Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aangezien die mannen nog steeds met geplakte tubes rijden, en dat die plaatsing echt wel kritiek is, is twijfel over de technische ondersteuning wel gegrond als dat een euvel is dat steeds weer terugkeert (ik meen me ook te herinneren dat je toen ook zag dat die band niet schoon op de velg zat).
Merlier nergens te bespeuren (of mss wel daar op rechts die daar stopt met trappen?)ai Philipsen tegen de vlakte een probleem voor Ewan en Cav want nu mag Merlier sprinten.
Wtf ze daar eigenlijk denken bij Alpecin met Philipsen te laten sprinten als Merlier meedoet snap ik ook niet hoor maar goed probleem op deze manier wel opgelost
Shit, toch wel slecht nieuws. Hoe lang doet Wuyts dat nu al? Ik heb Van Lombeek en Uytterhoeven nog meegemaakt, maar op de een of andere manier vond ik naar Wuyts luisteren het meest ontspannend.Michel Wuyts moet met pensioen: 'Forse tik, ik ben nog niet uitgepraat'
https://www.tijd.be/ondernemen/medi...forse-tik-ik-ben-nog-niet-uitgepraat/10312909
Alé, het zat er aan te komen maar nu toch officieel. Geen Wuyts meer vanaf 2022. Zal toch raar doen bij grote koersen zoals de ronde enz.
Ik ben net even gaan spieken en Karl is blijkbaar maar 50Dat live klaarkomen op TV toen WVA de Amstel won is zijn doodsteek geworden.
Ik was fan van Wuyts maar de laatste jaren is hij serieus op mijn zenuwen beginnen werken. Dus ergens blij dat we van die zelfverklaarde mislukte wielerpaus vanaf zijn.
Ik meen mij ook eens te herinneren hoe hij het kunnen van de mechanieker van Nys in twijfel trok toen die een paar opeenvolgende wedstrijden lek reed.
Alvast een stukske pretentie minder bij Sporza. Nu de Karl nog buiten.

Er is nog hoop. We moeten gewoon een crowdfunding doen dat we een week een 4-delige cameraploeg en helicopter naar Italië afvaardigen, alwaar onze held van de sportredactie de zeven zwaarste bergritten uit de geschiedenis van de Giro gaat rijden in live primetime. En dan is het gewoon hopen dat de velgremmen of wat aderverkalking de rest doet.Die kerel gaat wielverslaggever zijn tot ik met pensioen ga...
Vtm moet dan wel nog de uitzendrechten binnen halen. De wereldbeker crossen zenden ze uit op Telenet, blijft Wuyts die dan doen?Als de VTM slim is, schuiven ze Wuyts morgen een contract onder de neus.
Van Gucht was spijtiggenoeg onvermijdelijk, ik moet nu al braken!
Als ik me niet vergis had ik ergens horen waaien dat Schotte het liefst van al gewoon die motor-verslaggevingen doet, en de Giro, en daar ook het been steef voor hield, dat hij nu alle rondes doet zal wel wat armgewring gekost hebben.
De reden lijkt me simpel. Tis een "vlaamse" koers, die niet in België gereden wordt, dus geen showke er rond en Karl wil wrs per se op tv komen zeker?Elk jaar ben ik slechtgezind aan het begin van de uitzending van Parijs-Roubaix omdat om onverklaarbare reden ineens José vervangen wordt door Karl. Enkel voor die koers!
Presenteren, een gesprek leiden, dat doet Karl goed. Commentaar geven bij een live koers absoluut niet.
Ik deel uw mening volledig, Sporza nietDit is een vrij duidelijke DQ toch? Kron gaat daar normaal altijd over hé.
LichtjesCosta wint, Kron maakt zich kwaad
Rui Costa handelt het sprintje op ervaring af. Kron kwam nog vinnig opzetten, maar werd door Costa lichtjes meegenomen richting nadar. De Deen maakt misbaar, al leek er niet al te veel fout aan.

Elk jaar ben ik slechtgezind aan het begin van de uitzending van Parijs-Roubaix omdat om onverklaarbare reden ineens José vervangen wordt door Karl. Enkel voor die koers!
Presenteren, een gesprek leiden, dat doet Karl goed. Commentaar geven bij een live koers absoluut niet.

Eentje in Catalonië, eentje in Zwitserland. Niet het aller allerhoogste niveau maar toch al 2 schoon koersen voor zone jonge gast.17:31:09
Relegated. Rui Costa has been relegated. That's what we're hearing. and Kron has now won the stage. The thing is, I don't think that move from Rui Costa was even needed.
Wat zou Wuyts nu op vtm komen doen. 2x per jaar een koers?Wel gestoord dat ze het niet verlengen tot hij het zelf beu was.
Ik zie wel opties voor Eurosport of VTM nu om toch wat extra kijkers te lokken ook al is het maar voor een paar jaar.