Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 overwinningen op één dag is voor Lotto Soudal geleden van mei 2018 toen Greipel won in de Ronde van België en Lambrecht ( :cry2: )in de Tour des Fjords.

Die Kron is toch echt wel een talentje. Moet je Lotto nageven dat ze daarmee een hele goede zaak hebben gedaan. Een mooie overwinning in Catalonië (en de leiderstrui voor 2 dagen) en nu in Zwitserland. Een overwinning in een bergrit moet voor die ploeg ook al even geleden zijn. Waarschijnlijk De Gendt ergens eentje.

Ik denk dat ik toch eens ga solliciteren bij Sporza. Het moet al erg zijn als ze me slechter zouden vinden dan zowel Ruben, Karl als Nys. :unsure:

Nee, ik ga wel gewoon koers kijken op Eurosport wanneer José er niet bij is op Sporza. Karsten Kroon vind ik echt een goeie (co-)commentator.

Trentin is toch ook niet meer de coureur die hij ooit geweest is. Zo'n rit als vandaag (met vrij matig deelnemersveld) zou hij vroeger met de vingers in de neus afgemaakt hebben. Nu was hij gewoon kansloos tegen Aberasturi.

Ik denk dat ik toch eens ga solliciteren bij Sporza. Het moet al erg zijn als ze me slechter zouden vinden dan zowel Ruben, Karl als Nys. :unsure:

Nee, ik ga wel gewoon koers kijken op Eurosport wanneer José er niet bij is op Sporza. Karsten Kroon vind ik echt een goeie (co-)commentator.
Juist jammer dat froome altijd die berg moet oplopen

Inderdaad terecht dat zo'n stuur verboden wordt. Maar dat een commisaris 's morgens zegt dat het wel mag om hem daarna uit koers te nemen is wel helemaal van de pot gerukt. UCI strikes again.

De reden lijkt me simpel. Tis een "vlaamse" koers, die niet in België gereden wordt, dus geen showke er rond en Karl wil wrs per se op tv komen zeker?
Redelijk schandalig idd, maar willen hem bij Sporza ook niet kwijt wrs, dus plooien ze maar.

Zoiets?
Karl heeft redelijk veel te zeggen bij Sporza, als ik me niet vergis.

Terecht dat zo een stuur verboden is, maar waarom hem uit koers nemen?

De UCI had het nota bene goedgekeurd, dan was een bericht in de trant van 'doe dat stuur weg' gewoon voldoende geweest. Het is niet dat hij sneaky probeerde te zijn hé!

Het lijkt me inderdaad terecht dat het stuur niet mag, maar volkomen van de pot gerukt dat hij vandaag niet meer mag starten.

Iedereen die een beetje boerenverstand gebruikt ziet toch dat dit verkeerd is? Een afgevaardigde van de UCI zegt ‘s morgens dat ze er mee mogen rijden, zonder enige vorm van voorbehoud, ‘s avonds beslissen wat andere UCI mannen dat hij uit koers moet worden genomen…

Neem eens verantwoordelijkheid voor jullie eigen fouten. Als je zegt dat de commissaris een fout heeft gemaakt en dat vanaf nu het stuur niet meer mag gebruikt worden zullen de meesten zich er wel naar kunnen schikken.

De eerste berichten van dit stuur dateren toch al van maart ofzo. Het verbaasde me eigenlijk dat hij daar nu maar voor de eerste keer mee fietste.
Alleszins hebben ze bij de uci weer liggen slapen. In de politiek werkt het natuurlijk niet anders, problemen moet je pas aanpakken als ze zich stellen...

Mij lijkt dat het stuur op zich niet het probleem is, dat zou gewoon mogen volgens de reglementen. Hij mag er alleen niet op gaan liggen met de onderarmen.

Mij lijkt dat het stuur op zich niet het probleem is, dat zou gewoon mogen volgens de reglementen. Hij mag er alleen niet op gaan liggen met de onderarmen.
Het lijkt me wel vrij onmogelijk om daar lange tijd mee te rijden zonder er uiteindelijk op te gaan liggen met je armen.

Het is toch ridicuul om die jongen uit koers te nemen? Laat hem dan verder rijden met een gewoon stuur? Dit is echt absurd.

Ronde van Zwitserland op Proximus Sports waren de eerste 4 dagen met Serge Pauwels als co-commentator, ik moet zeggen dat ik hem wel kan pruimen. Vrij aangenaam en altijd een meerwaarde zo'n ex prof qua kennis. Zelfs de hoofdcommentator vond ik aangenamer om naar te luisteren dan velen (Van Gucht, Vannieuwkerke, Eurosport).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan