Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ze de Tour willen winnen.Wat is de reden dat zowel Roglic en Pogacar niet mee doen aan De Giro? Dat is toch vreemd, zeker als ze dan wel meedoen aan bijvoorbeeld de Ronde van het Baskenland, wat overigens een fantastische ronde was. Geeft misschien toch wat hoop voor Evenepoel ...
Chris Horner maakte een mooie analyse van de laatste etappe van de Ronde van het Baskenland:
Michel & José kennen alicht nog wel een cafeetje waar hij kan stoppen voor een zakje chips...Gelletje uit Van Aert zijn shirt gevallen, aiai.

nee nee dat betekent uit koers genomen worden sinds april 1Michel & José kennen alicht nog wel een cafeetje waar hij kan stoppen voor een zakje chips...![]()
Ja amai en vlak erna ‘Er wordt een renner van Jumbo uit koers gehaald’. Gelukkig betrof het iemand anders.nee nee dat betekent uit koers genomen worden sinds april 1
Trentin zichzelf kapot aan het rijden, wordt een makkie voor VA
Asgreen zichzelf kapot aan het rijden, wordt een makkie voor VDP

Asgreen schat ik hoger in dan Trentin. Maar dit is de ideale situatie voor VA. Selecte groepje is makkelijkst te controleren.
Ben tijdens mijn trainingstocht ook over stukje parcours gereden (moskes mocht niet) en even gestopt om te kijken (1 passage). Iedereen stond imo ver genoeg uit elkaar en mondmasker, in Rotselaar na 1e Lockdown was het pak erger.Opvallend veel volk op straat ook imo.
Ik til er niet zwaar aan hoor, viel me gewoon op in vergelijking met de Vlaamse koersen.Ben tijdens mijn trainingstocht ook over stukje parcours gereden (moskes mocht niet) en even gestopt om te kijken (1 passage). Iedereen stond imo ver genoeg uit elkaar en mondmasker, in Rotselaar na 1e Lockdown was het pak erger.
#alssarahdebiedamagmagkikdadook
HahahaAsgreen schat ik hoger in dan Trentin. Maar dit is de ideale situatie voor VA. Selecte groepje is makkelijkst te controleren.
Ben tijdens mijn trainingstocht ook over stukje parcours gereden (moskes mocht niet) en even gestopt om te kijken (1 passage). Iedereen stond imo ver genoeg uit elkaar en mondmasker, in Rotselaar na 1e Lockdown was het pak erger.
#alssarahdebiedamagmagkikdadook
Het mocht ook precies zolang je mondmasker aan hadIk til er niet zwaar aan hoor, viel me gewoon op in vergelijking met de Vlaamse koersen.