Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ai ai, Woutje toch... Het leek in kannen en kruiken, maar dat hebben we wel al vaker gedacht dit voorjaar.

In dit deelnemersveld had het bij Stuyven en GVA toch ook wat meer mogen zijn...

Met het oog op het WK gaat Wout toch wat moeten focussen op meer poeier in de benen lijkt me.
Aan de basisconditie ligt het volgens mij echt niet, gewoon wat explosiviteit verloren tegenover vorig jaar.

Ja, ergens niet onlogisch, Pidcock is een lichter manneke, spaart daarmee toch wat uit in deze koers. Maar het is al een paar keer dat Wout die dash mist wanneer we het niet verwachten, en dat is zuur...

Met het oog op het WK gaat Wout toch wat moeten focussen op meer poeier in de benen lijkt me.
Aan de basisconditie ligt het volgens mij echt niet, gewoon wat explosiviteit verloren tegenover vorig jaar.
Een (te) grote tijdritfocus..? Dat bot de explosiviteit toch wat af normaalgezien.
Nu, als hij OS en WK goud pakt in het tijdrijden... dan klappen we niet meer over de BP natuurlijk

Maar Wout toch...

Zijn we vorig jaar te veel verwend met al z'n overwinningen?

Maar nee, heeft dit jaar toch al knappe wedstrijden en sprints gereden.

Het is gewoon op. In dalende vorm. Misschien moet hij nu al maar rust nemen en AGR laten voor wat het is

Allé, hij wordt nog altijd wel 2e natuurlijk :p

Maar Wout toch...

Zijn we vorig jaar te veel verwend met al z'n overwinningen?
Vorig jaar was zijn topjaar zoals Gilbert er ook eentje had in 2011. Nu presteert hij gewoon weer zoals de jaren ervoor. Goed top 10 maar echt winnen nah. 2 jaar geleden deed hij ook al overal mee hé toen Bettiol de RVV won en Asgreen en VDP indrukmaakten deed hij ook al mee.

Maar nee, heeft dit jaar toch al knappe wedstrijden en sprints gereden.

Het is gewoon op. In dalende vorm. Misschien moet hij nu al maar rust nemen en AGR laten voor wat het is

Allé, hij wordt nog altijd wel 2e natuurlijk :p
Het is op? :oink: . Ik vraag me af wat al die ander renners dan doen.

Een (te) grote tijdritfocus..? Dat bot de explosiviteit toch wat af normaalgezien.
Nu, als hij OS en WK goud pakt in het tijdrijden... dan klappen we niet meer over de BP natuurlijk
Op klasse gaat dat toch moeilijk worden tegen Ganna. Wout is wereldtop tijdrijden, maar Ganna is hors categorie.

Het is op? :oink: . Ik vraag me af wat al die ander renners dan doen.

Daarom mijn laatste zinnetje :p

Maar dit is niet meer de beste Wout. Ook niet meer van dit seizoen

Hij wordt hier wel rap afgeschreven voor de rest... Een topjaar herhalen zoals vorig jaar zal sowieso niet simpel zijn, maar heeft toch al 3 zeges en enkele podiumplaatsen. Weinigen die beter doen

Vorig jaar was zijn topjaar zoals Gilbert er ook eentje had in 2011. Nu presteert hij gewoon weer zoals de jaren ervoor. Goed top 10 maar echt winnen nah. 2 jaar geleden deed hij ook al overal mee hé toen Bettiol de RVV won en Asgreen en VDP indrukmaakten deed hij ook al mee.
Echt, de analyses die ge hier moet lezen.

Op klasse gaat dat toch moeilijk worden tegen Ganna. Wout is wereldtop tijdrijden, maar Ganna is hors categorie.
De Olympische tijdrit is toch behoorlijk heuvelachtig dacht ik, dat kan wel in z'n voordeel spelen. Ook in het voordeel van mannen als Roglic en Pogacar zou ik dan denken, in de veronderstelling dat die meedoen (geen idee van eigenlijk).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan