Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja Masnada ook wel echt een domme sprint gereden, je weet toch dat Pogacar 10x zo explosief is, probeer die dan te verrassen en ga wat vroeger aan. Waarschijnlijk maakt het niets uit, maar dit was echt niets doen.

Als je ziet hoe hij aangaat in deze sprint dan weet je dat er weinig meer aan te doen was hoor. Je kon deze jongen niet meer verassen.

Laat ons het erop houden dat Pogacar de man van het seizoen is. Volgens mij beseft hij zelf niet goed wat hij dit seizoen allemaal heeft gepresteerd.

Wat een renner Pogi! Deze die hem volgend jaar in de TDF willen bedreigen gaan best een super winter al moeten inplannen. Pfff

Pogocar wat een renner. En dan durft de Belgische media nog doen alsof VA de beste renner ter wereld is. Deze week nog in Extra Time.
Haha, dat kan toch niet?
Dat is echt triestig. Zelfs zonder Lombardije was Pogacars seizoen al een pak indrukwekkender.

Pogacar rijdt hier misschien wel het sterkste seizoen van de 21ste eeuw.

Haha, dat kan toch niet?
Dat is echt triestig. Zelfs zonder Lombardije was Pogacars seizoen al een pak indrukwekkender.

Pogacar rijdt hier misschien wel het sterkste seizoen van de 21ste eeuw.
Nou nou, laat ons toch ook wel zeggen dat Wout zijn seizoen toch ook allesbehalve slecht was hoor.
Ja de OS, WK en P-R vielen wat tegen. Maar bon ik ben dat nummertje in de tour niet vergeten hoor. Hij was niet voor niks topfavoriet voor het WK.

Nou nou, laat ons toch ook wel zeggen dat Wout zijn seizoen toch ook allesbehalve slecht was hoor.
Ja de OS, WK en P-R vielen wat tegen. Maar bon ik ben dat nummertje in de tour niet vergeten hoor. Hij was niet voor niks topfavoriet voor het WK.
Pogacar wint de grootste ronde en 2 monumenten.

De rest staat imo niet op de foto

Dat we niet moet discussiëren dat hij man van het seizoen is daar geef ik u gelijk in.
Maar er zijn nog renners met een meer dan degelijk seizoen hoor.

horen, zien en zwijgen!

Maar ik kan het niet meer... Hoe vaak jij dat woord gebruikt, ongezien.

Alleen is er bij Remco (dit jaar) een terugkerend fenomeen: sterker deelnemersveld, het gaat langer dan 3km bergop en het is +200km
Komt wel goed.. een goede winter met brede basis en 2022 zal hij nog sterker worden. Vandaag idd een slechte dag maar mag het op 21 jarige leeftijd ... Lange klimmen kan hij ook aan en die 200+kms is kwestie van tijd

Als je ziet hoe hij aangaat in deze sprint dan weet je dat er weinig meer aan te doen was hoor. Je kon deze jongen niet meer verassen.

Laat ons het erop houden dat Pogacar de man van het seizoen is. Volgens mij beseft hij zelf niet goed wat hij dit seizoen allemaal heeft gepresteerd.
Zonder discussie beste renner dit jaar idd

Ik zeg niet dat zijn seizoen slecht was.

Pogacars seizoen was gewoon veel beter, dat die clowns bij Extra Time koers en sporza iets anders durven beweren is onvoorstelbaar. Zelfs het seizoen van Roglic staat voor mij op gelijke hoogte met dat van Van Aert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan