Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja Masnada ook wel echt een domme sprint gereden, je weet toch dat Pogacar 10x zo explosief is, probeer die dan te verrassen en ga wat vroeger aan. Waarschijnlijk maakt het niets uit, maar dit was echt niets doen.

Haha, dat kan toch niet?Pogocar wat een renner. En dan durft de Belgische media nog doen alsof VA de beste renner ter wereld is. Deze week nog in Extra Time.
Haha, dat kan toch niet?
Dat is echt triestig. Zelfs zonder Lombardije was Pogacars seizoen al een pak indrukwekkender.
Pogacar rijdt hier misschien wel het sterkste seizoen van de 21ste eeuw.
Heel laat gesprint, makkie voor Pogacar. LBL, TDF en Lombardije in hetzelfde seizoen.
Remco Evenepoel!Geen twijfel over wie de sterkste renner ter wereld is.
Haha, dat kan toch niet?
Dat is echt triestig. Zelfs zonder Lombardije was Pogacars seizoen al een pak indrukwekkender.
Nou nou, laat ons toch ook wel zeggen dat Wout zijn seizoen toch ook allesbehalve slecht was hoor.Haha, dat kan toch niet?
Pogacar wint de grootste ronde en 2 monumenten.Nou nou, laat ons toch ook wel zeggen dat Wout zijn seizoen toch ook allesbehalve slecht was hoor.
Ja de OS, WK en P-R vielen wat tegen. Maar bon ik ben dat nummertje in de tour niet vergeten hoor. Hij was niet voor niks topfavoriet voor het WK.
Dat we niet moet discussiëren dat hij man van het seizoen is daar geef ik u gelijk in.Pogacar wint de grootste ronde en 2 monumenten.
De rest staat imo niet op de foto
Nou nou, laat ons toch ook wel zeggen dat Wout zijn seizoen toch ook allesbehalve slecht was hoor.
Ja de OS, WK en P-R vielen wat tegen. Maar bon ik ben dat nummertje in de tour niet vergeten hoor. Hij was niet voor niks topfavoriet voor het WK.
Dat we niet moet discussiëren dat hij man van het seizoen is daar geef ik u gelijk in.
Maar er zijn nog renners met een meer dan degelijk seizoen hoor.
Fixed that for youhoren, zien en zwijgen!
Maar ik kan het niet meer... Hoe vaak jij dat woord gebruikt, ongehoord.
Driemaal als stopwoord dat lijkt me nu toch niet echt veelhoren, zien en zwijgen!
Maar ik kan het niet meer... Hoe vaak jij dat woord gebruikt, ongezien.
Komt wel goed.. een goede winter met brede basis en 2022 zal hij nog sterker worden. Vandaag idd een slechte dag maar mag het op 21 jarige leeftijd ... Lange klimmen kan hij ook aan en die 200+kms is kwestie van tijdAlleen is er bij Remco (dit jaar) een terugkerend fenomeen: sterker deelnemersveld, het gaat langer dan 3km bergop en het is +200km
Zonder discussie beste renner dit jaar iddAls je ziet hoe hij aangaat in deze sprint dan weet je dat er weinig meer aan te doen was hoor. Je kon deze jongen niet meer verassen.
Laat ons het erop houden dat Pogacar de man van het seizoen is. Volgens mij beseft hij zelf niet goed wat hij dit seizoen allemaal heeft gepresteerd.
Ik zeg niet dat zijn seizoen slecht was.Nou nou, laat ons toch ook wel zeggen dat Wout zijn seizoen toch ook allesbehalve slecht was hoor.
Goed om te weten voordat Mr. Glimlach aka Cian Uijtdebroeks iedereen naar huis rijdt in Lombardije volgend jaar om een keer te testen.Bij debuut blijkbaar winnen. Begint een tendens te worden met Colbrelli voor klassiekers.