Wilmès (MR) stopt als minister van Buitenlandse Zaken

Loser

Supermoderator
Crowdfunder FE
Ze stopt tijdelijk als minister van Buitenlandse Zaken, om er te zijn voor haar zieke echtgenoot. De Croo neemt de portefeuille over.

Wel heel plots, maar absoluut een begrijpelijke beslissing. Moet wel stevig binnenkomen.
Of je nu fan bent van haar als politicus of niet, zo'n beslissing kan je imo enkel met veel respect bekijken.
Lijkt me wel een portefeuille die je niet zomaar even snel doorschuift?
 
Behoeft dit een aparte thread?
Begrijp het ook niet goed. Heeft nooit iets noemenswaardig gepresteerd, behalve dan "de eerste vrouw zijn".

En dit staat natuurlijk los van het persoonlijke leed, maar daar gaat deze thread niet over denk ik?
 
 
Dit kan altijd nog terug naar een Algemene thread als dat nodig blijkt, maar in plaats van het af te splitsen uit Algemene, heb ik het nu op voorhand al hier gezet. Zie ook: https://www.beyondgaming.be/threads/faq.1227/post-31901

Maar een minister van Buitenlandse Zaken die opstapt en een ministerportefeuille die doorgegeven moet worden, is toch al redelijk groot nieuws binnen de regering. En hier is waarschijnlijk het laatste nog niet over gezegd. Zie ook het aangepaste nieuwsbericht dat niet De Croo de zaken overneemt, maar "partijgenoten David Clarinval en Mathieu Michel".
 
Nu stel dat De Croo die positie zou hebben overgenomen. Had die dan ook dubbele pré gekregen? Gewoon iets wat ik me afvroeg.
 
Nu stel dat De Croo die positie zou hebben overgenomen. Had die dan ook dubbele pré gekregen? Gewoon iets wat ik me afvroeg.
Neen, dat is zoals dat mijn collega's mijn job hebben erbij genomen.

Die hebben ook niet effe mijn pré gedeeld door 3 gekregen.

Al is dat redelijk anti-liberaal. En redelijk sociaal :p.
 
Terug
Bovenaan