Merlier klopt Cav en Weemaes met een paar milimeters, interviewer: "is er op dit moment een snellere sprinter dan Tim Merlier?". Ja man, totaal niet 2x geklopt door Ewan in de Giro net, en Bennett zou die ook gewoon nog kloppen.
Doet niets af van de prestaties van Merlier natuurlijk. Lang geleden dat Belgie iemand heeft gehad die zo snel is.
Zou ik doen Quick Step zijnde. Kan zich daar dan meten met Ewan bijvoorbeeld. En er zijn ietwat meer sprintersetappes dan de vorige edities van de Vuelta als ik me goed herinner.
Doet niets af van de prestaties van Merlier natuurlijk. Lang geleden dat Belgie iemand heeft gehad die zo snel is.
Wederom sterk van Merlier, want zat inderdaad toch vroeg op kop.
Cav toch ook weer op de afspraak. Rijdt die nu nog een grote ronde dit jaar (de Vuelta dan)?
Zou ik doen Quick Step zijnde. Kan zich daar dan meten met Ewan bijvoorbeeld. En er zijn ietwat meer sprintersetappes dan de vorige edities van de Vuelta als ik me goed herinner.

. Als Landa fit geraakt voor de Tour, zou ik mijn geld inzetten op Landa. Zoniet, is de Vuelta-winnaar gekend.