Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was dat Knox niet? Ik dacht 85 te zien. Vansevenant daar nog net iets achter dacht ik.Vansevenant ook sterk in het Baskenland.
Zou het dan toch nog eens lukken in Luik. Normaal niet hé want daar zit ook Pogocar en Roglic weer maar toch na vorig jaar had ik hem niet meer zo sterk verwacht.En Valverde 3e![]()
Dat zou heel straf zijn. Zeker met Roglic, Pogacar, Alaphilippe, ... idd. Ik hoop gewoon ook van niet.Zou het dan toch nog eens lukken in Luik. Normaal niet hé want daar zit ook Pogocar en Roglic weer maar toch na vorig jaar had ik hem niet meer zo sterk verwacht.
Die was ziek of zo zeker. Is pas zijn 2e wedstrijd dit seizoen dacht ik. Die zit dus nog ver van zijn topvorm. Dat wordt eerder mikken op de Tour.Dat zou heel straf zijn. Zeker met Roglic, Pogacar, Alaphilippe, ... idd. Ik hoop gewoon ook van niet.
Hirschi vandaag pas 82e op meer dan 6 min. Ofwel is dat bewust, ofwel gaat die nog veel werk hebben voor Waalse Pijl en LBL.
Waar dan? Ipv Morkov? Ipv Senechal? Wat kan Cav daar uitrichten in die trein? Het wiel van Bennet vrijhouden zodat er daar niemand uit kon komen was eigenlijk de beste taak die ze Cav konden geven. Hadden vooral de pech dat Alpecin daar in het slot nog op volle snelheid overkwam langs de vrije kant en zo Bennet wat vastzette tussen hen en de nadar.Dus DQS ging voor Bennet maar had mannetje te kort. Waarom Cavendish dan niet inzetten![]()
voor morkov de snelheid hoger leggen bv dan komt Alpecin er niet meer overWaar dan? Ipv Morkov? Ipv Senechal? Wat kan Cav daar uitrichten in die trein? Het wiel van Bennet vrijhouden zodat er daar niemand uit kon komen was eigenlijk de beste taak die ze Cav konden geven. Hadden vooral de pech dat Alpecin daar in het slot nog op volle snelheid overkwam langs de vrije kant en zo Bennet wat vastzette tussen hen en de nadar.
.. zeer amusant. En altijd stylo in de hand en maar noteren.. Dirk
Wanneer heeft Cav al ooit zoiets gedaan? Hij is een sprinter of hij echt 500m of zo even aan 50 per uur op kop van het peloton kan sleuren is maar zeer de vraag.voor morkov de snelheid hoger leggen bv dan komt Alpecin er niet meer over
Cav als voorlaatste in de trein voor Morkov?voor morkov de snelheid hoger leggen bv dan komt Alpecin er niet meer over
Mja dan nog als je ziet dat die ook vrouwenploeg hebben, in de cross aanwezig, in mtb en zelfs in gravel. Dat Matthieu boegbeeld is klopt, maar ze betalen hem goed en rond hem hebben ze goed uitgebreid. Zijn toch ploegen (lotto, wanty uit Belgische oogpunt) die het minder doenSlim gescout? Vooral dikke chance met hoe bepaalde gokjes zijn uitgedraaid en dat ze MVP in hun rangen hebben. Ze werken zeer goed, maar we moeten niet overdrijven.
McNulty werkte niet echt mee had ik de indruk. Was op kop komen en direct terug van kop af. Reed enkel door in de afdaling nadat Roglic een gaatje liet.Wel vreemd dat die vol meewerkte met Roglic. Pogocar daar niet alleen kopman blijkbaar.