar personage niet gebaseerd is op Brigitta Callens. Yeah right. :laugh:
 
Callens dreigt met rechtszaken als haar naam zou gebruikt worden in de film. Vandaar dat ze voorzichtig zijn ☺️
 
Terug
Bovenaan