Wielervoorjaar 2022 | Aanloop naar het echte werk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeer benieuwd later vandaag naar Cavendish vs Groenewegen. Op papier zou ik zeggen Groenewegen, maar de Cav zijn flow lijkt niet afgebot te zijn.
 
Vorig jaar won VDP zelfs die eerste etappe in de UAE tour als ik mij nog goed herinner, maar moest hij er dan uit na een positieve test bij iemand van het personeel van zijn ploeg zeker...

Zal alleszins een massasprint worden nu.
 
Quintana wint, alle Franse teams blij :crazy:. Hij was vandaag gewoon de sterkste maar toch vreemd koersgedrag.

Nog 1 koers te gaan voor vandaag 🥰
 
Quintana wint, alle Franse teams blij :crazy:. Hij was vandaag gewoon de sterkste maar toch vreemd koersgedrag.

Nog 1 koers te gaan voor vandaag 🥰

Ja Quintana gewoon veel sterker dan de rest, maar die andere Fransen reden daar toch maar vreemd.
Sterke prestatie toch van Wellens gisteren en vandaag.
 
Nu nog leren rechtdoor sprinten Jasper! Wat was dat...

UCi is weer niet consequent bezig.
Richeze werd wel naar achter geplaatst vorige week , Philipsen niet voor exact hetzelfde manoeuvre.

Onderstaande Jonathan Milan moet toch altijd dsq worden , als het Bouhanni was was het kot te klein. Maar er wordt niks aan gedaan
[
Ze blijven meten met 2 maten en 2 gewichten
 
Hij rijdt volgens mij meer op reserve als het kan en mag.. Remco.. mooie eindzege Algarve. Benieuwd voor de Tirenno. Is daar ook een langere tijdrit?
 
Hij rijdt volgens mij meer op reserve als het kan en mag.. Remco.. mooie eindzege Algarve. Benieuwd voor de Tirenno. Is daar ook een langere tijdrit?

Niet echt er is een openingstijdrit van 13.9km maar wel zo vlak als iets en ook zo rechtdoor als iets. Pure power dus lijkt me eerder iets voor de Ganna's, VAs en Kungs in hoeverre die allemaal starten daar. Niet te vergelijken dus met wat gisteren was.

Ben benieuwd wat hij kan als Pogocar zoals vorig jaar weer uitpakt met zo'n geweldige aanval van ver, normaal doet Evenepoel het ook zo zie bv Polen en ligt hem dat soort wedstrijden het beste. Niet te explosief gedoe maar gewoon een lange lastige wedstrijd over glooiende wegen.
 
Als Philipsen nog een beetje meer naar rechts ging lag Groenewegen in de dranghekken (hij moest hem al inhouden of hij lag er) was op zijn minst twijfelachtig, maar blijkbaar kwam er geen klacht achteraf precies
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan