Wielervoorjaar 2022 | Aanloop naar het echte werk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Easy win voor Jacobsen. Wat een trein was dat in die laatste km's. Remco die de mannen achter Jacobsen gewoon los uit het wiel rijdt waarna die man van Trek solliciteert voor een plekje in de trein van Quickstep. :laugh:
 
Dat is om problemen vragen natuurlijk een groepsprint met zo'n bocht erin. Stond veel wind denk ik daarom dat iedereen wat meer bij elkaar bleef.
 
Dat is om problemen vragen natuurlijk een groepsprint met zo'n bocht erin. Stond veel wind denk ik daarom dat iedereen wat meer bij elkaar bleef.
Inderdaad. Vermoedelijk durfde niemand aanvallen omwille van die wind op kop.

Hoe Mc Nulty daar de deur dichtdeed was niet echt proper.. Niet dat Remco zou gewonnen hebben in die sprint maar verliest enorm veel snelheid hierdoor.
 
Ze blijven gewoon ongelukkig in elkaar hangen tijdens die sprint, als dit echt al een gevaarlijke aankomst is weet ik het nimeer... één van de twee zou anders wel gewonnen hebben denk ik
 
Als we de aankomst van vandaag al als gevaarlijk gaan catalogeren kunnen we de sport misschien beter opdoeken? Tegen 25u per uur door een bocht moeten, levensgevaarlijk. Gelukkig is het morgen gewoon weer massasprint.
Aankomst zelf was niet echt gevaarlijk maar wél de manier waarop ze de laatste honderden meters ingaan.. al zwiepend en slingerend van links naar rechts.. Lag hier vooral aan de renners zelf imo
 
Oeioei Sagan
Dacht dat 'm misschien nog op z'n kousenvoeten, op zuivere klasse iets ging winnen dit voorjaar, maar dit ziet er echt niet goed uit :p
 
Van der Poel toch al serieuze trainingskes aan het doen.

Gaat er rapper staan dan de meesten verwachten, denk ik.

bR324ymEOZ3UI_F2OtIPVsocnjEY8XZjjLNNHCnJBgU-1536x2048.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan