Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fiets daar regelmatig + ging met iemand fietsen die daar nog dichterbij woont en dan gaan we altijd richting Huldenberg en OverijseTypisch dat je daar ook moest zijn!

Een (te) grote tijdritfocus..? Dat bot de explosiviteit toch wat af normaalgezien.Met het oog op het WK gaat Wout toch wat moeten focussen op meer poeier in de benen lijkt me.
Aan de basisconditie ligt het volgens mij echt niet, gewoon wat explosiviteit verloren tegenover vorig jaar.
Maar Wout toch...
Zijn we vorig jaar te veel verwend met al z'n overwinningen?

Vorig jaar was zijn topjaar zoals Gilbert er ook eentje had in 2011. Nu presteert hij gewoon weer zoals de jaren ervoor. Goed top 10 maar echt winnen nah. 2 jaar geleden deed hij ook al overal mee hé toen Bettiol de RVV won en Asgreen en VDP indrukmaakten deed hij ook al mee.Maar Wout toch...
Zijn we vorig jaar te veel verwend met al z'n overwinningen?
Het is op?Maar nee, heeft dit jaar toch al knappe wedstrijden en sprints gereden.
Het is gewoon op. In dalende vorm. Misschien moet hij nu al maar rust nemen en AGR laten voor wat het is
Allé, hij wordt nog altijd wel 2e natuurlijk![]()
. Ik vraag me af wat al die ander renners dan doen.En niet eens durven toegeven als José zegt dat Pidcock de sterkste in koers was. Gewoon zielig.Trouwens, toch redelijk beschamend dat Wuyts al op een paar kilometers bezig was met de overwinningsspeech voor van Aert. Zo zie je maar.
Op klasse gaat dat toch moeilijk worden tegen Ganna. Wout is wereldtop tijdrijden, maar Ganna is hors categorie.Een (te) grote tijdritfocus..? Dat bot de explosiviteit toch wat af normaalgezien.
Nu, als hij OS en WK goud pakt in het tijdrijden... dan klappen we niet meer over de BP natuurlijk
Om hem vervolgens in de nabeschouwing voluit Van Avermaet te noemenTrouwens, toch redelijk beschamend dat Wuyts al op een paar kilometers bezig was met de overwinningsspeech voor van Aert. Zo zie je maar.

Het is op?. Ik vraag me af wat al die ander renners dan doen.

Echt, de analyses die ge hier moet lezen.Vorig jaar was zijn topjaar zoals Gilbert er ook eentje had in 2011. Nu presteert hij gewoon weer zoals de jaren ervoor. Goed top 10 maar echt winnen nah. 2 jaar geleden deed hij ook al overal mee hé toen Bettiol de RVV won en Asgreen en VDP indrukmaakten deed hij ook al mee.
800hm op WK, Ganna is toch nog iets zwaarder + die gaat ook piste doen?Op klasse gaat dat toch moeilijk worden tegen Ganna. Wout is wereldtop tijdrijden, maar Ganna is hors categorie.
De Olympische tijdrit is toch behoorlijk heuvelachtig dacht ik, dat kan wel in z'n voordeel spelen. Ook in het voordeel van mannen als Roglic en Pogacar zou ik dan denken, in de veronderstelling dat die meedoen (geen idee van eigenlijk).Op klasse gaat dat toch moeilijk worden tegen Ganna. Wout is wereldtop tijdrijden, maar Ganna is hors categorie.
Lieg ik misschien?Echt, de analyses die ge hier moet lezen.