Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is de reden dat zowel Roglic en Pogacar niet mee doen aan De Giro? Dat is toch vreemd, zeker als ze dan wel meedoen aan bijvoorbeeld de Ronde van het Baskenland, wat overigens een fantastische ronde was. Geeft misschien toch wat hoop voor Evenepoel ...

Chris Horner maakte een mooie analyse van de laatste etappe van de Ronde van het Baskenland:

Wat is de reden dat zowel Roglic en Pogacar niet mee doen aan De Giro? Dat is toch vreemd, zeker als ze dan wel meedoen aan bijvoorbeeld de Ronde van het Baskenland, wat overigens een fantastische ronde was. Geeft misschien toch wat hoop voor Evenepoel ...

Chris Horner maakte een mooie analyse van de laatste etappe van de Ronde van het Baskenland:
Omdat ze de Tour willen winnen.

nee nee dat betekent uit koers genomen worden sinds april 1

Trentin zichzelf kapot aan het rijden, wordt een makkie voor VA
Ja amai en vlak erna ‘Er wordt een renner van Jumbo uit koers gehaald’. Gelukkig betrof het iemand anders.

Opvallend veel volk op straat ook imo.
Ben tijdens mijn trainingstocht ook over stukje parcours gereden (moskes mocht niet) en even gestopt om te kijken (1 passage). Iedereen stond imo ver genoeg uit elkaar en mondmasker, in Rotselaar na 1e Lockdown was het pak erger.

#alssarahdebiedamagmagkikdadook

Ben tijdens mijn trainingstocht ook over stukje parcours gereden (moskes mocht niet) en even gestopt om te kijken (1 passage). Iedereen stond imo ver genoeg uit elkaar en mondmasker, in Rotselaar na 1e Lockdown was het pak erger.

Ik til er niet zwaar aan hoor, viel me gewoon op in vergelijking met de Vlaamse koersen.

Typisch dat je daar ook moest zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan