Wijntopic!

Ik heb bij AH de St-Estephe 2008 meegenomen met de 1+1 actie, maar het kriebelt om de barolo nog eens in huis te halen want die was echt wel lekker.

Ik heb bij AH de St-Estephe 2008 meegenomen met de 1+1 actie, maar het kriebelt om de barolo nog eens in huis te halen want die was echt wel lekker.
Dat zou ik dan weer riskant vinden.
Wijn 2008 die al zo lang bij supermarkt ligt en dan 1+1 actie komt dan bij mij over alsof ze ervan af moeten.

Aan die prijs is het zelfs geen ramp als ie over z'n top is, denk ik :)
Ik zou zeggen: zet er dan een jonge Bordeaux naast en t is een prima oefening om evolutie van het fruit en primaire vs tertiaire smaken te ontdekken!!

Aan die prijs is het zelfs geen ramp als ie over z'n top is, denk ik :)
Ik zou zeggen: zet er dan een jonge Bordeaux naast en t is een prima oefening om evolutie van het fruit en primaire vs tertiaire smaken te ontdekken!!
Ik zal eens rap twee flessen in mijn kas slagen op kerstavond en dan de dag nadien met een katerke naar de schoonfamilie gaan.

Die staat aan €9,99 denk ik.

Heb dat ergens zien passeren in een folderke.
Dat lijkt me idd niet zoveel voor zulk een naam, op restaurant vragen ze vlot 50+ ervoor, misschien wel voor andere jaren of versies da weet ik niet. Ik heb nog maar zeer weinig rode wijnen gedronken waarvan de grote meerderheid flessen waren die in de winkel al in die prijscategorie zaten...allemaal dus st estephe... Een vriendin van mijn ouders had nog ne stock van zulke flessen staan... Kwestie van direct met een (zeer) goed instapmodel kennis te maken met rode wijn...

@Avondland

Was dat deze Barolo?

IMG_9833.jpeg

Ik heb die net open gedaan bij mijn ouders en moeten wegkappen.

Was €10 in AH (1+1 ook) maar niet te drinken, zeer doorzichtig van kleur en flets van smaak.

Heb er nog 1 thuis, hopelijk was dit gewoon een slechte fles.

@Avondland

Was dat deze Barolo?

Bekijk bijlage 25841

Ik heb die net open gedaan bij mijn ouders en moeten wegkappen.

Was €10 in AH (1+1 ook) maar niet te drinken, zeer doorzichtig van kleur en flets van smaak.

Heb er nog 1 thuis, hopelijk was dit gewoon een slechte fles.
Bij mij was die net goed en perfect op dronk. Dat is wel balen bij jullie. Ik heb er nog extra in huis gehaald omdat die me zo goed beviel.

De St. Estephe 2008 is goed maar heeft wel veel tijd nodig om open te komen. Goed decanteren dus.

Bij mij was die net goed en perfect op dronk. Dat is wel balen bij jullie. Ik heb er nog extra in huis gehaald omdat die me zo goed beviel.

De St. Estephe 2008 is goed maar heeft wel veel tijd nodig om open te komen. Goed decanteren dus.

Ik ging voor die St Estephe maar die was er niet meer bij ons in Brasschaat. :(

Misschien nog geen barolo gedronken?

Gisteren bij mijn ouders een amarone gedronken. Lekker maar toch vrij dominant van karakter.

Awel zal dat zijn, ben heel de tijd aan Brunello aan’t denken.

Ik drink dan liever een Amarone bijvoorbeeld.

Ondertussen fles half leeg, was te snel in mijn oordeel. Lekker wijntje maar niet helemaal mijn ding.

Eergisteren een casillero del diablo reserva op 1e kerstdis. Gisteren classic roodeberg op 2e kerstdis. Allebei op verplaatsing.
Vandaag dan maar zelf iets beter uit de kelder gehaald. Veel beter😋
IMG_4200.jpeg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan