quo_vadis
Well-known member
we zullen zienZal met deze weersomstandigheden geen probleem zijn vermoed ik. Ook onder normale omstandigheden acht ik hem zeker niet kansloos op dit parcours.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we zullen zienZal met deze weersomstandigheden geen probleem zijn vermoed ik. Ook onder normale omstandigheden acht ik hem zeker niet kansloos op dit parcours.

Philipsen als laatste man voor Merlier dan vandaag?Eerst al eens zien wie er in de eerste groep zit aan de aankomst...
Op papier zijn Merlier en Bennett wel de te kloppen mannen inderdaad. Die laatste nog wat meer, omdat hij mogelijk wel in optimale omstandigheden naar de streep zal gebracht worden.
Dat zou logisch zijn, als ze er allebei nog bij zijn. Maar de goede plaatsing is bij Merlier af en toe toch nog een probleem, hulp of niet.Philipsen als laatste man voor Merlier dan vandaag?
Master Morkov doet mee, dus dat in stelling brengen komt wel goed...Dat zou logisch zijn, als ze er allebei nog bij zijn. Maar de goede plaatsing is bij Merlier af en toe toch nog een probleem, hulp of niet.
Bij DQS lukt het 8/9 op de 10 wel om hun sprinter in stelling te brengen, ze hebben daar ook wel goed op elkaar ingespeeld natuurlijk.

Voor wie reden ze nu eigenlijk...
Ze staan toch met 2 op podium?Dit dus. Was dat nu overmoed? Denkende om met 2 op het podium te staan?
Fantastisch werk wel van Rickaert hoor. Eerst ijzig kalm gebleven en daarna DQS gewoon voorbij scheuren. De Bondt ook belangrijk natuurlijk
Ze staan toch met 2 op podium?![]()
opdracht volbracht!